uit elkaar gaan? Help?

15-03-2011 13:50 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit bericht verwijderen
Ga eens vechten voor je relatie zeg! Kom op....je hebt 2 kleine kinderen waar je voor verantwoordelijk bent.
hoe verwijder ik dit onderwerp?
Hou in ieder geval op met ruzie maken waar de kinderen bij zijn, dat lijkt mij de eerste prioriteit. En kinderen afpakken dat gaat echt niet zomaar dan moet je het echt wel bont maken.
Zo, dat is wel heel snel dat je je topic wil verwijderen. Staat er net!
Waarom denk je dat je ex je terug wil?

Misschien wil je huidige vriend nu nog wel met je verder maar als je contact op blijft nemen met je ex dan houd hij het op een gegeven moment ook voor gezien. Grote kans dus dat je eindigt zonder man en de kinderen de ene week bij jou zijn en de andere week bij hun vader.

Ik snap niet dat je dit je kinderen aan wil doen voor een ex die je hoogstwaarschijnlijk niet eens echt terug wil maar alleen wil weten of je nog gevoelens voor hem hebt en al snel afhaakt als dit zo blijkt te zijn.
Zo...stond mijn reactie je niet aan?

Lekker hè, je kop in het zand steken.
Je zou je niet moeten afvragen of jij gelukkig wordt van een nieuwe relatie met je ex, je zou je moeten afvragen wat het beste is voor je kinderen.

Natuurlijk is je vriend boos, je gedraagt je als een verwend kind in de speelgoedwinkel
quote:plops schreef op 15 maart 2011 @ 13:59:

Zo...stond mijn reactie je niet aan?

Lekker hè, je kop in het zand steken.TO kiest blijkbaar voor de aanpak wie niet horen wil moet maar voelen en wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Wie laat je los, je ex die niet voor niks een ex is of de vader van je kinderen?

Maar wees vrouw genoeg om een echte keuze te maken en hang je geluk niet zo aan een vent zeg. Je bent zelf verantwoordelijk, pak die verantwoording dan ook gewoon.

de beste keuzes zijn vaak niet de makkelijkste.
..popcorn?
Bah en de kinderen zijn weer de klos
Bij elkaar blijven om de kinderen als je daardoor zelf diep ongelukkig word is in mijn ogen ook niet goed voor de kinderen die voelen dat dan toch wel aan. Maar als het kan is het wel fijner voor de kinderen als jullie samen blijven.
Tsjah, blijkbaar..... Jammer voor de kinderen.
waarom niet gewoon stiekem van 2 walletjes eten?
Jullie zouden gaan trouwen, maar dat heb je af gezegd, omdat je verliefd bent geworden op iemand anders.

Je wilde al eerder weg, maar hebt dit niet gedaan.

Waarom?

Of je vriend je kinderen kan afpakken, hangt er vanaf of jullie gezamenlijk voogdij hebben aangevraagd.

Wil je nog bij je vriend blijven en dan alleen om de kinderen? En dan maar ruzie blijven maken waar de kinderen bij zijn.

Ik heb respect voor je vriend dat hij, ondanks alles, nog bij je wil blijven en er voor wil gaan.

Als ik jou was zou ik me maar eens acht m'n oren gaan krabben en bedenken wat je nu echt wil.

Of je gaat uit elkaar met alle gevolgen van dien.

Of je blijft bij elkaar en je zorgt er allebei voor dat het een leuke, fijne, stabiele relatie wordt, desnoods met hulp.
quote:julia1986 schreef op 15 maart 2011 @ 13:57:

hoe verwijder ik dit onderwerp?ach gossie na 7 minuten al spijt?
Mainecoon, ze zegt zelf dat het een half jaar geleden nog goed ging. Dan ga je mij niet wijsmaken dat er nu helemaal niks te redden is aan de relatie.
quote:julia1986 schreef op 15 maart 2011 @ 13:50:

dit jaar zouden we gaan trouwen, maar ik kwam mn ex tegen.

En was opslag verliefd.. ja iedereen is wel eens verliefd ik weet het maar dit voeld anders...

Ik heb het huwelijk afgezegd en tegen mn vriend gezegd dat ik verliefd ben op een ander, hij is laaiend op diegen, (kent hem een beetje en heeft geen goed woord voor hem over)

Omdat er zoveel ruzie is waar de kinderen bij zijn en omdat mn vriend dreigt de kinderen van mij '' af te pakken'' heb ik gezegd dat ik het contact met mn ex heb vervroken. ( wat dus niet zo was) vanochtend heeft mn vriend in mijn tel. gekeken en een sms gelezen van gister avond. de bom baste dus weer.

nu weet ik niet wat ik moet doen... ik heb al regelmatig gedacht om uit elkaar te gaan , maar het steeds weer geprobeerd (voordat mn ex in het spel was bedoel ik ) een half jaar voor dit, ging het best goed tussen mn vriend en mij... maar nu weet ik het echt niet meer.

ik wil wel weg, maar word ik dan gelukkig? en mn kinderen dan? moet ik niet bij mn vriend blijven voor hun? pakt hij de kinderen echt van me af als ik contact houd met mn ex?

ik doe mn vriend zo veel verdriet.. na dit alles wil hij nog steeds met mij verder...

wat moet ik in hemels naam doen? ik kom er gewoon niet uit...Jij kunt het beste kappen met die ex. Het gras lijkt bij de buren altijd groener. En dit is echt niet anders dan andere verliefdheden. Echt niet, dat lijkt alleen maar zo door die roze bril van je. Zet die maar eens af en gebruik je verstand! Je maakt je eigen gezin kapot voor een stomme verliefdheid. Ook nog op een ex. Dat is exit. Een ex is niet voor niks een ex en dat zal nu echt niet op eens anders zijn.
Gut wat een slappe hap weer. Kriebels in de onderbuikregio en hup, een heel gezin naar de klote.

En dan gauw het topic willen sluiten. Tsja, dat zegt genoeg. Geen ruggengraat.
Allereerst moet ik zeggen dat ik het niet erg prijzenswaardig vind van jou of je vriend dat jullie zoveel ruzie hebben met de kinderen erbij. Welke toekomst jullie ook krijgen, dit is nooit goed.

Kinderen zijn gebaat bij ouders die verstandig met elkaar omgaan. Misschien zou je allereerst dit kunnen proberen te bewerkstelligen.

moeilijk probleem. Het klinkt alsof je destijds wel heel makkelijk je huwelijk hebt afgezegd voor je ex. dat klinkt alsof de relatie met je huidige vriend niet zo belangrijk meer voor je is. Ik kan me voorstellen dat je vriend misschien jarenlang zelf heeft moeten horen waarom het is uitgegaan met je ex, en om dan te horen dat je daar weer verliefd op bent, dat valt niet mee.

Angst kan geen reden zijn om in een relatie te blijven. Wat wel de moeite waard is, is om voor je kinderen een heel gezin te willen, en om die reden te vechten voor je huidige relatie. Maar dat zou ik alleen doen als je ook gelooft dat dat weer een leuke relatie kan worden, waarin je beiden lekker in je vel zit, elkaars maatje bent, elkaar kunt vertrouwen. Ik ga ervan uit dat dat ooit zo was, dus vraag jezelf af of die situatie weer terug kan komen. En probeer vooral constructief te blijven praten met je vriend. Als je besluit ervoor te willen vechten, geef dan ook (liefst zonder verwijten) aan wat je op emotioneel vlak mist in jullie relatie, en hoe dat voor je voelt, en wat jullie evt. zouden kunnen doen om daaraan te werken. En vraag hem ook wat hij graag bij jou wil zien.

Als je kiest voor je huidige relatie, kies dan echt. Dat betekent: definitief afscheid nemen van je ex, want alleen zo kan je weer samen aan het vertrouwen gaan werken!
quote:plops schreef op 15 maart 2011 @ 14:05:

Mainecoon, ze zegt zelf dat het een half jaar geleden nog goed ging. Dan ga je mij niet wijsmaken dat er nu helemaal niks te redden is aan de relatie.Meestal zal het wel te redden zijn. Maar het kan ook dat je je kop in het zand had en in enen toch tot een besef komt waardoor het niet meer werkbaar word.
Je hebt een relatie, die al jaren slecht is? En dan toch 2 kinderen? Arme kinderen.

Ga geen relatie met wie dan ook. Zorg eerst dat je een stabiele omgeving voor je kinderen creert. Of dat met of zonder je huidige partner kan kun jij alleen zelf beoordelen.

Ga je door met deze relatie dan lijkt het mij logisch dat je geen contact meer moet opnemen met je ex.

Geluk komt uit jezelf, een relatie voegt daar iets aan toe.

Als je hetzelf niet weet, zoek dan hulp. Bijvoorbeeld van een psycholoog. Doe dit in ieder geval voor je kinderen. Zij verdienen beter dan de situatie waarin ze nu zitten.
Ik maak op het moment bijna hetzelfde mee, maar ik sta aan de andere kant van het verhaal. Bij mij is het niet de ex waar meneer verliefd op is, maar een vriendin van mij.

En zij is ook verliefd op hem, en voor hij het met mij heeft besproken, hebben ze dat eerst uitvoerig met elkaar gedaan. Dat doet nog het meeste zeer van alles, dat achterbakse gedoe.

Mijn advies is, ben in ieder geval eerlijk tegen je huidige vriend. Hij verdient eerlijkheid, en niet bovenop dit alles ook nog eens leugens.
Tegen iedereen: we zitten hier toch niet om elkaar de grond in te stampen he, laten we wel de waarheid zeggen maar dan opbouwend, give Julia a break, we zijn zelf vast ook niet altijd even stabiel...
Een ex is meestal niet voor niets 'n ex. De kans is dus heel groot aanwezig dat jij zometeen zowel je huidige vriend, als je ex die je nu wil gaan recyclen, kwijt bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven