Valentijnsdag
vrijdag 13 januari 2017 om 19:27
Commerciele dag, maar stiekem vind ik het toch altijd wel heel leuk dat vriendlief bloemen voor me koopt en ik doe mn best om een zo kneuterig mogelijke liefdeskaart voor hem te vinden
Die van onze eerste Valentijnsdag heb ik nog niet kunnen overtreffen, 2 franse bulldogjes in een luchtballon met glitterhartjes erop
Die van onze eerste Valentijnsdag heb ik nog niet kunnen overtreffen, 2 franse bulldogjes in een luchtballon met glitterhartjes erop
vrijdag 13 januari 2017 om 19:48
quote:GateKeeper schreef op 13 januari 2017 @ 18:58:
Ik zeg ieder jaar we doen er niet aan en toch krijg ik altijd een roos en een cadeautje van man en eigenlijk vind ik dat stiekem wel heel leuk.
Hier ook.
Vorig jaar een nachtje in een bruidssuite gehad (toen nog niet getrouwd). Vond ik stiekem wel leuk natuurlijk. Maar als er niks komt, dan is het ook goed hoor
Ik zeg ieder jaar we doen er niet aan en toch krijg ik altijd een roos en een cadeautje van man en eigenlijk vind ik dat stiekem wel heel leuk.
Hier ook.
Vorig jaar een nachtje in een bruidssuite gehad (toen nog niet getrouwd). Vond ik stiekem wel leuk natuurlijk. Maar als er niks komt, dan is het ook goed hoor
vrijdag 13 januari 2017 om 20:38
quote:Het-groepje schreef op 13 januari 2017 @ 19:09:
[...]
Wij doen altijd voor het hele gezin een kadootje. Nadat oudste als peuter een keer heel dapper blij bleef kijken terwijl de tranen over haar wangen rolden, en piepte 'ik ben jaloers maar wil het niet', terwijl wij leuk kadootjes aan het uitpakken waren geven we iedereen maar wat.Ik heb niks met valentijnsdag, maar dit vind ik echt onnoemelijk schattig!!
[...]
Wij doen altijd voor het hele gezin een kadootje. Nadat oudste als peuter een keer heel dapper blij bleef kijken terwijl de tranen over haar wangen rolden, en piepte 'ik ben jaloers maar wil het niet', terwijl wij leuk kadootjes aan het uitpakken waren geven we iedereen maar wat.Ik heb niks met valentijnsdag, maar dit vind ik echt onnoemelijk schattig!!
vrijdag 13 januari 2017 om 21:35
Ik stop meestal al een briefje met iets liefs erop als vriend weer aan boord gaat, dus kaartjes met valentijnsdag ga ik niet doen. Hij ook niet trouwens. Misschien dat ik lasagne maak, want dat hebben we beide liever dan een kaartje of iets in de vorm van een hartje (tenzij anatomisch hart, dat mag altijd). En lasagne is lekker en kaartjes niet.
vrijdag 13 januari 2017 om 22:21
quote:Het-groepje schreef op 13 januari 2017 @ 19:09:
[...]
Wij doen altijd voor het hele gezin een kadootje. Nadat oudste als peuter een keer heel dapper blij bleef kijken terwijl de tranen over haar wangen rolden, en piepte 'ik ben jaloers maar wil het niet', terwijl wij leuk kadootjes aan het uitpakken waren geven we iedereen maar wat.Dat is echt te schattig.
[...]
Wij doen altijd voor het hele gezin een kadootje. Nadat oudste als peuter een keer heel dapper blij bleef kijken terwijl de tranen over haar wangen rolden, en piepte 'ik ben jaloers maar wil het niet', terwijl wij leuk kadootjes aan het uitpakken waren geven we iedereen maar wat.Dat is echt te schattig.
vrijdag 13 januari 2017 om 22:37
Nix bijzonders, zijn weleens uiteten geweest.
Vroeger ook weleens kaartjes en snoepjes. Krijg bijna elk jaar een rode roos of een bos (maar ik houd van bloemen dus die krijg ik vaker). Vorig jaar had ik op de koelkast een kaartje met 'Happy Valentine' vast met magneetje. Misschien koop ik een chocolaatje of taartje waar we allemaal van kunnen eten.
Vroeger ook weleens kaartjes en snoepjes. Krijg bijna elk jaar een rode roos of een bos (maar ik houd van bloemen dus die krijg ik vaker). Vorig jaar had ik op de koelkast een kaartje met 'Happy Valentine' vast met magneetje. Misschien koop ik een chocolaatje of taartje waar we allemaal van kunnen eten.
•°: Don't be the same, be better!
zaterdag 14 januari 2017 om 14:11
Ik ben een groot fan van de mannelijke tegenhanger, Steak and Blowjob day: http://www.urbandictionar ... eak%20and%20Blowjob%20Day
Geen gezemel met beertjes, roosjes en chocolaatjes.
Ik hoop dat dat nog eens heel groot gaat worden.
Geen gezemel met beertjes, roosjes en chocolaatjes.
Ik hoop dat dat nog eens heel groot gaat worden.
dinsdag 24 januari 2017 om 03:02