Verhuurmakelaar uit vragen?

26-04-2016 15:51 611 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik zit een paar dagen in m'n oude huis, omdat het nog steeds leeg staat en ik wat sollicitaties in die buurt had.



M'n ex is bezig met te verhuren en er zijn dus bezichtigingen. Dit wist ik en daarom had ik een e-mailtje naar de makelaar gestuurd om ze ervan op de hoogte gesteld dat er iemand thuis kon zijn, en om te vragen of ze mij konden laten weten wanneer er iemand zou komen.



Nou blijkbaar is de communicatie in dat kantoor niet zo goed :-). Gisterenmiddag staat er ineens een superknappe man in m'n keuken :heart:!



Uiteraard was ik hier totaal niet op voorbereid en was eigenlijk ook niet erg kuis gekleed Haha. Ik denk dat we allebei evenveel schrokken, hij maakte zich snel uit de voeten en ging de voordeur uit om door een kier met me te communiceren. Ik vroeg om een paar minuten om het huis, en mezelf op orde te maken.



Toen kwam hij weer binnen met de mogelijke huurder deed z'n ronde en de huurder verliet het huis. Hij kwam terug en vroeg me om m'n nummer om zo'n verrassing in de toekomst te voorkomen.



Hij is gisteren nog twee keer geweest en het is echt een leuke vent! Hij komt over een uur weer en ik zit hier mooi in de make-up met het huis spic en span op hem te wachten :-).



Als hij nou weer zo leuk en voorkomend is straks, zal ik hem dan later een sms sturen met de vraag een drankje te doen? Of is dit echt not done? Het is natuurlijk z'n zakelijke telefoon nummer dat ik heb. En misschien is hij gewoon zo leuk en aardig omdat het z'n job is, niet omdat hij mij ziet zitten.



Wat zouden jullie doen?



Thanks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik zou eerst uitvogelen of hij bezet is. Je bent wel erg snel zogezegd.
Heb je een ring om z'n vinger gezien? Is hij single denk je?
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 26 april 2016 @ 15:54:

Ik zou eerst uitvogelen of hij bezet is. Je bent wel erg snel zogezegd.Dit. De zakelijke relatie lijkt mij geen obstakel, er is geen vertrouwensrelatie zoals met een arts of psycholoog ofzo.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allebei meerderjarig en er is geen sprake van een patiënt-behandelaar-relatie, dus ik zou niet inzien waarom niet? Hij kan hooguit bezet/niet geïnteresseerd/niet hetero zijn, maar dat merk je dan wel.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Kopje koffie, makelaar?
Ik moet helemaal niks!
quote:Hayek schreef op 26 april 2016 @ 15:56:

[...]



Dit. De zakelijke relatie lijkt mij geen obstakel, er is geen vertrouwensrelatie zoals met een arts of psycholoog ofzo.

Klopt.

Persoonlijk zou ik mij erg ongemakkelijk voelen als een "klant" mij zo direct zou benaderen.
Ik geloof dat ik mijn man vanavond eens moet vragen of hij recentelijk een dame in wel erg weinig kleding heeft aangetroffen in een woning.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk niet op een ring gelet, stom! Dat was natuurlijk slim geweest. En ik had om z'n business card moeten vragen want ik weet z'n achternaam niet eens! Dubbel stom.



Dus ik heb geen idee hoe ik meer over hem te weten kan komen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:south schreef op 26 april 2016 @ 15:59:

Ik geloof dat ik mijn man vanavond eens moet vragen of hij recentelijk een dam e in wel erg weinig kleding heeft aangetroffen in een woning. Ja..nu lach je nog
Hmm dus hij komt straks met een klant en jij zit welgevallig op de bank? Ik zou me redelijk opgelaten voelen als ik hem was.



You're making it too obvious. Hij heeft je nummer, zorg gewoon dat je er niet bent met die bezichtiging (come on, tis niet eens je huis! Wat doe je daar!) en als ie je echt leuk vindt hoor je m wel.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik lees mee in ieder geval, dit is in potentie een héérlijk topic.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
De verhuurmakelaar van mijn vroegere woning was ook een leuke vent. En in de nieuwbouwwoningen kwamen veel alleenstaande moeders te wonen. Ik heb toen gehoord dat die man het nog best druk had met het uitgaansleven.



Het komt dus vaker voor...
Alle reacties Link kopieren
Je zit mooi in de make-up maar wat als hij van naturel houdt?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 26 april 2016 @ 15:59:

Ik geloof dat ik mijn man vanavond eens moet vragen of hij recentelijk een dame in wel erg weinig kleding heeft aangetroffen in een woning. Haha, als jou man een knappe donkere man is en jullie in De UK wonen....
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 26 april 2016 @ 16:02:

Nou ik lees mee in ieder geval, dit is in potentie een héérlijk topic. Wie weet zitten over drie maanden op pagina 50.....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 26 april 2016 @ 16:03:

Je zit mooi in de make-up maar wat als hij van naturel houdt? Wat als TO een jurkje draagt en hij houdt van broeken?
Oh dear, how sad, never mind.
Is het ook niet een beetje raar om thuis rond te hangen als er een bezichtiging plaatsvindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:diaa schreef op 26 april 2016 @ 16:02:

Hmm dus hij komt straks met een klant en jij zit welgevallig op de bank? Ik zou me redelijk opgelaten voelen als ik hem was.



You're making it too obvious. Hij heeft je nummer, zorg gewoon dat je er niet bent met die bezichtiging (come on, tis niet eens je huis! Wat doe je daar!) en als ie je echt leuk vindt hoor je m wel.



Maar als hij dat nu ook van haar denkt, gebeurt er natuurlijk nog niets.



Kom op zeg, is dit nu 2016? Als je als vrouw een man leuk vindt, kun je hem gerust mee uit vragen. Als hij niet wil/kan/mag, dan zegt hij toch gewoon nee? Kijken naar een ring zegt toch ook helemaal niets, lang niet elke persoon in een relatie draagt onmiddellijk een overduidelijke ring.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 26 april 2016 @ 16:03:

Je zit mooi in de make-up maar wat als hij van naturel houdt? Heel beschaafd hoor! Maar ik moet wel een beetje opmaken voor m'n net uit de douche tulband hoofd van gisteren :-)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:Hayek schreef op 26 april 2016 @ 16:04:

[...]



Wat als TO een jurkje draagt en hij houdt van broeken? Of piemels?
quote:sassafras schreef op 26 april 2016 @ 16:05:

[...]





Maar als hij dat nu ook van haar denkt, gebeurt er natuurlijk nog niets.



Kom op zeg, is dit nu 2016? Als je als vrouw een man leuk vindt, kun je hem gerust mee uit vragen. Als hij niet wil/kan/mag, dan zegt hij toch gewoon nee? Kijken naar een ring zegt toch ook helemaal niets, lang niet elke persoon in een relatie draagt onmiddellijk een overduidelijke ring.



Mee eens.



Gewoon doen, TO!
Ik zou het gewoon proberen maar wel pas als ik verder niets meer met hem te maken hoef te hebben. Het ergste dat kan gebeuren is dat hij niet wil of al bezet is dat is geen ramp, als hij daarna nog een paar keer bij je thuis moet komen is het voor iedereen nogal ongemakkelijk denk ik vandaar dat ik even zou wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 26 april 2016 @ 16:06:

[...]





Of piemels?

Of dwergen........



Wat als heeft nog nooit tot een relatie geleid, dus de boodschap aan TO is simpel: gewoon proberen!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen weer naar m'n eigen huis, dus hoef hem niet tegen te komen na vandaag.



Ik heb trouwens z'n volledige naam gevonden op de website, maar helaas kan ik z'n Facebook profiel niet vinden
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven