Vanavond eerste date!
zaterdag 2 juli 2011 om 16:17
En wat ben ik zenuwachtig!! We kennen elkaar via internet en hebben over en weer gemaild. Hij wilde wat met mij gaan drinken en normaal zou ik echt te verlegen zijn om ja te zeggen maar nu heb ik het gewoon gedaan en is het moment aangebroken! Haha... Ik ben gewoon een beetje bang dat we daar straks zitten en ik niks te zeggen weet.. dat lijkt me zo vervelend... Ik ben al zeker twee jaar niet meer op dates geweest omdat ik me onzeker voelde over mijn lichaam. Nog steeds een beetje. Ik ben aan de volle kant. Mijn date weet dat ik niet de dunste ben en toch denk ik dat hij misschien zal afknappen. Misschien toch de zenuwen... Moest het ff kwijt haha...
zondag 3 juli 2011 om 00:51
dinsdag 5 juli 2011 om 18:26
Hey meiden,
Ik ben bang dat vele van jullie gelijk hebben! Heb sinds zaterdagavond niks meer gehoord. Hij zou zaterdagavond nog op stap gaan dus ik heb hem gister een sms gestuurd of het nog leuk was geweest. Niks op terug gehoord. Nu was het voor de date ook wel zo, als ik een sms stuurde dat hij af en toe de volgende dag pas reageerde en andersom ook, maar toch! Ik word er onzeker van en verwacht nu ook geen reactie meer. De reden dat ik dacht dat het wel klikte was omdat we echt persoonlijke gesprekken hebben gehad en we hadden gewoon heel veel dezelfde interesses. En onze date heeft toch dik drie uur geduurd... Jammer! Op naar de volgende dan maar...
Ik ben bang dat vele van jullie gelijk hebben! Heb sinds zaterdagavond niks meer gehoord. Hij zou zaterdagavond nog op stap gaan dus ik heb hem gister een sms gestuurd of het nog leuk was geweest. Niks op terug gehoord. Nu was het voor de date ook wel zo, als ik een sms stuurde dat hij af en toe de volgende dag pas reageerde en andersom ook, maar toch! Ik word er onzeker van en verwacht nu ook geen reactie meer. De reden dat ik dacht dat het wel klikte was omdat we echt persoonlijke gesprekken hebben gehad en we hadden gewoon heel veel dezelfde interesses. En onze date heeft toch dik drie uur geduurd... Jammer! Op naar de volgende dan maar...
zondag 10 juli 2011 om 11:34
Hey! Ik dus nog een emailtje gestuurd dat ik het toch jammer vind dat hij niks meer liet horen. Dat ik het in ieder geval wel oprecht leuk heb gehad. Verder niks meer laten weten, uiteindelijk heb ik hem gister ook verwijderd van facebook en heb zijn nummer uit mijn telefoon gewist. Krijg ik vanmorgen een berichtje op facebook... Dat hij druk was met zijn vakantie te regelen, hij gaat voor 4 weken naar Thailand vandaag. Misschien dat hij me na zijn vakantie weer spreekt. Ohja, en dikke kus ... Ik heb (nog) niks terug gestuurd en al zou ik dat wel doen ik weet echt niet wat. Het is een beetje dubbel omdat ik vind dat hij best even wat terug had kunnen sturen op mijn SMS twee dagen na onze date, hoe druk hij ook is.
zondag 10 juli 2011 om 11:44
Nou ben ik misschien een pessimist, maar als hij je op de date niet heeft verteld dat hij zo snel daarna 4 weken op vakantie zou gaan, dan ben ik bang dat zijn interesse in jou niet erg groot is.
M.a.w. als je zelf geen actie zou hebben ondernomen, zou je hebben zitten wachten tot je een ons woog. En dat doe je volgens mij niet met iemand die je wel ziet zitten.
M.a.w. als je zelf geen actie zou hebben ondernomen, zou je hebben zitten wachten tot je een ons woog. En dat doe je volgens mij niet met iemand die je wel ziet zitten.
zondag 10 juli 2011 om 18:16
Ik wist dat hij 5 weken op vakantie zou gaan, hij wilde naar Amerika maar is dus blijkbaar later van gedachte veranderd. Het maakt ook niks uit, ik was er sowieso al klaar mee omdat ik vind dat als je iemand echt leuk vind, niet moeilijk doet over een smsje of een mailtje terug sturen.
In ieder geval bedankt voor de reacties
In ieder geval bedankt voor de reacties