Verjaardag

30-10-2011 09:00 100 berichten
Wat zouden ervan vinden als een hele goede vriendin niet op de verjaardag van je kindje zou komen, ook al had je de datum allang vantevoren doorgegeven en heeft zij met volle overtuiging toegezegd te komen. En haar reden was een verjaardag van een familielid....
Alle reacties Link kopieren
Het is niet anders.
Internagelaktisch
Als ze netjes afbelt, geen punt!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zo is 't leven soms.
ligt er maar net aan hoe goed haar band is met dat familielid.

Maar uiteindelijk is het haar eigen keus.
haar familie is ook belangerijk he.

beetje raar dat jij dat niet vind kunnen?
..popcorn?
Nou ik zou bij mij zelf denken, al ga ik maar een uurtje....dat zou ik wel zo fatsoenlijk vinden...
Ik zou het prima vinden, ook zonder opgaaf van reden. Als ze zich maar afmeldt.
Moet kunnen vind ik, ze belt netjes af.

Ik zou er geen probleem van maken.
Ik zou me daar niet zo druk om maken.

Jouw kindje is niet belangrijker dan haar familie toch?

Althans voor haar niet neem ik aan.
Heeft ze zelf kinderen? Want zo nee, kan ik mij voorstellen dat ze niet is gekomen. Ik pas er ook vaak voor als single om op een kinderverjaardag te komen. Dat staat tever van mij af. Maar ik zeg dat gewoon.
Ik hoef trouwens zelden naar verjaardagen van kinderen van vrienden en nodig zelf voor de kinderverjaardagen ook alleen familie en één bevriend stel (praktisch familie) met kinderen uit. Er zijn grenzen hoor.
Eens met superstar. Haar familie is ws belangrijker dan jouw kind. Lijkt me normaal dat ze naar de verjaardag van een familielid gaat. Vader, moeder, broer, zus??
Als ze heeft afgebeld dan is er niets aan de hand.

Het gaat om je kind, niet om jou.

En laten we wel wezen, een verjaardag van je eigen kind is fantastisch, maar van een ander is het toch horror?

Niets erger dan een kinderverjaardag van een ander. De herrie, de troep, het tijdstip, de tuttige praat van alle moeders.
al was het een neef of tante, het is haar familie.

Ze heeft wel willen komen, ze zal misschien op een ander moment nog bij me dochtertje stil willen staan, ik begrijp niet waarom dit zo vreselijk voor jou is?
..popcorn?
quote:missk01 schreef op 30 oktober 2011 @ 09:06:

Nou ik zou bij mij zelf denken, al ga ik maar een uurtje....dat zou ik wel zo fatsoenlijk vinden...

Eens.

Ik zou het ook niet leuk vinden. Het zou me onzeker maken over onze vriendschap. Maar dat is wel mijn zwakke punt. Het jouwe misschien ook? Onzekerheid?
Ik vind het ook heel normaal dat je naar de verjaardag van een familielid gaat....maar die vriendin had toegezegd te komen en de verjaardag van mijn kindje was al vanaf 12 uur (mensen mochten zelf weten wanneer ze zouden komen). Dus dan lijkt het mij dat je wel ff een uurtje vrij kan maken om langs te komen, het was allemaal in dezelfde woonplaats (geen kilometers van elkaar vandaan).
me=je
..popcorn?
Ach! Kom op Suze! Onzeker, bij zoiets al?
Nu denk jij voor haar.. je weet toch helemaal niet hoe haar dag eruit ziet? je maakt daardoor aannames dat ze best een uurtje vrij had kunnen maken.
..popcorn?
Waarom moet die vriendin erbij zijn?

Is de verjaardag zonder haar niet 'af'?
En toen ze afbelde, heb je toen gezegd: oh oke, volgende keer beter hihi of heb je gewoon gezegd dat je het jammer vond?

Want nu is het in jouw hoofd al een issue aan het worden en zij weet misschien nniet eens dat je teleurgesteld bent. Maar aan de andere kant, vind ik dus dat het leven niet alleen ojou en jouw dochtertje draait en er dus ook andere dingen kunnen zijn die mensen bezig houden. Dat betekend echt niet dat zij een mindere vriendin is, want vergeet je dan maar voor het gemak dat ze er op andere momenten wel gewoon is?

waar wringt de schoen nou?
..popcorn?
@ Maaique

Even off topic..

Hoe was je feestje gister?? Was HIJ er nog??
Het zij zo , kinderverjaardagen vind ik meer iets voor opa's oma's tantes etc.
Het gaat mij om het principe, laat ik voorop stellen dat het niet komen van iemand niet de 'sfeer' van de verjaardag bepaalt. Het is een hele leuke verjaardag geweest en het was zeker geen horror kinderverjaardag . En het maakt mij persoonlijk niet onzeker, maar laat mij wel nadenken over de vriendschap....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven