Verjaardag
zondag 14 april 2019 om 08:15
redbulletje schreef: ↑14-04-2019 08:12Hij kan met jou op 'n andere dag romantisch uit eten gaan ter gelegenheid van zijn verjaardag tenslotte.
Het is uit, dus hij wil zeker niet meer romantisch uit eten met TO.
zondag 14 april 2019 om 08:34
Jouw partner mag dus nooit iets doen met vrienden zonder jou?Lucifer2018 schreef: ↑13-04-2019 23:44Ze hebben verkering. En ze mag niet komen. Meer context is niet nodig.
Het is niet zijn feest het is het feest van alle jarigen van die maand.
Er staat nergens dat de partners van de rest wel meegaan.
zondag 14 april 2019 om 09:32
zondag 14 april 2019 om 10:20
Mijn partner doet zo vaak dingen zonder mij. Wat een rare redenatie ook.
Maar als mijn partner zijn verjaardag gaat vieren met een feestje met vrienden en ik ben niet welkom is hij mijn expartner ja.
Is het een uitje met alleen die mannen die jarig zijn en gaan ze gewoon samen wat doen is het wat anders.
Maar als ik het zo lees gaat het om een feestje geven.
zondag 14 april 2019 om 10:33
Waarschijnlijk in de pruimentijd.redbulletje schreef: ↑14-04-2019 08:12Als het een jongens onder elkaar feestje is waar geen enkele aanhang welkom is, lijkt me gewoon prima. Hij kan met jou op 'n andere dag romantisch uit eten gaan ter gelegenheid van zijn verjaardag tenslotte.
zondag 14 april 2019 om 10:41
Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 10:20Maar als mijn partner zijn verjaardag gaat vieren met een feestje met vrienden en ik ben niet welkom is hij mijn expartner ja.
Hij is al haar expartner.
zondag 14 april 2019 om 11:02
Lucifer2018 schreef: ↑13-04-2019 23:44Ze hebben verkering. En ze mag niet komen. Meer context is niet nodig.
Grappig hoe snel je jezelf tegenspreekt en dan maar dingen invult om het recht te praten.Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 10:20Maar als mijn partner zijn verjaardag gaat vieren met een feestje met vrienden en ik ben niet welkom is hij mijn expartner ja.
Is het een uitje met alleen die mannen die jarig zijn en gaan ze gewoon samen wat doen is het wat anders.
zondag 14 april 2019 om 11:32
zondag 14 april 2019 om 17:21
Ahhh, zeg maar "de context kan relevant zijn"?Lucifer2018 schreef: ↑14-04-2019 10:20Mijn partner doet zo vaak dingen zonder mij. Wat een rare redenatie ook.![]()
Maar als mijn partner zijn verjaardag gaat vieren met een feestje met vrienden en ik ben niet welkom is hij mijn expartner ja.
Lucifer2018 schreef: ↑13-04-2019 23:44Ze hebben verkering. En ze mag niet komen. Meer context is niet nodig.
(nog even afgezien van het feit dat er blijkbaar helemaal geen sprake is van verkering...)
zondag 14 april 2019 om 20:37
Zo te lezen is het eigenlijk uit. En vandaar dat hij jou niet uitnodigt.
Vreemd dat jij zelf niet inziet dat het uit is.
Kan het zijn dat hij jou aan een lijntje houd? Dat hij tegen iedereen doet en zegt dat het uit is. Jou daarom ook niet uitnodigt, maar jou nog vaak snachts zi
Met mijn ex was het ook uit.....8 jaar lang. Mocht ook niet op zijn feestjes komen, maar ik was er 4 nachten van de week
.
Meid neem van mij aan. Laat hem los en kies voor jezelf. Tuurlijk is dat heel zwaar, maar je kan er alleen maar op vooruit gaan. Je vastklampen aan wat was, maar niet meer zijn dan een fuckbuddy.....kies voor jezelf..
Sterkte
Vreemd dat jij zelf niet inziet dat het uit is.
Kan het zijn dat hij jou aan een lijntje houd? Dat hij tegen iedereen doet en zegt dat het uit is. Jou daarom ook niet uitnodigt, maar jou nog vaak snachts zi
Met mijn ex was het ook uit.....8 jaar lang. Mocht ook niet op zijn feestjes komen, maar ik was er 4 nachten van de week
Meid neem van mij aan. Laat hem los en kies voor jezelf. Tuurlijk is dat heel zwaar, maar je kan er alleen maar op vooruit gaan. Je vastklampen aan wat was, maar niet meer zijn dan een fuckbuddy.....kies voor jezelf..
Sterkte