verwarrend appgedrag 'date'

07-03-2021 09:14 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

een paar maanden geleden heb ik een hele fijne date gehad met een jongen waarbij de vonk wel echt oversprong. Dat sprak hij uit, en hij zei in de weken daarna dat hij ook vlinders voelt. Hij moest na onze date echter voor een aantal maanden voor werk naar het buitenland en zit daar nu ook. We hebben contact en spreken weer af als hij in Nederland is.
Nu is het volgende alleen zo: meestal appt hij als eerste met een soort korte opmerking of een smiley met een hartje ofzo. Daar ga ik dan op in en zeg dat iets, maar daar reageert hij dan weer niet op. Als ik hem als eerste appt, reageert hij overigens wel snel. Maar ook dan gaat het niet lang door of verdiept het niet echt. Het is best verwarrend want hij neemt dus wel de moeite om eens of 2x per week contact op te nemen, maar echte langere gesprekken via de app hebben we nauwelijks. Wel hebben we een aantal keer gebeld. Hoe moet ik dit gedrag opvatten? Het lijkt alsof hij telkens een beetje wil peilen alsof ik hem nog leuk vindt, maar het te druk heeft om er echt veel tijd aan te besteden.
Alle reacties Link kopieren
Jullie videobellen nooit?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij zit daar vast niet de hele dag niets te doen. En niet iedereen is een appliefhebber/prof.


Wat is er precies verwarrend aan?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet te veel achter zoeken...
Hij is misschien niet het type om via app zeer lange conversaties te voeren.

Omdat hij anders is dan jij (wil/verwacht) hoeft toch niks te zeggen over zijn gevoel voor jou??
Alle reacties Link kopieren
Geen app type dus.
Niet iedereen appt graag lange conversaties, even bellen is ook fijner toch? Die appjes zijn waarschijnlijk een kort 'ik denk aan je', en dat is vast lief bedoeld.
Vraag het hem. “Ik vind het heel leuk als je contact zoekt maar je doet daarna steeds zo kortaf. Hoe zit dat”
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gedrag spiegelen dus hij een hartje jij een hartje. Ik zou nooit of zelden een groter hartje sturen dan hij. Daar moet hij dan meer voor doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bij meer dan 4 woorden zou ik wel een krul overwegen en bij twee hele zinnen ook een sticker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor werk doet ie dat ie in het buitenland zit?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
07-03-2021 09:37
Bij meer dan 4 woorden zou ik wel een krul overwegen en bij twee hele zinnen ook een sticker.
Nee, dan zou ik zeggen: wat leuk dat je schrijft! Ik zat net aan je te denken. Alleen na een zekere moeite dus niet alleen "hi" of drie kruisjes. Dat is te makkelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het gaat vaak zo dat hij dan alleen een hartje stuurt, of bv een 'ik denk aan je' zonder er iets bij te vragen. of bv 'wat een mooie foto op je FB!' en als ik daar dan ook reageer of wat meer over zeg reageert hij niet. maar dan 4 of 5 dagen later stuurt hij dus weer iets kleins.
Alle reacties Link kopieren
Zit hij wel echt in het buitenland? Ik vind het raar dat hij je niet echt lijkt te willen leren kennen. Gek toch?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ook niet als je een vraag stelt? Ingewikkeld als je niet op elkaar bent ingespeeld; dan moet je er telkens over nadenken. Ik hoop voor jou dat dat nog gaat komen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij toch dat je dan genoeg te vragen en te vertellen hebt. Alleen al over hoe het in het buitenland is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat stuur en vraag jij aan hem zoal?


Je kan ook besluiten dat gewoon niet zo veel is nu en kijkt wat er is nadat hij weer terug is.
Jullie hebben maanden geleden één date gehad.

Dit is nog helemaal niets. Je verwacht te veel en denkt ingewikkeld.

Hij houdt het contact een beetje warm met het idee dat je zo een optie blijft. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een video bel afspraak maken. Niet iedereen is een apper.
Ik denk dat als je een sexy foto stuurt ipv een hartje, hij wel enthousiaster reageert.
Hij klinkt niet echt geïnteresseerd. Je bent duidelijk geen prioriteit. Dus zie het niet als nieuwe liefde en kijk weer om je heen.
VelvetVolvo schreef:
07-03-2021 10:11
Ik denk dat als je een sexy foto stuurt ipv een hartje, hij wel enthousiaster reageert.
Ja, doen hoor. Iemand sexy foto's gaan sturen na 1 date.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het afkappen en verder gaan met je leven hier. Je hebt hem een keer gezien en dit appcontact levert jullie ook niets op. Als hij terug komt, is het vroeg genoeg om te bedenken of jullie elkaar beter willen leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe appte hij voor hij in het buitenland zat? Weet je zeker dat hij daar zit?

En is hij echt heeeeeeeel leuk?

Want ik zou er geen energie insteken. Doet hij ook niet.
Everything is fluid
retrostar schreef:
07-03-2021 09:35
Ik zou het gedrag spiegelen dus hij een hartje jij een hartje. Ik zou nooit of zelden een groter hartje sturen dan hij. Daar moet hij dan meer voor doen.
Whut? Hij moet een groter hartje ‘verdienen’? Wat een gedoe zeg.. TO, ik zou er niks achter zoeken. Hij is gewoon niet zo’n apper.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
07-03-2021 10:11
Ik denk dat als je een sexy foto stuurt ipv een hartje, hij wel enthousiaster reageert.
daar ben ik niet zo van, sexy foto's sturen naar iemand die ik net leer kennen. Hij is trouwens degene die hartjes stuurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven