Vanavond ziet m'n vriend z'n Ex op een verjaardag!!!
vrijdag 15 januari 2010 om 19:00
Bahhh ik voel me helemaal rot, vanavond heeft m'n vriend een verjaardag en zijn ex is daar ook. Ik dit vreselijk moeilijk, omdat ik weet dat zijn ex er een tijdje terug nog erg veel moeite mee had dat hij wat met mij had en dat dat zo snel was nadat het tussen hun is uitgegaan. Ik voel me nu heel onzeker en ben bang dat hij haar weer leuk zal gaan vinden. Laatst was ze ook bij 'm langs geweest om z'n nieuwe huis te bekijken en af en toe hebben ze ook nog contact via sms of mail. Ik vind dit erg vervelend en dit weet mijn vriend ook. Hij begrijpt 't opzich wel maar hij heeft ook zoiets waarom doe je daar zo moeilijk over want het is uit en ik zal nooit vreemdgaan of wat dan ook! Ik ben wel blij dat hij 't nu eerlijk heeft gezegd dat ie haar vanavond zal zien, want de vorige x kwam ik er toevallig achter....dit vond ik heel erg, maar hij had 't bewust niet gezegd omdat ik me dan toch onnodig zorgen ging maken.....maar dat maakt 't voor mij eigenlijk alleen maar erger als hij bewust dingen achterhoudt, daardoor wordt ik nog onzekerder!! Pffff wat zal ik blij zijn als deze avond voorbij is!!!
donderdag 4 februari 2010 om 21:36
quote:Lalie25 schreef op 04 februari 2010 @ 21:30:
Over dat we geen contact meer met elkaar zouden hebben....hebben we 't samen over gehad omdat we elkaar toch elke x weer opzoeken, blijkt dus dat dat van beide kanten niet te werk! Moet ik dan op alles nee zeggen wat hij aan mij vraagt of ik wil kijken naar een foto op hyves of wat dan ook! Ik kan dat niet omdat ik van 'm hou en om hem geef en ik altijd vanaf 't begin in alles interesse heb getoond wat z'n huis betreft! Moet ik daar dan mee kappen, terwijl ik weet dat hij daar elke avond en elk weekend zit te ploeteren en al een half jaar lang zijn uiterste best om het huis af te krijgen! Ik weet dat hij 't ook moeilijk heeft op dit moment, moet ik hem dan laten vallen??? Ik zeg niet dat ik 't allemaal goed doe en ik wil ook hulp en ben daar ook mee bezig om dat rond te krijgen!Je doet nu alsof je het onderhouden van het contact voor hém doet, maar dat is natuurlijk niet waar. Je doet dat voor jezelf, omdat je geen afstand kunt nemen. Realiseer je je wel dat hij je ex-vriend is? Dat hij ook een nieuwe relatie aan zou kunnen gaan? Bij wijze van spreken met die ex?
Over dat we geen contact meer met elkaar zouden hebben....hebben we 't samen over gehad omdat we elkaar toch elke x weer opzoeken, blijkt dus dat dat van beide kanten niet te werk! Moet ik dan op alles nee zeggen wat hij aan mij vraagt of ik wil kijken naar een foto op hyves of wat dan ook! Ik kan dat niet omdat ik van 'm hou en om hem geef en ik altijd vanaf 't begin in alles interesse heb getoond wat z'n huis betreft! Moet ik daar dan mee kappen, terwijl ik weet dat hij daar elke avond en elk weekend zit te ploeteren en al een half jaar lang zijn uiterste best om het huis af te krijgen! Ik weet dat hij 't ook moeilijk heeft op dit moment, moet ik hem dan laten vallen??? Ik zeg niet dat ik 't allemaal goed doe en ik wil ook hulp en ben daar ook mee bezig om dat rond te krijgen!Je doet nu alsof je het onderhouden van het contact voor hém doet, maar dat is natuurlijk niet waar. Je doet dat voor jezelf, omdat je geen afstand kunt nemen. Realiseer je je wel dat hij je ex-vriend is? Dat hij ook een nieuwe relatie aan zou kunnen gaan? Bij wijze van spreken met die ex?
Peas on earth!
donderdag 4 februari 2010 om 21:40
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 februari 2010 @ 21:36:
[...]
Je doet nu alsof je het onderhouden van het contact voor hém doet, maar dat is natuurlijk niet waar. Je doet dat voor jezelf, omdat je geen afstand kunt nemen. Realiseer je je wel dat hij je ex-vriend is? Dat hij ook een nieuwe relatie aan zou kunnen gaan? Bij wijze van spreken met die ex?of dat hij een meisje tegenkomt die net zo flipt als jij als hij nog contact heeft met zijn ex (weer jij)
[...]
Je doet nu alsof je het onderhouden van het contact voor hém doet, maar dat is natuurlijk niet waar. Je doet dat voor jezelf, omdat je geen afstand kunt nemen. Realiseer je je wel dat hij je ex-vriend is? Dat hij ook een nieuwe relatie aan zou kunnen gaan? Bij wijze van spreken met die ex?of dat hij een meisje tegenkomt die net zo flipt als jij als hij nog contact heeft met zijn ex (weer jij)
donderdag 4 februari 2010 om 21:54
donderdag 4 februari 2010 om 21:59
quote:
Lalie25 schreef op 04 februari 2010 @ 20:51:
Tja ik zal 't allemaal wel weer verkeerd zien....maar ik zet er neer: ziet er super gaaf uit, zal strax mooi in je huisje staan en daarboven komt een reactie: over onzin gesproken....
Is dat dan een normale reactie??
En waar maak jij uit op dat deze reactie over jouw reactie ging?
Lalie25 schreef op 04 februari 2010 @ 20:51:
Tja ik zal 't allemaal wel weer verkeerd zien....maar ik zet er neer: ziet er super gaaf uit, zal strax mooi in je huisje staan en daarboven komt een reactie: over onzin gesproken....
Is dat dan een normale reactie??
En waar maak jij uit op dat deze reactie over jouw reactie ging?
donderdag 4 februari 2010 om 22:16
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 februari 2010 @ 22:09:
Ohja Phiep!
Inderdaad Lalie, daar zou je nog iets van kunnen leren, want als je je wel-niet-wel-niet-ex nou volledig negeert, dan wil hij je binnen nó time terug!Ja precies,ik heb die sheera ook maar even ge-upt misschien heeft lalie daar ook nog wat aan...
Ohja Phiep!
Inderdaad Lalie, daar zou je nog iets van kunnen leren, want als je je wel-niet-wel-niet-ex nou volledig negeert, dan wil hij je binnen nó time terug!Ja precies,ik heb die sheera ook maar even ge-upt misschien heeft lalie daar ook nog wat aan...
donderdag 4 februari 2010 om 22:31
zondag 7 februari 2010 om 10:25
Gisteravond met 'm uiteten geweest.....was rond 17.00 uur bij z'n huis om te kijken wat ie allemaal had gedaan etc....toen ik binnenkwam gaf ie me gelijk een zoen op de mond...daarna alles bekeken en naar z'n moeders huis gegaan (daar woont ie totdat z'n huis klaar is) z'n moeder vond 't super leuk dat ze me weer zag, ff gekletst en toen uiteten, het was erg gezellig, net alsof er nooit wat was gebeurd. Merkte alleen wel dat hij ontzettend moe was. Toen we uitgegeten waren en weer bij 'm thuis waren hebben we nog ff samen in bed tv gekeken....zo raar! Dus ik zei: vreemd he dat we nu weer zo tegen elkaar aan liggen! Het was zo dubbel allemaal, we hebben geknuffeld, gelachen! Maar toch weet hij 't allemaal nog niet zo goed! Hij gaf aan dat ie mij ook wel had gemist, maar daar ook weer niet zoveel tijd had om over na te denken omdat ie zo druk is met z'n huis en dat 't hem wel een stukje rust in z'n hoofd had gebracht dat ie niet constant rekening met mij hoefde te houden. Want hij baalde er heel erg van dat hij mij de laatste tijd niet kon geven wat hij in een relatie wou geven! Dus ik vroeg heeft 't dan alleen met je huis te maken of ook met dingen van mij (mijn gedrag) ja zegt ie op dit moment denk ik alleen m'n huis en ik geef ook nog echt wel om je! Dinsdag komt z'n vader uit Argentinië.......hij vond 't wel leuk om dan een x uiteten te gaan met z'n 3en. Pfff zou wel 's zo in z'n hoofd willen kijken wat er allemaal door hem heen gaat.....
zondag 7 februari 2010 om 10:43
Dat hij even geen zin heeft in al dat gedoe. Dat hij het best gezellig vindt zo af en toe met jou. Alleen wil hij zich niet telkens in allerlei bochten wringen om jou tevreden te houden.
"Hij heeft jou gemist, maar nog niet zoveel tijd gehad om daarover na te denken" betekent zoveel als: Hij heeft je niet echt heel erg gemist, maar wil dat niet zeggen want dan ben je gekwetst/boos.
Hij vindt je een leuke meid, maar je bent veel te jaloers en een controlfreak en daar heeft hij geen zin in.
"Hij heeft jou gemist, maar nog niet zoveel tijd gehad om daarover na te denken" betekent zoveel als: Hij heeft je niet echt heel erg gemist, maar wil dat niet zeggen want dan ben je gekwetst/boos.
Hij vindt je een leuke meid, maar je bent veel te jaloers en een controlfreak en daar heeft hij geen zin in.
zondag 7 februari 2010 om 11:02
Omdat hij JOU wel leuk vindt en gezellig. Maar omdat hij het gezeur wat je blijkbaar ook met je meebrengt niet wil.
Hij is al moe, want erg druk en hij wil geen energie meer steken jouw jaloerse buien. Maar dat wil niet zeggen dat hij je meteen helemaal niet meer leuk vindt.
Verder mis ik mijn beste vriendin ook echt niet als ik haar een tijdje niet zie, maar hebben we wel een waanzinnig leuke avond als we elkaar dan weer zien. Dat het leuk was wil dus niet zeggen dat hij jou dan ook gemist heeft.
Of misschien heeft hij je leuke kanten wel gemist, maar je energieverslindende buien niet. En vond hij het wel lekker rustig zo even.
Hij is al moe, want erg druk en hij wil geen energie meer steken jouw jaloerse buien. Maar dat wil niet zeggen dat hij je meteen helemaal niet meer leuk vindt.
Verder mis ik mijn beste vriendin ook echt niet als ik haar een tijdje niet zie, maar hebben we wel een waanzinnig leuke avond als we elkaar dan weer zien. Dat het leuk was wil dus niet zeggen dat hij jou dan ook gemist heeft.
Of misschien heeft hij je leuke kanten wel gemist, maar je energieverslindende buien niet. En vond hij het wel lekker rustig zo even.
zondag 7 februari 2010 om 11:05
zondag 7 februari 2010 om 11:23
Hij belde net, hij zei dat ik 'm nog wel ff moest sms'n zodra ik thuis was vannacht....dat had ik gedaan, maar hij sliep uiteraard al tegen de tijd dat ik thuis was. Daarom belde hij net.....nog ff over gisteravond gehad dat hij 't ook super gezellig vond en 't fijn vond dat ie mij weer had gezien! Heb wel gezegd dat 't bij mij wel wat verwarring had gebracht en ik 't wel heel moeilijk vond om 't los te laten omdat ik niet goed weet of 't voor hem nou echt helemaal over is of??? Toen zei ie ja dat weet ik ook niet en mijn gevoelens voor jou zijn echt niet in 1x weg en miss moeten we dan toch maar geen contact hebben ook al weet ik dat dat niet gaat werken zegt ie.
Want ja tuurlijk wil ik jou graag laten weten waar ik mee bezig ben etc etc
Want ja tuurlijk wil ik jou graag laten weten waar ik mee bezig ben etc etc
zondag 7 februari 2010 om 11:52
Lalie,
Je bent zo ontzettend gefixeerd op wat hij allemaal zegt of niet zegt/ smst/ mailt/ msnt etc etc.
Heb mijn best gedaan om de grote lijn uit het verhaal te halen. Het idee dat in mijn hoofd steeds boven komt is 'Stop hiermee'. Niet stoppen met je verliefdheid, maar stoppen met dit dwangmatige gedrag. Je hangt aan je vriend alsof er niets anders op de wereld is.
Probeer dit hele gedoe eens van je af te zetten. Als ik het zo lees houdt ie nog van je, maar is hij je even kwijt. Je bent voor hem veranderd van de leuke meid waar hij gek op is naar iemand die bij elke gelegenheid dat je elkaar spreekt of ziet alleen maar praat over zware dingen. Tuurlijk horen die erbij, maar je maakt het zo verschrikkelijk zwaar meid!
Hij is niet vreemd gegaan, hij is niet op de datingsite aan het neuzen, hij wil je niet kwijt, dat maak JIJ er allemaal van.
Stop hiermee. Ga eens een tijdje in een hobby op. Sport je suf. Ga een thuisstudie doen. Geef jullie allebei lucht en ga niet steeds bewijzen lopen te verzamelen over wie wie het eerst belde en waarom en wat dat dan betekent etc etc. Geniet eens van je eigen leven en vind jezelf terug. Jezelf die hij ook zo leuk vindt. Dan komt het weer goed, denk ik. Maar eerst respect voor jezelf terugwinnen.
Je bent zo ontzettend gefixeerd op wat hij allemaal zegt of niet zegt/ smst/ mailt/ msnt etc etc.
Heb mijn best gedaan om de grote lijn uit het verhaal te halen. Het idee dat in mijn hoofd steeds boven komt is 'Stop hiermee'. Niet stoppen met je verliefdheid, maar stoppen met dit dwangmatige gedrag. Je hangt aan je vriend alsof er niets anders op de wereld is.
Probeer dit hele gedoe eens van je af te zetten. Als ik het zo lees houdt ie nog van je, maar is hij je even kwijt. Je bent voor hem veranderd van de leuke meid waar hij gek op is naar iemand die bij elke gelegenheid dat je elkaar spreekt of ziet alleen maar praat over zware dingen. Tuurlijk horen die erbij, maar je maakt het zo verschrikkelijk zwaar meid!
Hij is niet vreemd gegaan, hij is niet op de datingsite aan het neuzen, hij wil je niet kwijt, dat maak JIJ er allemaal van.
Stop hiermee. Ga eens een tijdje in een hobby op. Sport je suf. Ga een thuisstudie doen. Geef jullie allebei lucht en ga niet steeds bewijzen lopen te verzamelen over wie wie het eerst belde en waarom en wat dat dan betekent etc etc. Geniet eens van je eigen leven en vind jezelf terug. Jezelf die hij ook zo leuk vindt. Dan komt het weer goed, denk ik. Maar eerst respect voor jezelf terugwinnen.