Twijfels over verjaardagscadeau(Geen OP)

06-12-2019 17:03 33 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-01-2020 10:26
Reden: OP verwijderd
99.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk toch?
Alle reacties Link kopieren
Superleuk. Veel plezier!
Leuk, gewoon doen!
Juist leuk!
Alle reacties Link kopieren
Toch altijd leuk om iets samen te doen? Nieuwe herinneringen maken is altijd goed.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Goed is goed, en goed genoeg.
Maar als jij dat nu niet kan, is het voor jou dan wel te doen?
Huh? Te algemeen cadeau? Raar.

Hartstikke leuk, vooral Light Festival is echt prachtig.
Ik vind het een leuk idee hoor!
En als je er iets tastbaars bij wilt, maak dan een leuke foto van jullie samen tijdens jullie dagje weg en laat dat printen en inlijsten als cadeautje voor hem achteraf bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Dagje Amsterdam is toch leuk?

Wij zijn vorig jaar naar dat Light Festival geweest en vonden het erg tegenvallen, maar mss vinden jullie het wel leuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Madderijn schreef:
06-12-2019 17:52
Goed is goed, en goed genoeg.
Maar als jij dat nu niet kan, is het voor jou dan wel te doen?
Nee, ik bedoel, ik wilde hem eerst een dagje skiën cadeau geven omdat hij dit nog nooit heeft gedaan en graag een keer wil doen. Alleen door die operatie is skiën voor mij nu niet zo'n goed idee, dus moest ik iets anders bedenken. Iets minder persoonlijk (dat skiën is echt iets wat hij wel eens benoemd heeft, dit niet), maar ook leuk denk ik.
DontYouHatePants schreef:
06-12-2019 17:57
Ik vind het een leuk idee hoor!
En als je er iets tastbaars bij wilt, maak dan een leuke foto van jullie samen tijdens jullie dagje weg en laat dat printen en inlijsten als cadeautje voor hem achteraf bijvoorbeeld.
Goed idee! Op de schommel van de Lookout maken ze een foto die je via mail toegestuurd krijgt. Misschien leuk om die achteraf te geven!
Lovely678 schreef:
06-12-2019 18:00
Nee, ik bedoel, ik wilde hem eerst een dagje skiën cadeau geven omdat hij dit nog nooit heeft gedaan en graag een keer wil doen. Alleen door die operatie is skiën voor mij nu niet zo'n goed idee, dus moest ik iets anders bedenken. Iets minder persoonlijk (dat skiën is echt iets wat hij wel eens benoemd heeft, dit niet), maar ook leuk denk ik.

Je maakt je echt veel te druk.

Had hij dat moeten aangeven.. en dat kan hij zelf ook regelen als hij dat echt wil en anders een andere keer.

Ben je altijd bezig in je hoofd met dit soort nonissues?
Lucifer2018 schreef:
06-12-2019 18:02
Je maakt je echt veel te druk.

Had hij dat moeten aangeven.. en dat kan hij zelf ook regelen als hij dat echt wil en anders een andere keer.

Ben je altijd bezig in je hoofd met dit soort nonissues?
Ja, ik maak me ook veel te druk.

We zouden dus sowieso al een dagje weggaan wat ik zou verzinnen (was zijn voorstel), maar hij wist niet dat ik daar het cadeau van zou maken. Hij reageerde heel verbaasd toen hij erachter kwam dat wat ik verzon ook zijn cadeautje werd, en toen ging ik me afvragen of hij het wel leuk vond en niet liever zelf het dagje weg betaalde en een tastbaar cadeautje kreeg.

Het is zijn eerste verjaardag sinds we samen zijn en ik wil gewoon dat hij het leuk vindt. Maar ik maak er inderdaad te veel een issue van. Maar fijn dat jullie het ook een leuk idee vinden!
Alle reacties Link kopieren
Je maakt je te druk. Hij vindt het vast leuk, en zo niet dan gebeuren er ook vast geen rampen.
Alle reacties Link kopieren
Oeps ik gaf foute info
wolkie wijzigde dit bericht op 06-12-2019 22:52
Reden: Foute info
76.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor mij klinkt dat wel als een leuk dagje weg maar als een dagje wat mijn man en ik zonder speciale reden ook kunnen doen.

Overigens zijn wij wel ook van de 'experience gifts' maar dan wel iets alleen voor mijn man zoals een skydive of wakeboard les. Ik ging dan wel mee om te kijken maar het cadeau was echt voor hem.

Nu komt het voor mij een beetje over alsof jij een boottocht wilt maken dus dat is dan maar zijn verjaardags cadeau...
Sunny-in-Perth schreef:
07-12-2019 02:07
Voor mij klinkt dat wel als een leuk dagje weg maar als een dagje wat mijn man en ik zonder speciale reden ook kunnen doen.

Overigens zijn wij wel ook van de 'experience gifts' maar dan wel iets alleen voor mijn man zoals een skydive of wakeboard les. Ik ging dan wel mee om te kijken maar het cadeau was echt voor hem.

Nu komt het voor mij een beetje over alsof jij een boottocht wilt maken dus dat is dan maar zijn verjaardags cadeau...
Ja hier was ik dus een beetje bang voor. Dat het gewoon een leuk dagje is samen maar minder speciaal voor hem.. Dat komt dus deels doordat het skiën niet kan en deels omdat hij al graag een leuk dagje samen wilde en ik dacht dan geef ik hem dat cadeau ipv sat we splitten
Joh, er zijn er 10 die je idee leuk vinden en 1 die het 'gewoon' vindt. Zo zal je bij elk idee hier mensen hebben die het ene leuk vinden en het andere niet. Als jij vervolgens alleen kijkt naar degene die iets niet leuk vinden kan je elk idee wel laten vallen.

Ik vind het juist heel goed bedacht van je en veel leuker dan dat je langs de zijlijn gaat zitten kijken hoe hij zijn cadeautje loopt te incasseren. Hij wil graag een leuk dagje samen en jij geeft hem een leuk dagje samen, dan moet je je vervolgens niet druk gaan maken dat het een dagje voor jullie samen is.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk. Gewoon zo laten. Vind het zo overdreven die dingen met een verjaardag als een slipcursus of zoiets. Gewoon lekker een dagje Amsterdam. Lijkt mij prima.
Lovely678 schreef:
07-12-2019 09:08
Ja hier was ik dus een beetje bang voor. Dat het gewoon een leuk dagje is samen maar minder speciaal voor hem.. Dat komt dus deels doordat het skiën niet kan en deels omdat hij al graag een leuk dagje samen wilde en ik dacht dan geef ik hem dat cadeau ipv sat we splitten
OMG.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
07-12-2019 11:45
OMG.
Nou inderdaad. Het is maar een verjaardag hoor. En je bent dus blijkbaar nog geen jaar samen. Je maakt dit echt veel te groot.
Maak hem wakker zonder je handen te gebruiken en geef hem dan ontbijt op bed. Mannen zijn niet zo lastig.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk idee! Maar weet je wat? Je hebt hier veel moeite en aandacht in gestoken. Let even goed op zijn reactie, want je vriend komt niet heel erg leuk of normaal over in je andere topics. Als hij hier op de een of andere manier een negatieve draai aan wil geven, zou ik echt gaan rennen.

Ik gok op: "Ja, jij geeft jezelf een hele lange reis en mij maar een dagje. Weet je wel hoe pijnlijk dat is voor mij?"
Oh, díe koekenbakker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven