valse hoop en ontrouw

24-02-2010 14:34 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen ik ben een vrouw van 26 jaar en tot over dr oren verliefd op jongen van 17 die nu 2maanden bezet is,maar ontrouw is.

Het begon allemaal in september 2009.Ik leerde hem kennen via datingsite (me 7jaar relatie was net uit).was intens verdrietig.Later volgde ook nog eens me ontslag.Toen leerde ik hem kennen.Hij wilde me helpen en had alles voor me over.Hij zei we komen er wel en je hebt er misschien moeite mee dat ik zo jong ben,maar word altijd ouder geschat hoor.Hij wilde me heel graag ontmoeten.Sprak hem elke dag op msn.We belde. maar in 1e instantie wilde ik niet afspreken,want vond hem veel te jong.Maar kwam zo volwassen over dus gaf hem een kans.

Dus in december hadden we afgesproken en hadden.Was een topdate. Ik had gevoelens voor hem en hij ook voor mij ZEI DIE.Hij was ook verliefd.Later hoorde ik week niks van hem en dat maakte mij onzeker.Dus smste ik en hij kwam weer online.Ik happy,vroeg waarom die tijd niks had laten horen.Hij zei druk met werk.jaja.Daarna weer week niks.Een week later komt ie online staat er in zijn msn naam t loves c.Dus ik stuurde sms nou snap ik het waarom ik tijd niks hoorde.Veel geluk met c.Jammer dat ik niet dat meisje ben maar wij blijven wel chatmaatjes.Kreeg ik sms terug ok dank je maar je komt toch nog wel bij me slapen als me ouders op vakantie zijn he?Ik in love stuurde als jij dat wil zei hij graag.Vervolgens tijdens zn relatie belde hij mij foonsex gehad.Hij masturbeerde voor mij op de cam.Ik dacht je heb vriendin,maar was zooo verliefd.Hij weer op msn en toen weer tijd niet.ik probeerde hem te vergeten hoe pijn het ook deed.Later zocht hij weer toenadering en vroeg kom je morgen bij me thuis langs?Ik dacht waarom ook niet was nog steeds in love.Weer van alles gedaan maar niet het.Hij vroeg

ben morgen vroeg klaar kom je dan weer?Ik zei tuurlijk kom ik.Ik 's ochtends gesmst of het doorging geen reactie.Dacht hij belt wel als ik in centrum ben dus stapte op de bus.geen gehoor.Ik had voor jan lul uur gereist.Ik kreeg hem niet te pakken en sms reageerde hij niet op ik was zooo boos.Stuurde allemaal smsen dat ze vriendin beter verdiend dan hij en als hij met mij vreemd kan gaan doet hij het met anderen ook.Dus ging hem testen had vriendinnen van mij gevraagd om hem op die datingsite te benaderen en op msn toe te voegen en dat is gebeurd.Andere msn dan dat ik had trouwens en zn vriendin ook denk.Ja hoor hij wilde ook dolgraag met me vriendin afspreken.Toen heeft mijn vriendin alles aan die vriendin van hem verteld.Wat er gebeurt was tussen hem en mij.DIE VRIENDIN GELOOFT HET NIET.naief meisje van 17 met flinke oogkleppen op.Vervolgens denk ik ik ben in love van hem maar moet hem vergeten.Dacht 1 sms dus stuurde ik weet dat je niet monogaam bent dus als je zin heb hoor ik wel van je.Hij wilde me rooster weten wanneer ik kon.Dus zei morgen ik zei kom je dan naar mij zei die nee je komt maar hierheen.Toen stuurde ik zometeen kom ik weer voor jan lul.toen vanaf zaterdag niks meer gehoord.Dat doet heel veel pijn.Hij was vorig jaar nog zooo lief en nu is het gewoon een puber zonder hart.Hebben jullie tips hoe ik hiermee om moet gaan?

Ik krijg hem maar niet uit me hoofd en dat is heel klote.Ik ben echt de controle over mezelf kwijt.Heb dit nooit meegemaakt.Hopelijk komt zijn vriendin er gauw genoeg achter hoe hij werkelijk is,want dit verdiend zij ook niet.
quote:noahtb schreef op 26 februari 2010 @ 23:42:

Meid, geef het op. Je bent gebruikt, lullig, overkomt ons allemaal een keer. Nu een normale vent gaan zoeken..Dat dus ja...
Ben ik nou de enige die het heel erg vind voor de 17 jarige vriendin van deze oetlul? Jouw vriendinnen doen hier aan mee?? Zij hebben haar op MSN benaderd? Waarom? 2 kinderlevens beschadigd. Schande!
quote:tammylove26 schreef op 26 februari 2010 @ 23:48:

.Vandaag had ik hem afgewezen.Hij moet trouw aan zijn vriendin blijven klaar.klaar dus?
Mijn oma zei altijd: wat je ook doet, doe het met stijl.

Kom zeg, hou de eer eens aan jezelf. We hebben het over een jongen van 17, jij bent verdorie een volwassen vrouw. Gedraag je daar eens na. Natuurlijk hebben jongens van 17 mooie en sterke verhalen, daar ben je puber voor.
[quote]eleonora schreef op 24 februari 2010 @ 14:49:

[...]

Kan je rekenen??? Dan reken er maar niet op
Nee een KEMGILF is meer in hoef je geen moedertje voor te zijn hoor.quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 februari 2010 @ 22:19:

Het is toch hartstikke hip om een hete MILF te zijn? Of loop ik weer achter?
Hmmm... ik ken die uitdrukking niet, google ook niet. Leg 's uit?
Zeg Tammy, ik heb je topic een beetje gevolgd en wil best serieus reageren, maar wil jij dan antwoord geven op een paar vragen? Je blijft namelijk steeds maar hetzelfde riedeltje herhalen over hoe alles is gelopen, wat verwacht je nu eigenlijk? En wat wil je?
[quote]tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:50:

Als jullie in zelfde schuitje zouden zitten piepen jullie wel anders.Ik heb genoeg meegemaakt in me leven en kan heel volwassen zijn.Mijn volwassenheid laat me nu in de steek ja.[

Maar dat is het nou juist, ik en waarschijnlijk heel veel anderen komen niet in zo'n situatie....Dus ik zal ook niet anders gaan piepen.

En nee,je laat niet veel zien van een ver ontwikkeld volwassen gedrag.
Zeg Tammy verleg de woede die je voelt niet naar degenen die hier schijven zou ik zeggen. Ja je trots is gekrenkt , je hebt niet handige keuzes gemaakt en deze toegegeven. Je gaat niet verder met de (het) jongen (tje) in kwestie. Waarom nou de behoefte om zo tekeer te gaan? Het is toch nogal wat wat je hebt gekozen en beschreven? Had je nou echt verwacht dat er alleen begrip zou zijn?
Knappe Erg Mooie Geile Interressante Lekkere Meerderjarige Fuckvriendin dat is blijkbaar in.Toyboys zijn zeker in,maar ik doe niet meer met die mode mee.Oh ja en er zijn geen levens verwoest,want hij heeft gewoon nog verkering hoor.Moet hij mij niet meer benaderen natuurlijk.Dat is ontrouw.quote:noahtb schreef op 27 februari 2010 @ 00:00:

Hmmm... ik ken die uitdrukking niet, google ook niet. Leg 's uit?
quote:tammylove26 schreef op 27 februari 2010 @ 00:10:

Knappe Erg Mooie Geile Interressante Lekkere Meerderjarige Fuckvriendin dat is blijkbaar in.Toyboys zijn zeker in,maar ik doe niet meer met die mode mee.Oh ja en er zijn geen levens verwoest,want hij heeft gewoon nog verkering hoor.Moet hij mij niet meer benaderen natuurlijk.Dat is ontrouw.

[...]

Tammy doe wat aan woede beheersing meid. Stop met dat gemaal over hem. Het was toch klaar?
Idd Begin met je eigen leven! Doe er iets nuttigs mee, Wat wil je hiermee bereiken?? Ik krijg bijna medeleiden met je omdat je een 17 jarige ventje niet kan los laten........Sneu
Lullen jullie maar een eind weg jullie vinden jezelf blijkbaar helemaal geweldig hier.Jullie weten het allemaal zo goed en blazen de boel zo op.Hebben alles zo voor elkaar.Laat allemaal maar.Bemoei met je eigen bende en laat mij met rust laterr
quote:tammylove26 schreef op 27 februari 2010 @ 00:18:

Lullen jullie maar een eind weg jullie vinden jezelf blijkbaar helemaal geweldig hier.Jullie weten het allemaal zo goed en blazen de boel zo op.Hebben alles zo voor elkaar.Laat allemaal maar.Bemoei met je eigen bende en laat mij met rust laterr

Always look on the bright side of life.

Slaap lekker en lees morgen nog eens na wellicht dat het dan allemaal iets anders op je over komt.
Sorrytammylove als ik op je tere hartje heb getrapt! maar wie opent hier een topic over dit onderwerp. Had jij dan gedacht dat wij allemaal je juichend toe zouden schreeuwen dat je zo goed bezig bent? Je hebt dus gevraagd of wij met dit onderwerp zouden bemoeien..

