Uitelkaar gaan

07-02-2021 22:10 56 berichten
Mijn man en ik gaan uitelkaar, wel in goed contact. Wij werken beiden in de zorg en dus ook beiden onregelmatig. Werk is niet echt meewerkend in uitzonderingen vanwege privé situaties enzovoort.
Zijn er hier meer ouders die zijn gescheiden en beiden onregelmatig werkten? Hoe deden jullie dit met je kindje(s)? We hebben een zoon van 2 jaar. Ik zelf ben heel bang dat hij hier van 'beschadigd', als ie van hot naar her moet zonder enige structuur of regelmaat😢😢
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het moeilijk is de grote lijnen te zien als je zo in een depressie zit.

Je hebt steeds andere dingen ook gedaan, maar richt je eens volledig op therapie.
Als bij je ouders veilig een veilige plek is, blijf daar dan voorlopig en doe niks buiten therapie. Dus ziektewet met koffie momenten op het werk, en therapie. Conditie trainen prima. Maar vooral therapie. Je hoofd is ziek en heeft jou nodig.

Als bij je ouders niet veilig is dan vanuit iemand anders.

Je bent te jong en te diep ziek om eerst andere dingen ook nog te doen. Werk aan jouw herstel.

In die tijd is er weinig ruimte voor jullie kind. Gelukkig heeft hij een vader en kun je wel bezoekjes inplannen.

Ik vroeg me opeens af of de liefde over is of dat het maar doorrennen zonder therapie op 1 te zetten het probleem is?
Voor de functie coördinerend wijkverpleegkundige zijn genoeg vaccatures. Je kunt ook een open sollicitatie sturen. Voor een verkennend gesprek word je vast wel uitgenodigd.
Madderijn schreef:
08-02-2021 15:07
Ik denk dat het moeilijk is de grote lijnen te zien als je zo in een depressie zit.

Je hebt steeds andere dingen ook gedaan, maar richt je eens volledig op therapie.
Als bij je ouders veilig een veilige plek is, blijf daar dan voorlopig en doe niks buiten therapie. Dus ziektewet met koffie momenten op het werk, en therapie. Conditie trainen prima. Maar vooral therapie. Je hoofd is ziek en heeft jou nodig.

Als bij je ouders niet veilig is dan vanuit iemand anders.

Je bent te jong en te diep ziek om eerst andere dingen ook nog te doen. Werk aan jouw herstel.

In die tijd is er weinig ruimte voor jullie kind. Gelukkig heeft hij een vader en kun je wel bezoekjes inplannen.

Ik vroeg me opeens af of de liefde over is of dat het maar doorrennen zonder therapie op 1 te zetten het probleem is?
Zit je zelf in therapie of ben je een soort zelfbenoemde coach? Vraag het omdat je zo goed geïnformeerd bent.
mariposa2 schreef:
08-02-2021 14:15
Cjg is consultatiebureau. Daar zoeken ze jeugdverpleegkundigen.
Wat een hilarisch inzicht heb jij!

Lijkt me beter dat ze eerst hulp gaat zoeken voor ze hulp gaat verlenen!!
gm65 schreef:
08-02-2021 16:31
Wat een hilarisch inzicht heb jij!

Lijkt me beter dat ze eerst hulp gaat zoeken voor ze hulp gaat verlenen!!
Dit dus. Kind kan tijdelijk bij vader wonen. TO moet eerst tijd en ruimte krijgen voor zichzelf. Als zij zich beter voelt, dan kunnen ze gaan kijken naar co- ouderschap en het afstemmen op elkaars werktijden en dergelijke, maar het is nu eerst zaak dat TO zichzelf weer gezond krijgt.
Kunnen jullie nog een tijdje samen blijven wonen voor zoon, waarbij jullie afgezien van de zorg voor zoon niet meer op elkaar leunen? Dus ook zonder dat jij je verhaal/gemoed bij ex kwijt wil? Het lijkt me namelijk voor zoon totaal niet goed om bij jou alleen in co-ouderschap te zitten terwijl je zo instabiel bent en zelfs euthanasie wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven