Verward

24-05-2025 14:09 54 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bijna 7 maanden heb ik een man ontmoet via Lexa. Hij zocht contact met mij. In eerste instantie sprak hij me niet aan, dus reageerde ik niet. Na een hele dag te hebben gezien dat hij moeite deed om in contact te komen heb ik zijn berichtje beantwoord. Savonds waren we al aan het appen. We hadden via de app al gelijk een klik. 2 dagen later hadden we een date. Ik was bloed nerveus, maar hij was heel lief. Stelde me gerust en hebben overal over gepraat. Alsof het vanzelf ging is er ook meer gebeurd op die date. Onze eerste zoen.... ik kan het alleen maar beschrijven als vuurwerk. Een gevoel van je heel voelen. Ik heb een hele grote schaamte, maar die heb ik bij hem nooit gehad. Het ging zo vanzelf.
De volgende dag hadden we weer afgesproken. Hij gaf aan nog niet toe te zijn aan een relatie. Daar had ik geen probleem mee. Hij was heel rot behandeld door zn ex en had tijd nodig. Hier heb ik alle begrip voor. Neem je tijd. Als we bij elkaar horen komt dat wel goed.
Nu zijn we bijna 7 maanden verder. 7 maanden dagelijks app contact. Elke dag een goedemorgen en welterusten. Alles wordt besproken. Sinds 2 maanden is hij ook gaan bellen. Smorgens als hij onderweg is naar zn werk. Of als hij uit zn werk komt. Laat weten of hij weggaat of thuis komt.
Als hij naar me kijkt is het zo intens. Zoals hij me vasthoudt, zo heeft niemand me ooit vastgehouden. Hij is bezorgd om.
Als we samen zijn gaat het zo relaxed en zo vanzelf. Een paar maanden geleden zei hij, ik hou van jou. Ik vroeg of hij dat meende en hij zei van wel. Een paar weken later zei ik tegen hem dat ik ook van hem hou. Hij zei dat hij niet verliefd is en het niet zo had gezegt. Ik merk het al maanden. Zodra hij zelf te dichtbij komt neemt hij weer afstand.
Mijn gevoel zegt dat hij van me houdt, zoals hij reageerd en met me praat en met me vrijt. maar zijn worden zeggen anders.

Moet ik mijn gevoel volgen en weten dat dit goed komt. Of moet ik zijn woorden geloven.
Ik weet het niet meer.

Ik heb een huwelijk van 21 jaar achter de rug, waarin ik de gevoelens en zorgzaamheid nooit heb gehad.

Heel graag jullie advies.
Folomi schreef:
24-05-2025 19:16
Ik spreek hem niet alleen als hij onderweg. Ook als hij thuis is. Ook via video bellen. Heeft zn huis laten zien. Ik weet waar hij woont. Heb hem er oik al een aantal keren opgehaald. Hij betrekt me in alles. Bespreekt alles en in de moeilijke tijd die ik heb gehad was hij er voor me. Hij zegt dat hij me heel erg leuk vind. En als hij naar me kijkt is zn blik lief en intens. Ook het gewoon knuffelen. Het is niet alleen sex. We zien elkaar ook niet wekelijks
En de seks alleen in jouw huis? Niet bij hem? Je snapt toch zelf ook wel dat hij iets te verbergen heeft?

Heeft hij zijn kinderen fulltime of parttime?
Nee ben nog niet binnen geweest. Maar hij wil wel dingen samen doen.

Ik weet het. Ik moet de stekker eruit trekken. Maar van mannelijke vrienden hoor ik juist dat met de dingen die hij doet dat het goed komt
Folomi schreef:
24-05-2025 19:25
Nee ben nog niet binnen geweest.
Huh?? Je pikt hem op, maar je mag niet naar binnen?
Van mij kon hij het bekijken. Hij verbergt iets/ of iemand.
Oké, dat je in die 7 maanden nog nooit bij hem thuis bent geweest vind ik wel heel vreemd. Heb je wel eens gevraagd om binnen te mogen komen? Wat is zijn reden om dat niet te willen?
huismuis
Folomi schreef:

Ik weet het. Ik moet de stekker eruit trekken. Maar van mannelijke vrienden hoor ik juist dat met de dingen die hij doet dat het goed komt

Nou, dan zijn die vrienden van je ook niet wijs. Hier kloppen dingen niet hoor.
Reden is dat zijn zoon van 13 jaar onverwachts thuis kan komen. En ik ben er zelf ook niet op in gegaan. Om te vragen of ik langs mag komen
We praten elke dag. We heb 2 maanden geleden voor het laatst sex gehad. Daar voor zaten er 3 maanden. Nu komt hij volgende week. Het is dus niet de sex die belangrijk is. Waarom houdt hij me vast dan
Folomi schreef:
24-05-2025 19:40
We praten elke dag. We heb 2 maanden geleden voor het laatst sex gehad. Daar voor zaten er 3 maanden. Nu komt hij volgende week. Het is dus niet de sex die belangrijk is. Waarom houdt hij me vast dan
Dat zul je toch echt aan hem zelf moeten vragen.
huismuis
Het is zijn vrouw die onverwacht thuis kan komen natuurlijk. Of die vreemde haren in het huis vind.

En het is de aandacht waar hij op kickt. Misschien belt hij in de lunch wel met nog een vrouw en heeft er nog een buurvrouw naast.

Wat haal JIJ hier eigenlijk uit?
I noticed how your people didn't support you. So, I sent you strangers -- The Universe
Heb je er weleens aan gedacht dat hij tegelijk met jou met meerdere vrouwen contact heeft?
Folomi schreef:

Omdat het makkelijk voor hem is.
lila01 schreef:
24-05-2025 19:50
Heb je er weleens aan gedacht dat hij tegelijk met jou met meerdere vrouwen contact heeft?
Of gewoon een vrouw thuis heeft zitten waardoor hij niet vaak weg kan.
Folomi schreef:
24-05-2025 19:37
Reden is dat zijn zoon van 13 jaar onverwachts thuis kan komen. En ik ben er zelf ook niet op in gegaan. Om te vragen of ik langs mag komen
Waar woont de moeder van deze zoon? Is hij nooit bij haar als ze gescheiden zijn?
Er klopt iets niet TO
Folomi schreef:

Je weet dat vrouwen echt goed zijn in elkaar steunen met negatief over mannen denken neem ik aan, en overal vreemdgangers te zien. Zo zijn mannen vrij van nature goed in mannen steunen in hun omgang met vrouwen.

En natuurlijk zal iedere man dat ontkennen, maar de natuurlijke reflex van mannen is te liegen voor andere mannen.

Maak jezelf wijs dat ik onzin praat op eigen risico. Want echt, mannen steunen elkaar, van nature. Behalve de mannen die jij kent natuurlijk.
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
Folomi schreef:
Waarom niet? Sex is niet het enige. Je bent kennelijk leuk gezelschap, geeft hem de kans zich prins charming te voelen. Mooi toch? En hij is nog eerlijk ook: GEEN RELATIE
Oh, Spike, how could you ever know what it's like to be totally obsessed with a pony only to find out they're obsessed with somepony else?
Folomi schreef:

Hoe vaak zien jullie elkaar dan? In het echt, dus niet via videobellen.
merys wijzigde dit bericht op 25-05-2025 17:21
5.99% gewijzigd
En hij kan tegen jou gewoon heel onaardig zijn en je blijft toch
Een paar maanden geleden zei hij, ik hou van jou. Ik vroeg of hij dat meende en hij zei van wel. Een paar weken later zei ik tegen hem dat ik ook van hem hou. Hij zei dat hij niet verliefd is en het niet zo had gezegt.

Hij speelt met jouw gevoelens dus.
Na zeven maanden slapen mensen toch geregeld bij elkaar? De ene keer bij jou, de andere keer bij hem en zo ontstaat er dan een relatie. Wat jullie hebben is iets anders, misschien een FWB-relatie (waar jij dan niet van op de hoogte bent gebracht), misschien iets anders, maar als jij een serieuze relatie wilt, zit je met deze man op het verkeerde spoor.
Folomi schreef:
Hoe vaak zien jullie elkaar? En is de situatie voor jou bevredigend? Ik zie mijn vriend op het moment 1 keer door de week en om het weekend en dat is al niet veel maar slechts 1 keer in de 2 à 3 maanden intiem kunnen zijn in de eerste 7 maanden dus in de beginperiode waar je normaalgesproken verliefd ben en zo graag mogelijk samen wil zijn is in mijn ogen echt weinig. Hoe ziet jouw ideale relatie eruit, heb jij ook nog thuiswonende kinderen? Neem jij genoegen met een telefoon relatie? ga goed na wat je zelf wil en als jij dus echt een relatie wil en iets wil opbouwen denk ik niet dat dit met deze persoon gaat lukken, jammer van je tijd dan om aan hem vast te houden en je zo dus af te sluiten voor andere ontmoetingen of tijd voor jezelf. Richt je op je zelf en je eigen geluk om de juiste beslissing te maken
Folomi schreef:
Hoe vaak zien jullie elkaar? En is de situatie voor jou bevredigend? Ik zie mijn vriend op het moment 1 keer door de week en om het weekend en dat is al niet veel maar slechts 1 keer in de 2 à 3 maanden intiem kunnen zijn in de eerste 7 maanden dus in de beginperiode waar je normaalgesproken verliefd ben en zo graag mogelijk samen wil zijn is in mijn ogen echt weinig. Hoe ziet jouw ideale relatie eruit, heb jij ook nog thuiswonende kinderen? Neem jij genoegen met een telefoon relatie? ga goed na wat je zelf wil en als jij dus echt een relatie wil en iets wil opbouwen denk ik niet dat dit met deze persoon gaat lukken, jammer van je tijd dan om aan hem vast te houden en je zo dus af te sluiten voor andere ontmoetingen of tijd voor jezelf. Richt je op je zelf en je eigen geluk om de juiste beslissing te maken
Folomi schreef:
Oh jee mijn telefoon sloeg op hol, sorry drie keer dezelfde reactie 😃😃😃

Feitelijk houdt hij niet jou vast, hij houdt zijn telefoon vast. Hij houdt jou letterlijk aan de telefoonlijn. Hij kan natuurlijk ook gewoon een babbelbox bellen (als die nog bestaan) om aandacht te krijgen.
Folomi schreef:
24-05-2025 15:03
@Merys hij is 4 jaar geleden gescheiden en woont alleen. Hij heeft 2 prachtige kinderen. Waar hij alles voor doet
Hoe weet je dat?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven