verliefd op mijn buurman

18-01-2010 21:40 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hopeloos verliefd op mijn vrijgezelle buurman! Hij is zo lief en laat me weer merken dat ik een vrouw ben! Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. Mijn man is wel lief voor me, maar we hebben een soort broer-zus relatie. Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen. Ik heb dit jarenlang weggedrukt en moedwillig geaccepteerd. We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen. Maar nu is de bom bij mij gebarsten, ik ga dus vreemd met mijn buurman. Hij is geweldig! Hij laat me weer een vrouw voelen......Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?
Nee,ik ga niet vreemd.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik ook niet...

Is tegen mijn principes.
Vind je het nou eigenlijk wél of géén probleem om vreemd te gaan?
Peas on earth!
ik ga niet vreemd omdat ik daar nu geen reden voor heb. Maar jij vind duidelijk wel dat je er een reden voor hebt. Ga je het je man vertellen? Zo niet kan ik je al vertellen dat geheimen altijd uitkomen en seks hebben met je buurman kan nooit goed gaan. Als je man het niet merkt, merkten andere buren of vrienden of familie dit wel.
Herkenning?

Kijk es op het topic1-2-3-4-5-6" Minnaar" hier op het forum .... zal je ongetwijfeld warm binnengehaald worden.

nee herken niets.
En die buurman, die zit het stiefvaderen over drie koters wel zitten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ach ja, het is de schuld van je man. Dit is je overkomen en ook helemaal begrijpelijk...

*zucht*

Ik vraag me af... waarom heb jij kinderen gekregen als jij totaal geen verantwoording voor kan nemen zodra jij een natte slip krijgt?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 januari 2010 @ 21:52:

Vind je het nou eigenlijk wél of géén probleem om vreemd te gaan?Volgens mij vindt ze die drie kinderen het probleem?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ja ik wel drie jaar geleden.Ook met een buurman.....zelfde verhaal. Ik ben ondertussen gescheiden en het is een lang en moeilijk verhaal geworden. Heb ook 3 kinderen. Weet waar je aan begint! Er zijn weing winnaars in dit soort situaties.Maar als je niet gelukkig bent durf dan te kiezen.

Ik zit ondertussen weer goed in mn vel en heb geen spijt. Maar makkelijk was het allemaal niet. Met die buurman is het trouwens niks geworden. Maar heb nu wel een lieve vriend.

Succes !
Dus je man gaat virtueel vreemd en jij 'in real life'.

Lekker stel zeg.
@ ppff...

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff...
Je nick is iig wel zeer toepasselijk.
Ja, dat vind ik echt.
quote:hopeloos71 schreef op 18 januari 2010 @ 21:40:

Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen.

We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen.Waarom ga je in hemelsnaam vreemd in plaats van samen aan jullie seksleven te werken? Je vrijgezelle buurman is lief totdat hij klaar met je is en dan is het wellicht te laat en kun je thuis scherven gaan ruimen.

Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 januari 2010 @ 21:53:

[...]

Volgens mij vindt ze die drie kinderen het probleem?Ah dát zal het zijn. Dat van dat getrouwd zijn níet natuurlijk
Peas on earth!

Ik zou voorlopig even voorzichtig zijn met het (uit-)lenen van gereedschap. Het zou tenslotte best kunnen dat jouw echtgenoot over wat minder gevoel voor humor beschikt dan jij nu denkt. Hij heeft zich tenslotte ook vergist in jou.
Ik heb gelukkig een lul van een buurman.
Gatver, moet er niet aan denken vreemd te gaan met mijn buurman. De ene is 68 en de andere 78. Overigens is de overbuurman ook al geen lekker hapje en ruim de 60 gepasseerd.

Verder wel een leuke buurt hoor

Arme arme kindertjes....
......Hij wil mijn relatie niet stuk maken,

Gek he, er wordt nooit gezegd:" Hij is er op uit mijn huwelijk kapot te maken," in dit soort gevallen.

Nee dat wil men nooit, maar waarom gebeurt het dan wel iedere keer opnieuw?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt.O, jullie hebben zelfs nog geprobeerd het tegen te houden! Maar het lukte niet. Nou, dan kunnen jullie er in elk geval niks aan doen.

Ik ben hopeloos verliefd op mijn vrijgezelle buurman! Hij is zo lief en laat me weer merken dat ik een vrouw ben! Het probleem is dat ik getrouwd ben en 3 kinderen heb. Mijn man is wel lief voor me, maar we hebben een soort broer-zus relatie. Hij ziet me sexueel totaal niet staan, en gaat virtueel vreemd met andere vrouwen. Ik heb dit jarenlang weggedrukt en moedwillig geaccepteerd. We hebben het verder samen heel goed en hij is goed voor de kinderen. Maar nu is de bom bij mij gebarsten, ik ga dus vreemd met mijn buurman. Hij is geweldig! Hij laat me weer een vrouw voelen......Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?Oh dus dit is eigenlijk oog om oog tand om tand?

Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand! We hebben het nog geprobeerd om het tegen te houden, maar het is niet gelukt. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?

Punt 1: hij kán jouw relatie ook niet stukmaken. De enige die dat kan, ben jíj. Het is tenslotte jóuw relatie.

Punt 2: nogal slap om te zeggen dat je het geprobeerd hebt, maar dat het niet gelukt is. Dan heb je het dus gewoon niet hard genoeg geprobeerd. Je hebt toch verstand in je hoofd?

*Zó, moralistische modus uit*
Peas on earth!

..Hij wil mijn relatie niet stuk maken, maar zijn gevoel heeft het ook gewonnen van zijn verstand!Zijn gevoel tussen zijn benen bedoel je?
Hè leuk, weer een buurmannen topic dacht ik net nog.

Maar je bent getrouwd, en dan heb je ook nog 3 kinderen

Hè lastig meid!

Kan me je dilemma goed voorstellen hoor.

Waarom investeren in een man die je ooit trouw beloofd hebt, de vader is van je kinderen.

Rotzooien tussen de lakens van de buurman is natuurlijk veel voor de hand liggender

Kost niet zo veel energie....

Wat je natuurlijk gewoon zou kunnen doen is het aan je man vertellen

Ik denk namelijk dat dan al je problemen in 1x opgelost zijn

Misschien wil je man je nog wel helpen verhuizen

(en nou maar hopen dat je buurman dat ook wil, wamt voor hetzelfde geld wil ie gewoon een lekker in de buurt neukstertje

vrouw zonder normen en waarden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Even een paar vragen (wie weet helpt het):

Hoe lang speelt dit al?

Hoe lang denk je het nog vol te gaan houden?

Wil je de verhouding voor 'erbij' of ben je uiteindelijk van plan om met de buurman verder te gaan en je huwelijk te beëindigen?

Wat is precies de reden waarom je dit topic geopend hebt?
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven