vakantie

06-12-2010 11:29 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik denk dat een gesprek met je vriend geen overbodige luxe is.

Want waar de schoen wringt, is dat de verhoudingen niet evenredig verdeeld zijn. (misschien is vertrouwen ook wel een probleempje, maar ik geloof niet dat dat het grootste issue is).

Jij verdient minder dan je vriend, maar stort ook 50% van je salaris in de gezamenlijke pot. Dat is natuurlijk sowieso niet evenredig, maar eventueel wel mee te leven, mits hij daar ook redelijk mee om gaat.

Omdat jij minder verdient maar wel het zelfde aan vaste lasten betaalt als hij, hou jij minder over. Jij bent druk aan het sparen voor een gezamenlijke vakantie,

Hij komt geld tekort, maar kan wel een prive opname doen voor een vakantie met vrienden. En waarom kan hij geen prive opname doen voor een vakantie samen met jou. Daar kan hij naar ratio weer meer op toe leggen dan jij (omdat jij minder verdient, en ook minder overhoudt, na betaling van vaste lasten).

Ik denk dat als het zo zou gaan, dat jij dit topic niet hoefde te schrijven.

Maar zoals het nu gaat klopt van geen kant, tijd voor een stevig gesprek dus.
TO, heb je gisteren met je vriend gesproken?
Ik heb alleen de OP gelezen en ik vind het raar dat hij 3x op vakantie gaat terwijl jij moeite hebt om 1x te kunnen gaan..

Als hij meer geld binnenhaalt kan hij toch ook wat meer betalen? Dat is toch meer als normaal?

En wil hij helemaal niet met je op vakantie of is het en - en?

Momenteel haal ik ook meer geld binnen dan vriendjelief maar dat betekent toch niet dat ik dan maar ff flink de bloemtjes buiten ga zetten met vriendinnen en hem alleen thuis laat zitten omdat hij er geen geld voor heeft!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven