Verliefd en nu?

22-10-2019 12:21 18 berichten
Goedemiddag,

Ik heb eind augustus een man via tinder leren kennen en date sindsdien, denk nu 8 dates hebben gehad... hij is heel.lief met appen goedemorgen weltrusten...lieve naampjes enz
Hij houd me hand vast en kust me in het openbaar, hij komt bij mij over dat hij ook geboelens heeft voor me..
Alleeen!! Verteld hij me dat hij niet weet of het goed ia om gelijk na een realtie weer over te stappen in de volgende..de andere relatie is nu bijna een half jaar geleden, maar heeft 3 lange relaties achter elkaar gehad. Hij zegt alleen de tijd zal het leren, en dat maakt me zo onzeker want ik wil mijn liefde naar hem uitspreken maar wil ook niet gekwetst worden.. is dit al gedoemd te mislukken...
Alle reacties Link kopieren
Hij twijfelt dus. Dit wordt niets.
En al die tijd die hij met me spendeert dan??
Hebben jullie seks?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Yes bulbul
Misschien nog niet over zijn ex heen.
Ik ga ook met een jongen om en die wil het liefst een relatie met.mij maar ik hou de boot af, omdat ik nog mijn ex niet verwerkt heb. En hij weet dat ook allemaal, dus is het zijn keus als hij daarop wil wachten of niet.
Maargoed die jongen geeft dan idd ook verkeerde signalen.. Ik zou toch afhaken, is toch nog heel pril. Jij wilt meer en hij nog niet.
Snow 2018
Hij heeft zelf de relatie verbroken zij was extreem jarloers.... hij is bang omdat 3 x is mis gelopen omdat hij 3 x eerder snel in een relatie is gestapt zegt hij...maarja wat koop ik daarvoor...
Roosje44 schreef:
22-10-2019 13:28
En al die tijd die hij met me spendeert dan??
Ja dat zegt niks.. Na een tijdje kan het toch te dichtbij komen en ineens niet meer willen
Ik weet niet hoe oud hij is? Misschien wil hij toch ook van het single leven proeven aangezien hij alleen maar relaties heeft gehad
Hij is 42
Miss ik het contact helemaal moet verbreken dan.....
Als hij me echt zo leuk zou vinden moet hij na ruim 2 maanden toch wel weten dat hij verder met me wilt
Waarom niet open kaart spelen? En zeggen tegen heb wat je hier zegt?
Roosje44 schreef:
22-10-2019 13:40
Hij is 42
Miss ik het contact helemaal moet verbreken dan.....
Als hij me echt zo leuk zou vinden moet hij na ruim 2 maanden toch wel weten dat hij verder met me wilt
Ja precies.. Nu word je gek van onzekerheid, en heeft hij de touwtjes in handen, Omdat hij toch wel weet dat je wil. En hij wil geen relatie, maar dit dan wel ?
Winkje87 wat bedoel je.....
8 dates in 2 maanden is best wel weinig... en zijn opmerkingen over dat hij niet gelijk weer een vaste relatie wil zegt mij dat hij eigelijk een tijdje lang leven de lol wil. Ik denk dat het hem niet wordt maar je weet het nooit. Hebben jullie sex? Zijn jullie exclusief?
Abracadabra
We daten exclusief idd...
We hebben niet heel gedate ivm een nieuw huis hij aan het verbouwen is en snel moet intrekken....
Zo lastig omdat hij zo ontzettend lief is.......
Ik herken zijn situatie. Mijn ex en ik zijn een half jaar geleden uit elkaar gegaan en ik ben momenteel heel gelukkig aan het daten met een man. Hij is ook nog niet lang gescheiden.
We willen elkaar, maar we willen niet alles was bij een relatie hoort. Geen schoonfamilie, geen verplichtingen, geen gedoe. We willen het gewoon leuk hebben en doen het rustig aan.
Voor ons is dat prima nu, we zien wel wat de toekomst doet.

De kans dat jouw date er zo in staat is ook best aanwezig. Als dat zo is heeft dat niets met jou te maken, maar het is wel aan jou of je dat ok vindt.
Dat zou best eens kunnen, weet wel 100 %zeker hij me oprecht leuk vind...zoiets voel je en zie je... alleen maakt het me onzeker wat ik nu moet doen, of er helemaal mee stoppen voordat ik hoteldebotel ben of zien zoals hij zelf zegt... de tijd zal het leren
Roosje44 schreef:
23-10-2019 08:58
Dat zou best eens kunnen, weet wel 100 %zeker hij me oprecht leuk vind...zoiets voel je en zie je... alleen maakt het me onzeker wat ik nu moet doen, of er helemaal mee stoppen voordat ik hoteldebotel ben of zien zoals hij zelf zegt... de tijd zal het leren
Gewoon lekker hoteldebotel worden en genieten van dat gevoel. Mocht blijken dat hij niet hoteldebotel wordt, lik je je wonden en overleef je het ook wel weer. Geef het een kans. Zoek niet gelijk een trouwjurk uit... ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven