vervolg vorige topic

18-10-2011 18:22 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Tkan zomaar zijn dat je "the rebound girl" word!

Het is soiso niet aan te raden om na een relatie van 6 jaar gelijk over te stappen in een nieuwe.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik vind het helemaal niet TOP voor jou.

Dat je eigen relatie over is, is jammer de bammer.

Maar bewust gaan wachten aan de zijlijn, op een man die een relatie nog moet eindigen, is zielig.
...
"Nou ik vraag me af of ik de rebound girl ga worden als hij zijn relatie beeindigd omdat zijn gevoel voor mij zo sterk is."

Verliefdheid en een erectie zijn altijd sterk, zeker als je er de sleur van een 6 jarige relatie tegenover zet!

Maar op een dag is de verliefdheid voor jou ook weg en als er dan weer een dartel collegaatje met pronte tietjes langs huppelt...

Nou ja dan ben je de penis zeg maar
Hij is erg verliefd, maar wil niet meteen met je verder?

Is hij wel zo zeker van zijn zaak?
Oh ja, hoe er mee om te gaan om on topic te blijven. Ik zou er NIET mee omgaan, maar ik denk niet dat je daar wat mee kan.
quote:mali30 schreef op 18 oktober 2011 @ 18:43:

"Nou ik vraag me af of ik de rebound girl ga worden als hij zijn relatie beeindigd omdat zijn gevoel voor mij zo sterk is."

Verliefdheid en een erectie zijn altijd sterk, zeker als je er de sleur van een 6 jarige relatie tegenover zet!

Maar op een dag is de verliefdheid voor jou ook weg en als er dan weer een dartel collegaatje met pronte tietjes langs huppelt...

Nou ja dan ben je de penis zeg maar Mooi gezegd Mali!
...
...
Maar wat is het doel van die verwerkingstijd als je je relatie verbreekt voor een ander en al weet dat je verder wilt met iemand?
quote:kevbdd12 schreef op 18 oktober 2011 @ 18:47:

[...]

Ik denk dat als je gelijk van de ene in de andere relatie stapt, dat je jezelf geen tijd gunt om een en ander te verwerken, dus ik vind dat niet vreemd nee.Dat vind ik ook niet vreemd, maar als je erg verliefd bent, doet dat er allemaal niet meer toe en dan stort je je gerust in de volgende relatie.
...
Iets een plek geven kan dan alleen maar als jullie tijdelijk al het contact verbreken, anders werkt het niet dat verwerken.

Hoe zit deze man het nu voor zich?

Geen relatie, wel sex?
quote:kevbdd12 schreef op 18 oktober 2011 @ 18:46:

[...]

Ja maar als ik me daar allemaal al druk om moet gaan maken.

Waarom is het zo vreemd voor mensen dat je verliefd kan worden op een ander?

En dan besluit om je relatie te beeindigen??

Het is toch niet altijd negatief????

Het lijkt er erg op dat je alles wat gebeurd is, en nog gaat gebeuren al aan het goedpraten bent.

En dat je stiekum wel verwacht/hoopt dat men het hier met je eens is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
...
TO je praat inderdaad alles goed, maar dat doe je uit onzekerheid.

Jij bent denk ik bang dat het niet wordt zoals je had gehoopt/ hoopt.
...

TO, ik denk niet dat het je gaat lukken om afstand te houden. Hij gaat weer contact leggen, jij contact met hem onderhouden, leuke dingen doen, neuken, bladibla. Niks verwerken.

Wat denk jij?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven