Twee mannen, raak het spoor een beetje bijster...

18-12-2008 18:09 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewist
Om een lang verhaal kort te maken, je weet wat je wil, en dat is iets wat je niet met SV hebt en ook niet wat je met LM hebt. Ze zijn het niet voor je.

Dus... gesprek aan met LM, vertel hem wat je dwars zit, en kijk dan of jullie hieruit komen, of zeg hem gedag.

Wachten of zoeken naar volgende LM...
ben het eens met Pilous. Wachten of zoeken naar volgende LM want deze 2 mannen zijn het duidelijk allebei niet voor jou. Leuk voor je ego maar meer niet.
TO Ik kan je bericht niet helemaal linken met het topic wat je 10 dagen geleden opende...quote:Voor de relatie die ik nu heb, had ik een ruim een jaar een SV. Heerlijke man, erg goede seks. Maar ik doe het niet met twee mannen tegelijk, dus het is de laatste maanden min of meer doodgebloed. Toen bleken we ineens ook heel goed 'gewoon' vrienden te kunnen zijn. Prima.

Maar vanavond heeft ie het ineens expliciet op z'n heupen, kan niet stoppen met sms'en. Het ene oneerbare voorstel na het andere. Ik vraag me echt af: wat mankeert zo'n man? Ik ben echt duidelijk genoeg geweest, ben ik ineens heel spannend nu er een ander in het spel is?Toch stiekem wel voor hem gevallen dan??
Haha, Riz! Geweldig...

Gewist
Beslis eerst eens wat je wil met SV en LM.. Als LM toch nie zo leuk is zal je er ook nie oud mee worden.. Dus dan zal je toch op zoek moeten naar een andere LM.. En zoals het overkomt heb je voor SV gewoon een zwak (ken het gevoel) maar zolang je geen echt LM heb gevonden zal je SV niet kunnen vergeten.. Dus ga op zoek naar een LM en probeer dan SV te vergeten.. Maar wees wel eerlijk ook naar LM die heeft zoiets niet verdiend..
Lach Als Je Geen Reden Hebt Om Te Huilen..
Gewist
Gewist
En waarom zeg je tegen SV niet dat het wat jou betreft wel méér mag worden dan wat het nu is ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewist
Yayasister, een luxe maar toch ook lastige situatie lijkt mij...

Denk je dat SV weer/meer naar je toetrekt nu je eigenlijk bezet bent? Als dat zo is, loop je natuurlijk de kans dat hij zich weer terugtrekt als je het uitmaakt met LM...

Zo te lezen, gaat je gevoel meer uit naar SV. Dus ben het eens met blijfgewoonbianca dat je open kaart met hem moet spelen. En eigenlijk vind ik ook wel dat je hetzelfde moet doen met LM. Dat hij niet weet van je time-out, vind ik niet echt eerlijk naar hem toe...
Gewist
Dus eigenlijk is het geen time-out, maar meer een test..(niets mis mee hoor, zou ik ook zo doen).

Ik bedoelde met open kaart spelen naar SV toe niet dat je hem moet vertellen van LM, maar over feit dat je t gevoel hebt dat er echt iets aan het groeien, bloeien is. Hoeft niet a la minute natuurlijk.

Ach, als je bewust even manloos bent zoals ik, vind ik het een luxe situatie dat er 2 mannen in je leven zijn, op wat voor manier dan ook :-)
Gewist
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn advies: gewoon lekker genieten van de leuke momenten met beide mannen. Waarom zou je maar 1 man tegelijk mogen hebben? Zo te lezen is het beiden geen relatiemateriaal, en ben je ze niets verschuldigd.
Gewist
Ik denk eerlijk gezegd dat die scheiding wel wat maar minder te maken heeft dan jij hoopt met LM's gedrag in de relatie. Ik vermoed dat het veel zegt over zijn houding hoe dan ook, en dat het hem wellicht iets afweziger maakt maar toch.

Ik kan het mis hebben. Maar ik krijg het idee dat je waar je behoefte aan hebt, niet gaat vinden bij hem. En da's mooi kut want het voelt wel fijn wanneer jullie samen zijn. Maar telkens initiatief moeten nemen, het gevoel hebben dat je niet echt "speelt" bij een ander, dat is een rotgevoel.

