Twijfels over beginnende relatie
vrijdag 26 juli 2019 om 19:22
Waarom blijf je hangen in iets wat je zo aan t twijfelen maakt?
Wat is het belangrijker voor je:
Het hebben van een relatie of het hebben van een relatie met iemand waar je smoorverliefd op bent en die je humor snapt en waar je ook nog geweldige sex mee hebt?
Waarom zou je genoegen nemen met minder?
Wat is het belangrijker voor je:
Het hebben van een relatie of het hebben van een relatie met iemand waar je smoorverliefd op bent en die je humor snapt en waar je ook nog geweldige sex mee hebt?
Waarom zou je genoegen nemen met minder?
vrijdag 26 juli 2019 om 19:26
Ik denk niet dat je te vroeg opgeeft. De stand van zaken na vijf maanden :
- hij begrijpt je humor niet.
- je twijfelt veel
- de seks is mwa.
- het is wel gezellig.
Klinkt niet als iemand waar jij je leven lang gelukkig van gaat worden. En dat hoeft niet eens persé, maar het klinkt zelfs niet alsof je er nú erg gelukkig van wordt.
- je twijfelt veel
- de seks is mwa.
- het is wel gezellig.
Klinkt niet als iemand waar jij je leven lang gelukkig van gaat worden. En dat hoeft niet eens persé, maar het klinkt zelfs niet alsof je er nú erg gelukkig van wordt.
vrijdag 26 juli 2019 om 19:34
vrijdag 26 juli 2019 om 19:44
Dan weet je toch eigenlijk al dat je t genoeg geprobeerd hebt?girlie22 schreef: ↑26-07-2019 19:27@CherokeeRose; dat laatste. Het is een eeuwigheid geleden dat ik verliefd ben geweest dus toen ik iets van kriebels begon te voelen werd ik voorzichtig blij. Maar daar lijkt nu geen sprake meer van te zijn.
Ik vind het lastig om te bepalen wanneer het genoeg 'geprobeerd' is.
Wat wil je, wat verwacht je van hem dat er voor gaat zorgen dat je opeens wel stapelverliefd op hem wordt?
Ik denk dat je wel weet dat dat nooit gaat gebeuren.
vrijdag 26 juli 2019 om 19:50
Logisch dat je twijfelt, want je bent al verkeerd de relatie begonnen. Het is nogal wanhopig om een relatie te beginnen met iemand die je niet fantastisch vindt en waarbij je hoopt dat het gevoel nog komt. Dat is raar.
En nu merk je dat hij inderdaad niet bij je past. Iets wat je van te voren ook al wist,
Het is vast je leeftijd die meespeelt, als je jonger was geweest dan had je er niet eens aan gedacht om een relatie te beginnen.
Waarom blijf je in de relatie als je al weet dat het niets is? Je hebt geen zin meer om verder te daten met anderen?
En nu merk je dat hij inderdaad niet bij je past. Iets wat je van te voren ook al wist,
Het is vast je leeftijd die meespeelt, als je jonger was geweest dan had je er niet eens aan gedacht om een relatie te beginnen.
Waarom blijf je in de relatie als je al weet dat het niets is? Je hebt geen zin meer om verder te daten met anderen?
vrijdag 26 juli 2019 om 19:52
Je hebt al 5 maanden teveel doorgebracht met deze man.girlie22 schreef: ↑26-07-2019 19:27@CherokeeRose; dat laatste. Het is een eeuwigheid geleden dat ik verliefd ben geweest dus toen ik iets van kriebels begon te voelen werd ik voorzichtig blij. Maar daar lijkt nu geen sprake meer van te zijn.
Ik vind het lastig om te bepalen wanneer het genoeg 'geprobeerd' is.
Begin alleen een relatie als je gevoelens hebt. Een relatie beginnen zonder gevoelens slaat nergens op.
Per direct stoppen dus.
vrijdag 26 juli 2019 om 20:04
+1Jufjoke schreef: ↑26-07-2019 19:26Ik denk niet dat je te vroeg opgeeft. De stand van zaken na vijf maanden :
- je twijfelt veel
- de seks is mwa.
- het is wel gezellig.
vrijdag 26 juli 2019 om 20:16
Al die punten die jij mist hadden meteen al goed moeten zijn, anders moet je geen relatie starten. Laat het een les zijn voor in de toekomst. Begin alleen een relatie als het al goed zit, niet als het nog goed moet komen.
Je zit zeker op Tinder of een andere app of site? Ik zie wel vaak dat men daar relaties begint met ‘mwaw’ gevallen. Er ontstaan stellen die nooit zouden zijn ontstaan in het offline leven. Jij hebt zeker ook een vriend die je in een kroeg straal voorbij zou zijn gelopen?
Je zit zeker op Tinder of een andere app of site? Ik zie wel vaak dat men daar relaties begint met ‘mwaw’ gevallen. Er ontstaan stellen die nooit zouden zijn ontstaan in het offline leven. Jij hebt zeker ook een vriend die je in een kroeg straal voorbij zou zijn gelopen?
vrijdag 26 juli 2019 om 21:25
vrijdag 26 juli 2019 om 21:46
Iemand is in de eerste maanden op zijn leukst, het wordt dus alleen maar slechter.
Hier precies andersom, stapel verliefd alles klikt, maar op rationeel vlak klopt er niets van.
vrijdag 26 juli 2019 om 22:58
Dit. Hoe zou jij het vinden als de situatie andersom was? Dan zou je toch ook willen dat hij de stekker eruit trok?viva-amber schreef: ↑26-07-2019 19:57Ik wilde het een kans geven klinkt altijd zo sneu en wanhopig. Weet hij ook dat je er zo instaat. Ben je daar eerlijk over?
vrijdag 26 juli 2019 om 23:27
Er is helemaal niks mis mee om verliefdheid even de kans te geven om te groeien en in tegenstelling tot een aantal mensen hier denk ik niet dat je perse hoteldebotel verliefd moet te zijn om samen gelukkig te worden.
Maar er moet wel iets zijn wat jullie dan bij elkaar houdt op een andere manier en dat lijkt compleet te ontbreken bij jullie.
Dus helaas dit gaat hem niet worden.
Maar er moet wel iets zijn wat jullie dan bij elkaar houdt op een andere manier en dat lijkt compleet te ontbreken bij jullie.
Dus helaas dit gaat hem niet worden.