En ik vind me helemaal niet zo geweldig maar ik laat me in ieder geval niet gek maken door een 17 jarige puber.......
quote:tammylove26 schreef op 27 februari 2010 @ 00:10:

Knappe Erg Mooie Geile Interressante Lekkere Meerderjarige Fuckvriendin dat is blijkbaar in.Toyboys zijn zeker in,maar ik doe niet meer met die mode mee.Oh ja en er zijn geen levens verwoest,want hij heeft gewoon nog verkering hoor.Moet hij mij niet meer benaderen natuurlijk.Dat is ontrouw.

[...]

Zo heey, ik begrijp steeds beter waarom je voor een 17 jarige bent gevallen. Als je er, op je 26ste, prat op gaat dat je een Knappe Erg Mooie Geile Interressante Lekkere Meerderjarige Fuckvriendin bent, dan lijk je inderdaad eerder 17 dan 26.
pfffff dat zeg ik niet over mezelf dat zeggen andere jongens en mannen over mij.Alleen de F van fuckvriendin had ik verzonnen.Het is nog geen eens toepasselijk.Zover heb ik het niet laten komen.
Tammy, het is ook jouw schuld niet, hoor. Het komt allemaal door die rot ouders van die harteloze puber. En sja...die naive vriendin van hem heeft waarschijnlijk ook al van die rot ouders. Maar goed dat jij ze een lesje leert hoe het allemaal wel moet!

Dat je vriendinnen inschakeld om hem op de datingsite na te trekken is logisch. Helemaal om zijn vriendinnetje in te lichten over wat hij en jij gedaan hebben. Ik kan me voorstellen dat je daarna meteen de behoefte hebt om jezelf weer via 1 laatste sms aan te bieden aan die harteloze puber. Dat zal hem leren!

Wat een fijne jongens en mannen heb je overigens om je heen! Zo complimenteus ook.

Nou, heel veel succes in elk geval en trek het je niet aan. Hij trekt (op de webcam dan wel) aan het kortste eind!
Nou, het lijkt me dat Tammylove nu wel genoeg over zich heen heeft gehad. Ik heb niks meer toe te voegen aan alles wat ze dom/slecht/gek heeft gedaan. Dat lijkt me nu wel duidelijk.

Tammylove jij zegt dat de reacties hard waren maar je er wel van geleerd hebt. Jammer dat daar niet op wordt gereageerd, want dat is wel een complimentje waard! Ik vind het knap dat je door al die harde woorden heen toch de wijze lessen eruit haalt.

Je hebt verkeerde keuzes gemaakt maar gisteren heb je die jongen in elk geval afgewezen. Goed bezig en ga zo door!

Je schrijft inderdaad niet helemaal zoals het hoort maar ik lees ook dat je wel gevoel voor humor hebt.

Lekker je eigen leven leiden nu en je niet gek laten maken door welke vent (knul) dan ook.
Wat een ongelooflijk verhaal zeg.Je bent wel erg de grond ingeboord hier en dat ga ik niet doen.advies nodig?Tammy hij is nog een puber.Hij weet niet wat hij doet of veroorzaakt heeft.Het is rot voor die vriendin wat er gebeurt is.Als zij je niet geloofd laat het zo.De aap komt toch altijd wel uit de mouw.Laat een tijd niks van je horen aan die jongen.Als hij jou uiteindelijk de moeite waard vind belt hij je vanzelf wel weer.Ik vind het heel knap dat je hem hebt afgewezen toen hij vorige week belde voor de sex.Ik begrijp de vivalezers ook wel hier.Hij is minderjarig en jij bent meerderjarig,maar als hij zelf graag wilde dan is er niks aan de hand.Je hoort ook zat mannen van 22 met vriendin van 15jaar.Als ze het leuk hebben.Waarom mag en kan het dan niet.Ik kan alleen maar zeggen laat je niet gebruiken.Er zijn meer mannen dan kerken.Veel sterkte
quote:tammylove26 schreef op 27 februari 2010 @ 00:18:

Bemoei met je eigen bende en laat mij met rust laterrMoet je geen topic openen.
Quote badsweetgirl:

[Ik vind het heel knap dat je hem hebt afgewezen toen hij vorige week belde voor de sex.Ik begrijp de vivalezers ook wel hier.Hij is minderjarig en jij bent meerderjarig,maar als hij zelf graag wilde dan is er niks aan de hand.Je hoort ook zat mannen van 22 met vriendin van 15jaar.Als ze het leuk hebben.Waarom mag en kan het dan niet

Omdat: als hij na de sex haar nog een keer figuurlijk wilt naaien zegt hij dat hij zelf geen zin had en dat zij zich heeft opgedrongen.En dan hangt ze!! Dus nee is niet echt verstandig. Of je moet willen dat er onderzoek gedaan word over het sex hebben met een minderjarige????
17 jaar mag dan heel wat lijken, het is nog steeds een kind. Handen af dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven