Verliefd maar voelt niet goed... of overdrijf ik

31-01-2009 21:52 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar
Vooruit, om praktische redenen elk weekend naar hem.

Maar dan ook nog geen aandacht aan je schenken?

Ik denk dat je er zelf wel al uit bent maar dat je een bevestiging nodig hebt van ons.

Wegwezen meid!
een hondenhaar in het eten? tja dat verklaart een hoop
zo te lezen moet je dus ook nog voor hem koken, terwijl je in zijn huis bent. En dan levert ie nog commentaar ook. Voor zo vent rij ik nog geen 10 km.
Ik zou er geen trek in hebben, altijd naar hèm toe. Dat je dat uithoudt, 3 maanden lang...ik was allang afgehaakt, als hij zou zeggen dat ie niet naar mij toe wil, is het direct afgelopen.

( Ik heb het hierom ook een keer uitgemaakt, hij wilde niet naar mij want dat was lastig en onpraktisch, een week later heb ik hem gedumpt.)
Hij wil gewoon iemand om mee te neuken, gratis en voor niets, en daar wil ie zelf niks voor doen
Hear hear Meds!

Ik hoor maar steeds dat liedje van mevrouw Jackson in mijn hoofd: What have YOU done for me lately..
Everything you see I owe to spaghetti!
Dus je rijdt ieder weekend 460 km...hoe hou je 't vol, meid.
quote:Annapicobella schreef op 01 februari 2009 @ 00:18:

Hear hear Meds!

Ik hoor maar steeds dat liedje van mevrouw Jackson in mijn hoofd: What have YOU done for me lately..hij heeft een haar van zijn hond beschikbaar gesteld
Mijn prille Liefde woont een kilometer of 160 verderop. Mijn katten vinden het vast verschrikkelijk, maar ieder weekend dat de kinderen naar hun vader zijn scheur ik met de vrolijke kriebels vanuit mijn tenen zijn kant op. En iedere keer weer nemen we onszelf stellig voor dat we dèze keer wel enorm gaan socializen of toch op zijn minst even iets cultureel- of anderszins verantwoord doen in plaats van ieder plekje in zijn huis nöktechnisch te annexeren. So far... weinig succes .

Maar zo gaat dat volgens mij bij prille LIEFDE. Wat jij omschrijft klinkt heel anders. Stukken minder leuk . En om daar nou steeds 460 kilometer te rijden... .

(Dat van die haar slaat echt nèrgens op!)
Kijk...dit is Forrest. En hij rent. Heel hard!

Luister naar je gevoel en je hart ! je bent nu dus ongelukkig, en je hoort in de eerste maanden op een roze wolk te zitten en je niet te ergeren. Hij heeft geeneens tijd voor jou, laat je maar doen, lekkere vent zeg !

Ik zeg ook, RUNNNNNNNN !
Eens met de anderen deze relatie klinkt nou niet echt eh gezellig.

Wegwezen dus.
In plaats van met zo'n man ben je toch liever alleen en ga je in het weekend dingen doen die wel leuk zijn? Hij ergert zich nu al aan je? Komt nooit meer goed, je wordt een voetveeg die niet zichzelf kan zijn.
Precies. Blijf lekker in je eigen woonplaats, bij je eigen vrienden.
Wat voor (en hoeveel) huisdieren heeft hij eigenlijk?
quote:Thunderforce schreef op 31 januari 2009 @ 22:44:

Hmm zijn ergernissen... tja, zoveel wil ook niet te veel in detail gaan. Maar voorbeeld:

* Ik praat veel over zomaar gedachten

* ben in het weekend niet een ochtendmens, slaap uit tot half 10.

* Ik fiets te langzaam

* een hondenhaar in het eten (niet expres)Geloof bijna niet dat hij van dit soort dingen een probleem maakt. Wat een zeikerd (sorry hoor). En nou hebben we nog steeds niet gehoord wat jij nou zo leuk vind aan hem! Is het zo'n godsgruwelijk lekker ding dat je zijn gezeur en gedrag pikt?
Vooral luisteren naar je onderbuikgevoel!!!That;s it!!!!!!!!!
Lekkere kerels om te neuken vind je ook in je eigen woonplaats.
Trouwens, ik neem aan dat die hondenhaar van zijn eigen hond komt. Moet ie maar wat vaker stofzuigen.
:

Hear hear Meds!

Ik hoor maar steeds dat liedje van mevrouw Jackson in mijn hoofd: What have YOU done for me lately..

hij heeft een haar van zijn hond beschikbaar gesteld

Cum non tum age
Wat een ongelijkwaardigheid. Sowieso in reistijd. Vriend en ik woonden 120 km bij elkaar vandaag, hadden allebei een kat. We gingen om en om naar elkaar toe en regelden zelf dat iemand voor onze kat zorgde als we niet thuis waren. Vond ik niet meer dan normaal en wel zo gelijkwaardig.
Peas on earth!
Heeft ie alleen een hond trouwens? Of meer huisdieren? Een hond kan toch mee? En een cavia/hamster/muis/rat ook nog wel
Peas on earth!
Wat vind jij nou eigenlijk echt LEUK aan hem?

Verder is alles al gezegd (en uitgebeeld, haha, leuke plaatjes).

Je verdient wel wat beters: een wederkerige prille liefde waarin je blij bent om elkaar te zien en bij elkaar te zijn.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven