Versieren via wordfeud okee?

07-08-2019 16:23 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van me zei me dat hij enorm veel vrouwen "regelt" (en probeert te regelen) via wordfeud. Omdat je juist vanuit de luchtige context van een spelletje heel makkelijk (under the radar) een praatje kunt aanknopen.

Een andere vriend van ons vond echter dat het absoluut 'not done' is om tijdens een spelletje onbekende vrouwen te gaan overhalen tot dates of meer.

Wat vinden jullie? Ben je sowieso gevleid als je een complimentje krijgt en een man met je uit wil, zelfs als je niet op de uitnodiging in kunt of wilt gaan? Of kan het ook ronduit irritant en intimiderend zijn dat je in de 'safe zone' van wordfeud als lustobject wordt bejegend?

Zijn er trouwens ook vrouwen die wordfeud gebruiken om mannen te versieren?

Versieren via wordfeud is.....

Totaal aantal stemmen: 135

een van de mogelijkheden in de huidige wereld (42%)
not done (58%)
Alle reacties Link kopieren
Als man heb ik het nog niet meegemaakt dat een vrouw begon te chatten.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat doen alleen kansloze types.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wil je zeggen dat er onder vrouwen minder kansloze types bestaan?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
07-08-2019 16:31
Nu niet meer. Wordfeud is nog voor de sneue types die ermee door zijn gegaan. Een paar jaar geleden was het net in, en toen kreeg ik regelmatig random tegenspelers en ook wel een keer per week zo’n versierder. Wanhopige types kennelijk, want ik heb niet eens een foto van mezelf als profiel.

Ik speel met twee mensen van dit forum nog steeds WordFeud.

Van de ene weet ik wie het i.r.l. is, hoewel we elkaar nooit ontmoet hebben. Van de ander weet ik het niet.

Of we nu sneu zijn? Ik vind van niet. Af en toe sturen we een berichtje in de trant van "Wasda??" als we een gelegd woord niet kennen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Dubbel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven