Verliefd? Of...?

05-09-2009 13:17 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je niet vergeten... Ook al is het 4 dagen geleden dat ik je zag. Het doet pijn als ik er aan terug denk. Het was echt super, zo ontzettend leuk hebben we het gehad.. Ik mis je. Ik wil je zien. Ik weet niet hoe of waarom...het voelt zo.

Je bent speciaal voor mij, al vanaf de eerste keer dat ik met je afgesproken heb 3 jaar geleden. Het gevoel wat ik had bij de eerste keer afspreken heb ik nog nooit gehad. Alsof het zo heeft moeten zijn. Zo lief, zo rustig ben je. Ik voel me zo op mijn gemak bij jou ook al zeggen we niet altijd heel veel. Dat terwijl ik je pas zo'n 12 keer heb gezien verspreid over 3 jaar. Niet veel dus.

Wat ik bijzonder vind is dat we elkaar soms een lange tijd niet zagen, soms een jaar lang, maar het gevoel is gebleven... Steeds weer als ik je zag. Steeds weer als je weg was de pijn en de leegte en het gemis, de tranen..

Is dit echt of een bevlieging? Iedere keer stel ik mezelf die vraag. Ik weet het niet meer. Kon ik je gedachten maar lezen. Steeds sluit ik mijn gedachten ver af om niet gekwetst te worden. Bang om te horen dat jij het anders ziet.. Steeds zeg ik tegen mezelf dat jij het vast anders ziet.. ook al zeg je lieve dingen tegen mij.

Ben ik verliefd?
Yep, helemaal hoteldebotel!!
duidelijk
Ja zo te horen wel, maar kan je uitleggen hoe het precies zit? Is dit een ex die je zo nu en dan nog ziet of een vriend/kennis waar je mee omgaat en die niet weet hoe jij je voelt?
Ik denk dat je behoorlijk verliefd bent ja! Al 3 jaar lang? Misschien toch maar eens uitspreken dan?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Bedankt voor de reacties

Nee hij is geen ex.. ik heb hem 3 jaar geleden leren kennen.. toen kwamen we allebei uit een lange relatie dus toen was het best verwarrend..

Hij weet denk ik wel hoe ik me voel... maar voor mijn gevoel zit er geen vaart in en daarom begin ik er eigenlijk ook nooit over bij hem.. Ik durf dit ook echt niet tegen hem te zeggen ofzo.. bang om afgewezen te worden denk ik..

Als we afspreken dan komt zoenen wel van zijn kant enzo..

Damn ik weet het echt niet meer!
als hij al 3 jaar met je zoent dan is het toch wel waarschijnlijk een pietsje wederzijds?
Misschien trouwens een rare vraag om te stellen.. of ik verliefd ben.. maar ik weet het gewoon echt niet! Het lijkt zo lang geleden dat ik echt verliefd was ofzo... Misschien maak ik de dingen in mn hoofd wel mooier dan het is? Ik weet het niet..
Als je dingen in je hoofd mooier maakt dan ben je juist verliefd!

Maar hoe zit het nou? Je hebt al 3 jaar los-vast contact waarbij jullie kennelijk wel zoenen (enzo?) maar niets uitspreken? Ik denk dat je toch echt jezelf moet blootgeven om er achter te komen hoe dat van zijn kant zit. Wat wil hij, gewoon af en toe wat zoenen, of voelt hij ook meer voor jou?
Ik zeg ook: Go for it!!
In dat geval, de stoute schoenen aantrekken, het zit zo te horen diep bij je al 3 jaar lang, en dat gevoel gaat niet weg zolang jij er niks mee gaat doen. Echt hoor leven is te kort.
Ja misschien dat ik inderdaad de volgende keer duidelijk moet zijn? Hoe vertel je zoiets? Of is dat een domme vraag..

Hij zegt dat ik speciaal voor hem ben en zegt hele lieve dingen... en ik vroeg de vorige keer of hij vaker met meisjes zoent.. toen zei hij nee.. Hij is niet zo goed in het vertellen van zijn gevoel zei hij ooit.

Ik heb 3x bij hem geslapen maar er is niet 'meer' gebeurd, ook al was het moeilijk om ons in te houden.. maar wat zegt dat? Of zegt dat niks .. kan ook natuurlijk
Gewoon je gevoel voor hem uitspreken. (Makkelijker gezegd dan gedaan.) Maar dat is echt de enige manier om er achter te komen wat hij voelt en eventueel hoe ver jouw gevoelens voor hem gaan.

Spreek je hem wel regelmatig?
Hoe oud zijn jullie?
quote:Sjanne schreef op 05 september 2009 @ 13:43:

Ik heb 3x bij hem geslapen maar er is niet 'meer' gebeurd, ook al was het moeilijk om ons in te houden.. maar wat zegt dat? Of zegt dat niks .. kan ook natuurlijkDat er in ieder geval een seksuele spanning is, maar ook iets dat in de weg staat. En wat dat laatste is, dat weet jij beter dan wij! Onzekerheid? De situatie? Iets anders?
Waarom zien jullie elkaar zo weinig als jullie blijkbaar allebei meer voor elkaar voelen? Woon je ver bij elkaar vandaan? Heb je verder wel regelmatig contact? Hoe regelmatig?
al 3 jaar lang alleen af en toe zoenen?????

als jullie alletwee 14 zijn, prima.

ouder dan dat? dan moet hij je niet.
We zijn 24 en 26... En we wonen best ver bij elkaar vandaan.. dat is ook de reden dat we niet heel vaak hebben afgesproken, ik heb een drukke studie en hij werkt fulltime..

Ik spreek hem ook wel regelmatig maar er zijn dus ook periodes geweest dat ik hem een tijd niet sprak.. dan zocht hij weer contact..
Geef toe aan je gevoel. "ja" heb je en "nee" kun je krijgen.

Zeg gewoon tegen hem dat je hem leuk vindt. Maak het niet moeilijker dan het is. Ga ervoor als je hem leuk vindt!
En jij gelooft echt dat een vrijgezelle man van 26 in de afgelopen 3 jaar niet met anderen gezoend heeft?

Ik ben bang dat hij tenminste niet geheel eerlijk naar je is...
Ooh nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoel dat hij niet vaak met een ander zoent, in de zin van niet 'zomaar'.

Uiteraard heeft hij in die 3 jaar met een ander gezoend, vast wel, misschien ook wel een paar meisjes maar dat geeft ook niet. Ik heb zelf ook niet stil gezeten in de tussentijd...

Maarja.. ik zie wel hoe het loopt
quote:Sjanne schreef op 05 september 2009 @ 13:17:

Ben ik verliefd?Ik denk dat na 3 jaar en 12 ontmoetingen je dit zelf het beste kunt beoordelen. Als je het mij vraagt, denk ik niet dat je verliefd bent. Ik denk dat je niet weet waar je aan toe bent met deze man omdat hij (wellicht) verschillende signalen afgeeft. Hij is wellicht ook niet toegankelijk genoeg zodat jij eerlijk over je gevoelens kunt praten. Verder denk ik dat jij iets mist in je leven wat hij je doet vergeten wanneer je bij hem bent. Dat zegt denk ik iets over het gemis niet de man.
Wees duidelijk en zeg dat je verliefd bent en eigenlijk meer wilt dan die losse contactjs af en toe. Loop je wel de kans dat hij zegt dat dat niet wederzijds is, maar uiteindelijk gaat het je frustreren als je niets zegt.

Ik denk dat als het echt wederzijds zou zijn, hij allang actie richting jou had ondernomen, maar wie weet ishij net zo angstig en voorzichtig als jij. Doorgaans nemen mannen die een dame echt willen niet het risico om haar kwijt te raken, maar misschien heb je net de uitzondering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven