twijfels, wat moet ik doen?

02-04-2009 14:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 jaar een relatie met een hele lieve jongen, die ontzettend veel van mij houdt. 2 jaar geleden heb ik een ander ontmoet en was tot over mijn oren verliefd. We hebben een keertje afgesproken en een beetje gezoend.. verder niet. Deze man heeft het contact verbroken omdat hij niet tussen mij en mijn vriend wilde komen. Ik wilde me erover heen zetten en vechten voor mijn relatie. Maar 2 jaar later droom ik nogsteeds van deze man en ben ik nogsteeds verliefd op hem... ook al heeft hij inmiddels zelf ook al een tijdje een relatie. Ik weet echt niet wat ik moet!! Ik hou van mijn vriend, hij is lief zorgzaam en erg aantrekkelijk.. maar mijn fantasieen gaan over een ander.. al 2 jaar lang .. en dat doet onze relatie weinig goeds.

wat moet ik doen?

Totaal aantal stemmen: 15

mijn relatie beeindigen (47%)
blijven proberen de ander te vergeten (13%)
mijn vriend vertellen over mijn gevoelens (waarna híj de rel (27%)
de ander vertellen over mijn gevoelens (7%)
anders, namelijk.. (7%)
Je relatie beëindigen.

Wat stelt die immers voor als je al 2 jaar over 'n ander droomt?
Je partner verdient iemand die 100% voor hem gaat. Jij geeft hem dat niet, dus beeindigen lijkt mij het enige juiste.
Ik ben het eens met de andere dames....

En als ik eerlijk ben zou ik erg gekwetst zijn als ik er achter zou komen dat mijn vriend een poll zou starten op een forum over het voortbestaan van mijn relatie..... ...
Eens met Egwene, dit is echt niet eerlijk tegenover je vriend..
Jep... je relatie beeindigen. Dit is niet zoals een relatie zou moeten zijn. Al 2 jaar dromen over iemand anders...
Wat je VEEL eerder had moeten doen, want tegenover je vriend is het allemaal niet zo lief... Het met je vriend uitmaken en nog een keer met die ander afspreken. Ben je nog steeds zo gek op hem? Of is hij gewoon een illusie die jij hebt gecreëerd, een fantasiebeeld waarin hij alles is wat je vriend niet is. Dit soort op hol geslagen dromen over een onbereikbare man die ver weg is kunnen vaak enorm tegenvallen na een poosje.

Valt het tegen? Dan is het goed dat het uit is -> je vriend verdient niet iemand die met haar hoofd al jaren verliefd is op een fantasie.

Valt het niet tegen? Dan is het goed dat het uit is ->jij voelt duidelijk meer voor die ander
Beetje vrijblijvend dromen kan geen kwaad; zelden heeft iemand alles in huis om je volkomen gelyukkig te maken. Maar de nieuwe vlam lijkt weinig perspectief te bieden. Ik weet er gewoon te weinig van om er iets van te zeggen. Gewoon doonademen zou ik zeggen en de tijd lost alles op, zowel letterlijk als figuurloijk.

Het allerbeste en doe iets leuks.
Bedankt voor de reacties, en geloof me; het liefst wil ik niet aan die ander denken, maar aan mijn eigen lief.. ik hou veel van hem en kan me geen leven zonder hem voorstellen. Ik hoop dat Groll gelijk krijgt en dat tijd alles oplost. Want anders is de relatie beëindigen de enige optie. Dit verdient mijn vriend niet... dat begrijp ik maar al te goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven