Vanavond op TV, Film: "Enough"

04-03-2009 19:26 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op een of andere site over emotionele mishandeling een filmtip. en laat die film vanavond nou op TV komen! Om half 9. Film met Jenifer Lopez:

Enough RTL 8 thriller

Slim wil haar man verlaten, maar hij zet haar emotioneel onder druk. Wanneer Slim uiteindelijk probeert om met haar dochter te vluchten, slaat haar echtgenoot toe en wil hij hen niet meer laten gaan. Bang dat haar dochter iets zal overkomen, ziet ze maar één uitweg: moord.

Niet dat we nou aan het moorden moeten slaan met z'n allen

Maar omdat ik die tip zag wou ik het toch even vertellen hier. Ik lees zoveel verhalen over dit onderwerp hier..

Ik ga in ieder geval kijken....

En ja... het zal wel heul Amerikaans zij misschien en erg overdreven.. maar ja, we zullen het zien!
Heb ik al gezien. Ze gaat vechten. Krav Maga.

En waarom heet iemand Slim?

Goede tip Goes!!
Best een geinige film
Hahaha phillipa
.
JLO heeft het acteertalent van een gekookte aardappel, dus ik ga hem zeker niet zien.
Ha ha, nou ja, als het een kutfilm is zie ik het vanzelf... er is verder toch ook geen reet op TV...

En waarom iemand Slim heet?? Beats me, geen idee!
Zo'n kutfilm vond ik 't niet. Hou wel van 'mishandelde vrouw neemt heft in eigen hand en kicks the hell out of her abuser'
Gezien het onderwerp past dit topic meer bij entertainment dan bij Relaties. Gezien het verhaal heb ik nu even geen behoefte aan dit type film, moet ik voor in de stemming zijn. Succes met kijken Goes.
Nou, het is even pauze... Best een leuke film hoor maar of het nou realistisch is... haha, NOT!

Nou ja, het houdt me van de straat....
Totaal niet realistisch, maar wel lekker om naar te kijken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Volgens mij vond ik er toen ik hem zag ook niet veel aan....
ik vind m goed.
Ik heb hem ook gezien, ik vind J LO hier echt goed in spelen ! Wat een draak van een vent he ?! Dochtertje vond ik voor haar leeftijd ook echt goed kunnen acteren.
quote:Digitalis schreef op 04 maart 2009 @ 19:34:

Heb ik al gezien. Ze gaat vechten. Krav Maga.

En waarom heet iemand Slim?Hmmm...ik dacht presies hetzelfde bij die film, Slim, wat een vreemde naam
Vond vooral dat meisje zo lief! Zo goed gespeeld dat ze erg bang was geworden na die heftige achtervolging met die arts uit ER.
Stressed is just desserts spelled backwards
Al met al best een leuke film..

Wat ik wel vreemd vond was dat die arts uit ER ook zo fanatiek was op haar, terwijl haar dochtertje ook in die auto zat... pfff ik bedoel dat die vent van haar niet spoorde is 1 ding maar twee van die gestoorde types??

Nou ja, allemaal op karate gaan, da's uiteindelijk toch de oplossing.. haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven