Verliefd en nu
zaterdag 5 september 2026 om 17:27
Hoi allemaal,
Ik ben verliefd op de vriend van een goede kennis van mij en nu weet ik niet wat ik moet doen. We zien elkaar elke week via een hobby waar haar vriend ook komt en dan praten we wel maar wat ze niet weet is dat ik ook contact heb met haar vriend via facebook. We zijn beiden verliefd op elkaar denk ik hoe ga ik hiermee om?
Ik ben verliefd op de vriend van een goede kennis van mij en nu weet ik niet wat ik moet doen. We zien elkaar elke week via een hobby waar haar vriend ook komt en dan praten we wel maar wat ze niet weet is dat ik ook contact heb met haar vriend via facebook. We zijn beiden verliefd op elkaar denk ik hoe ga ik hiermee om?
♥
zaterdag 12 september 2026 om 15:09
Ja, helemaal raak. Daarom wil ik ookAnderlicht schreef: ↑12-09-2026 14:46Wat super gezond dat je grenzen aangeeft en ergernis voelt als hij hierover heen gaat!
Aantrekkingskracht en leuke (online) gesprekken wakkeren wel de fantasie en verliefdheid aan maar zeggen eigenlijk zo weinig. Het is meestal vooral projectie. Vooral een behoefte aan aandacht en gezien worden. Als hij in een slechte relatie zit is de behoefte aan aandacht ( en spanning) extra groot. Ga je nu een affaire aan dan hou je zijn relatie juist in stand ( omdat hij een uitlaatklep heeft)
Voor jou zal een affaire alleen maar nadelig uitpakken aan the end. Niet doen.
Laat hem zijn proces zelf aangaan en zijn relatie beëindigen met alle ellende zonder jouw inmenging daarna is er evt weer ruimte om te daten.
niet over één nacht ijs gaan. We kennen elkaar alleen van onze hobby en online gesprekken.
Ik vind het ook absoluut geen mooi liefdesverhaal zoals dit begonnen is. Kan iemand bij wie het op deze manier begint echt de ware voor mij zijn? Zijn er ook succes-verhalen? Ik begin te twijfelen.
♥
zaterdag 12 september 2026 om 15:58
Ondanks het feit dat ik in mijn leven door de twee mannen maximaal bedrogen ben (zie mijn topics) geloof ik nog steeds zeker dat het kan. Maar je moet wel de goede volgorde aanhouden, en die kerel moet laten zien dat ie menens is. Dat kost vooral tijd. Geen mooie woorden. Maar laten zien dat hij het serieus met je meent.
Zoals jouw verhaal er nu uitziet: hij lijkt een vlucht te zoeken uit zijn relatie. En daar was jij. Beschikbaar. Nieuw. Spannend. Hartstikke heerlijk gevoel, ook voor jou. Maar om echt iets op te bouwen is een andere basis nodig.
Zoals jouw verhaal er nu uitziet: hij lijkt een vlucht te zoeken uit zijn relatie. En daar was jij. Beschikbaar. Nieuw. Spannend. Hartstikke heerlijk gevoel, ook voor jou. Maar om echt iets op te bouwen is een andere basis nodig.
zaterdag 12 september 2026 om 16:26
Ja en daarom lijkt het me ook geen goed idee voor hem om gelijk in een nieuwe relatie te rollen. Als hij uit elkaar is met haar, kan hij beter eerst een tijd vrijgezel blijven en kijken of zijn gevoelens voor mij daarna nog steeds staan. Ik ben namelijk op zoek naar iets echts, en of hij dat is? Dat weet ik nog niet. Wat ik voor hem voel heb ik nog nooit zo gevoeld, maar juist daardoor vertrouw ik het ook niet helemaal.Nieuweling93 schreef: ↑12-09-2026 15:58Ondanks het feit dat ik in mijn leven door de twee mannen maximaal bedrogen ben (zie mijn topics) geloof ik nog steeds zeker dat het kan. Maar je moet wel de goede volgorde aanhouden, en die kerel moet laten zien dat ie menens is. Dat kost vooral tijd. Geen mooie woorden. Maar laten zien dat hij het serieus met je meent.
Jammer en pijnlijk dat het bij jou zo is gelopen, tot twee keer toe.
♥
dinsdag 22 september 2026 om 11:24
Ik vind het ook absoluut geen mooi liefdesverhaal zoals dit begonnen is. Kan iemand bij wie het op deze manier begint echt de ware voor mij zijn? Zijn er ook succes-verhalen? Ik begin te twijfelen. 
[/quote]
Dat is het hem natuurlijk. Ja ik ken wel een paar succes-verhalen in m'n buurt.
Mijn neef (52 nu) heeft zo meer dan 20 jaar geleden zijn huidige vrouw leren kennen via chat. En heeft daarbij zijn eerste relatie (met zoontje die nu inmiddels 27 is) verbroken. Heeft ook 2 andere kinderen met die nieuwe vrouw.
Ik ken ook een koppel jonge 70ers die elk hun huwelijk 30 jaar geleden hebben opgeblazen en nu samen gelukkig zijn. Zijn de ouders (en stief ouders) van een vriendin.
Er zijn "succes" verhalen, maar die gaan ook zowiezo gepaard met een deel verdriet, onbegrip, afscheid nemen van bepaalde dingen.
Ook als je een heel romantisch begin van de relatie hebt, gaat je relatie door ups en downs en die downs zijn nu eenmaal niet diegene die je aan iedereen gaat vertellen.
[/quote]
Dat is het hem natuurlijk. Ja ik ken wel een paar succes-verhalen in m'n buurt.
Mijn neef (52 nu) heeft zo meer dan 20 jaar geleden zijn huidige vrouw leren kennen via chat. En heeft daarbij zijn eerste relatie (met zoontje die nu inmiddels 27 is) verbroken. Heeft ook 2 andere kinderen met die nieuwe vrouw.
Ik ken ook een koppel jonge 70ers die elk hun huwelijk 30 jaar geleden hebben opgeblazen en nu samen gelukkig zijn. Zijn de ouders (en stief ouders) van een vriendin.
Er zijn "succes" verhalen, maar die gaan ook zowiezo gepaard met een deel verdriet, onbegrip, afscheid nemen van bepaalde dingen.
Ook als je een heel romantisch begin van de relatie hebt, gaat je relatie door ups en downs en die downs zijn nu eenmaal niet diegene die je aan iedereen gaat vertellen.
dinsdag 22 september 2026 om 12:17
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in