Verliefd maar voelt niet goed... of overdrijf ik
zaterdag 31 januari 2009 om 23:48
Ik zou er geen trek in hebben, altijd naar hèm toe. Dat je dat uithoudt, 3 maanden lang...ik was allang afgehaakt, als hij zou zeggen dat ie niet naar mij toe wil, is het direct afgelopen.
( Ik heb het hierom ook een keer uitgemaakt, hij wilde niet naar mij want dat was lastig en onpraktisch, een week later heb ik hem gedumpt.)
( Ik heb het hierom ook een keer uitgemaakt, hij wilde niet naar mij want dat was lastig en onpraktisch, een week later heb ik hem gedumpt.)
zondag 1 februari 2009 om 00:33
Mijn prille Liefde woont een kilometer of 160 verderop. Mijn katten vinden het vast verschrikkelijk, maar ieder weekend dat de kinderen naar hun vader zijn scheur ik met de vrolijke kriebels vanuit mijn tenen zijn kant op. En iedere keer weer nemen we onszelf stellig voor dat we dèze keer wel enorm gaan socializen of toch op zijn minst even iets cultureel- of anderszins verantwoord doen in plaats van ieder plekje in zijn huis nöktechnisch te annexeren. So far... weinig succes .
Maar zo gaat dat volgens mij bij prille LIEFDE. Wat jij omschrijft klinkt heel anders. Stukken minder leuk . En om daar nou steeds 460 kilometer te rijden... .
(Dat van die haar slaat echt nèrgens op!)
Maar zo gaat dat volgens mij bij prille LIEFDE. Wat jij omschrijft klinkt heel anders. Stukken minder leuk . En om daar nou steeds 460 kilometer te rijden... .
(Dat van die haar slaat echt nèrgens op!)
zondag 1 februari 2009 om 08:48
zondag 1 februari 2009 om 11:20
quote:Thunderforce schreef op 31 januari 2009 @ 22:44:
Hmm zijn ergernissen... tja, zoveel wil ook niet te veel in detail gaan. Maar voorbeeld:
* Ik praat veel over zomaar gedachten
* ben in het weekend niet een ochtendmens, slaap uit tot half 10.
* Ik fiets te langzaam
* een hondenhaar in het eten (niet expres)Geloof bijna niet dat hij van dit soort dingen een probleem maakt. Wat een zeikerd (sorry hoor). En nou hebben we nog steeds niet gehoord wat jij nou zo leuk vind aan hem! Is het zo'n godsgruwelijk lekker ding dat je zijn gezeur en gedrag pikt?
Hmm zijn ergernissen... tja, zoveel wil ook niet te veel in detail gaan. Maar voorbeeld:
* Ik praat veel over zomaar gedachten
* ben in het weekend niet een ochtendmens, slaap uit tot half 10.
* Ik fiets te langzaam
* een hondenhaar in het eten (niet expres)Geloof bijna niet dat hij van dit soort dingen een probleem maakt. Wat een zeikerd (sorry hoor). En nou hebben we nog steeds niet gehoord wat jij nou zo leuk vind aan hem! Is het zo'n godsgruwelijk lekker ding dat je zijn gezeur en gedrag pikt?
zondag 1 februari 2009 om 11:35
Wat een ongelijkwaardigheid. Sowieso in reistijd. Vriend en ik woonden 120 km bij elkaar vandaag, hadden allebei een kat. We gingen om en om naar elkaar toe en regelden zelf dat iemand voor onze kat zorgde als we niet thuis waren. Vond ik niet meer dan normaal en wel zo gelijkwaardig.
Peas on earth!
zondag 1 februari 2009 om 11:41