Je zou het kunnen uitspreken. Met hem erover praten. Maar het klinkt ook alsof hij gewend is aan bepaalde dingen en daar misschien niet zoveel in zal kunnen veranderen als jij zou willen. En je kunt geen vierkant blokje door een ronde opening stouwen .

Dus eigenlijk zou ik zeggen, net zoals andere dames al gedaan hebben, ze zijn het beide niet. Met SV kun je ook niet opbouwen wat je wil. Maar ik denk wel dat het een heel belangrijk inzicht was van dat knusse, die fijne seks, dat dat belangrijk is voor jou. Zo leer je weer 's wat over jezelf en kun je nog beter bepalen wat essentieel is.

Ik kan het me goed voorstellen als je LM nog kansen geeft enz. Maar het kost je zoveel, vraagt zoveel discipline, zoveel nadenken erover. Ik denk dat dat nooit een goed teken is, het moet kunnen stromen.

Iig heel veel succes ermee .

PS Oh en ik snap heel goed dat dit gedoe met 2 mannen je teveel wordt. Zou voor mij ook zo zijn, ik moet er niet aan denken. Je wil duidelijkheid, helderheid. En allebei kunnen ze je dat niet goed geven. Misschien toch weer verder rond gaan kijken naar een man met wie dat wel kan.
Gewist
Lijkt me een goed plan, ik hoop dat je toch leuke dagen hebt .

En echte achteloosheid... ik vind persoonlijk dat dat er niet mag zijn in een relatie. Het doet een ander (ontzettend veel) pijn. Het is het tegenovergestelde van koestering en daarmee hou je het juist mooi. Waar dat mist wordt het vanzelf kaal en armoedig. En da's zonde, daar ben je veel te leuk voor .
quote:Yayasister schreef op 18 december 2008 @ 18:09:

Met LM is het fijn, maar hij is geen eenvoudige man, onder meer omdat hij net gescheiden is. Ik ben klaar voor een nieuwe relatie, hij nog niet. Dus doen we rustig aan.Deze logica ontgaat mij. De man is niet klaar voor een relatie dus gaan jullie toch een relatie aan? Niet klaar betekent écht niet klaar. Niet klaar betekent niet een beetje klaar. Jammer maar helaas.
quote:wuiles schreef op 20 december 2008 @ 12:37:

[...]

Deze logica ontgaat mij. De man is niet klaar voor een relatie dus gaan jullie toch een relatie aan? Niet klaar betekent écht niet klaar. Niet klaar betekent niet een beetje klaar. Jammer maar helaas.

Ja precies, dat denk dan ook. Je gaat ervoor of niet. Niet een beetje, dat kan niet.

Het feit dat hij dat niet begrijpt, betekent denk ik ook dat hij er geen oog voor kan hebben dat de situatie daardoor voor jou slecht is. Geen goede, stromende wisselwerking.

Blijkbaar hoeft hij niet zoveel. Jij mag concluderen dat je meer wil.
Gewist
Gewist
quote:Yayasister schreef op 20 december 2008 @ 12:45:

Wuiles, hij heeft me gevraagd of hij er langzaam in mag groeien, in wat we hebben. Dat vond ik goed, maar ik merk inmiddels dat hij er echt niet klaar voor is. Of misschien wel, maar niet met mij, maar dat denk ik eigenlijk niet.

En ik vermoed dat een aantal karaktereigenschappen ook een rol speelt, zoals erg op zichzelf gericht zijn (ik weet het een en ander van autisme en vermoed een lichte vorm), niet flexibel zijn, achteloosheid, etc. Die heb ik een tijdje onder het tapijt geveegd, maar ik probeer ze nu onder ogen te zien. Ik vermoed steeds zeker dat ik hem nog zo'n leuke man kan vinden, maar dat hij mij niet gelukkig gaat maken. Jammer, maar het was toch een mooie ervaring, want hij bedoelde het goed en we hebben het echt leuk gehad.Waarom vond je dat goed? Als hij écht graag had gewild dan was hij echt wel klaar geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven