Valentijnsdag

14-02-2017 08:20 251 berichten
Vandaag is het valentijnsdag, wie verwacht iets leuks van zijn partner?

Wie verwachten niets en werd blij verrast?

En voor de singles, hebben jullie moeite met deze dag?
TO trapt af

Ik ben single en heb geen moeite met deze dag. Ik verwacht natuurlijk wel een lading kaartjes in de brievenbus
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht niks en doe zelf ook niks. We doen niet aan valentijnsdag
Valentijnsdag is voor anonieme lovers.

Die van mij is al bijna 8 jaar niet anoniem meer
quote:Annelleke schreef op 14 februari 2017 @ 08:22:

Ik verwacht niks en doe zelf ook niks. We doen niet aan valentijnsdagHeb je niets met deze dag vanwege de commerciële lading die deze dag met zich meebrengt?
Mijn man is hier attenter in dan ik, meestal krijg ik rozen op het werk . Ik bedenk meestal de avond ervoor pas oh ja ik had wel wat kunnen doen .
quote:sabeintje schreef op 14 februari 2017 @ 08:24:

Valentijnsdag is voor anonieme lovers.

Die van mij is al bijna 8 jaar niet anoniem meer
We gaan naar de horecabeurs, en daar overal romantisch dineren...lees...snaaien..de hele dag
quote:Pretzel66 schreef op 14 februari 2017 @ 08:24:

Mijn man is hier attenter in dan ik, meestal krijg ik rozen op het werk . Ik bedenk meestal de avond ervoor pas oh ja ik had wel wat kunnen doen .Lief dat jou man daar aan denkt
quote:jilzz schreef op 14 februari 2017 @ 08:24:

We gaan naar de horecabeurs, en daar overal romantisch dineren...lees...snaaien..de hele dag Klinkt niet verkeert
Single here. Geen enkele moeite met deze dag. Ben toevallig vrij vandaag dus ga met een vriend wat eten, maar dat is niks Valentijn gerelateerds.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Valentijnsdag is voor single mensen bedoeld, dus waren zouden die er moeite mee hebben?

Je hebt van die jankerts die opeens allerlei dingen van hun partner verwachten omdat het Valentijn is, dat niet uitspreken want dan is het niet 'echt' meer, vervolgens niets krijgen want partner is niet zo van 'dat soort dingen' en daarna de hele dag chagrijnig zijn.

Die mensen hebben moeite met Valentijn. Gelukkig ben ik daar niet 1 van
quote:-Bladora- schreef op 14 februari 2017 @ 08:26:

Single here. Geen enkele moeite met deze dag. Ben toevallig vrij vandaag dus ga met een vriend wat eten, maar dat is niks Valentijn gerelateerds.Veel plezier
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 08:24:

[...]

Heb je niets met deze dag vanwege de commerciële lading die deze dag met zich meebrengt?We zijn altijd al lief voor elkaar en verrassen elkaar regelmatig. Zo'n dag vind ik dus onzin. Het spontane is er dan af, we kunnen prima lief voor elkaar zijn uit onszelf.
Ik werd blij verrast door mijn date met een lief appje vanmorgen. Gewoon lief!
We doen er niet uitgebreid aan, maar toch altijd wel een kaartje. Toevallig zag ik een leuk evenement geprogrammeerd staan van een van mijn mans hobby's dus heb voor hem en zijn vrienden gereserveerd, en dat geef ik hem als cadeau (dus meer toeval dan echt bedacht).

En er lag een cadeautje op de eettafel voor mij vanochtend met een lief briefje, dat maak ik vanavond open.
Ik hoop op deze valentijsdag dat mijn bevalling eindelijk begint <3. Maar verder doen we erniet aan.
quote:julius schreef op 14 februari 2017 @ 08:28:

Valentijnsdag is voor single mensen bedoeld, dus waren zouden die er moeite mee hebben?

Je hebt van die jankerts die opeens allerlei dingen van hun partner verwachten omdat het Valentijn is, dat niet uitspreken want dan is het niet 'echt' meer, vervolgens niets krijgen want partner is niet zo van 'dat soort dingen' en daarna de hele dag chagrijnig zijn.

Die mensen hebben moeite met Valentijn. Gelukkig ben ik daar niet 1 van Er zijn ook singles (denk ik) die er wel moeite mee kunnen hebben.
Ik doe liever iets speciaals op een normale dag.

Als getrouwd stel deze dag vieren vind ik extreem burgerlijk.

En dan die meuk die allemaal wordt verkocht in de winkel, brrrr.

Ik hou erg van romantiek, maar niet tegelijkertijd met Piet Burger
quote:MN-- schreef op 14 februari 2017 @ 08:31:

Ik hoop op deze valentijsdag dat mijn bevalling eindelijk begint <3. Maar verder doen we erniet aan.Ik hoop het ook voor je, dan krijg je een valentijnskindje
quote:Ladenkastje schreef op 14 februari 2017 @ 08:30:

Ik werd blij verrast door mijn date met een lief appje vanmorgen. Gewoon lief! Lief
Oh en ik kreeg van twee exen met wie ik nog een goede relatie heb een appje vanmorgen. Dat vond ik lief
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:Chloe15 schreef op 14 februari 2017 @ 08:30:

We doen er niet uitgebreid aan, maar toch altijd wel een kaartje. Toevallig zag ik een leuk evenement geprogrammeerd staan van een van mijn mans hobby's dus heb voor hem en zijn vrienden gereserveerd, en dat geef ik hem als cadeau (dus meer toeval dan echt bedacht).

En er lag een cadeautje op de eettafel voor mij vanochtend met een lief briefje, dat maak ik vanavond open.Wat leuk, van beide kanten iets bedacht
quote:-Bladora- schreef op 14 februari 2017 @ 08:34:

Oh en ik kreeg van twee exen met wie ik nog een goede relatie heb een appje vanmorgen. Dat vond ik lief

Dat is wel heel erg lief en bijzonder.

MIjn ex zal dat niet doen, hooguit een hatelijk appje
Ik ga de hele dag onderop de trap zitten wachten tot de postbode en de bloemist komen om al die kaarten en bossen rozen te bezorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven