Verwarrend !

03-01-2010 14:27 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al sinds tien jaar een man in mijn leven die me stapelgek maakt. Vroeger trokken we veel met elkaar op en hadden het gezellig samen, het voelde heel erg vertrouwd en zoiets als dit had ik nog nooit eerder gevoeld.

Echter hij had op dat moment een relatie, dus heb ik nooit iets geprobeerd en voelde op dat moment dat het wel goed zou komen op een dag.

Wat later zagen we elkaar jaren niet meer doordat we ieder een andere kant op gingen, maar na een tijdje hadden we elkaar weer gevonden op het internet. Nu mailen we regelmatig en heeft hij nog steeds een relatie al is het nu met iemand anders.

Hij geeft zelf toe dat hij iets voor me voelt en hij wil graag iets met me afspreken.

Nu wil ik eigenlijk niets liever dan dit, maar die twijfel over wat hij nou wil... Als hij me echt zo leuk vind als dat hij zegt, dan had hij toch al eerder actie ondernomen ?

Ik heb vroeger wel eens geprobeerd om iets met hem af te spreken om te praten, om hem te laten weten dat ik hem leuk vind. Maar elke keer als het dichterbij kwam dan had hij weer een smoes.

Nu wil hij weer afspreken maar hij is niet duidelijk in wanneer, ik weet met mijn hoofd dat ik hem moet vergeten, maar dat hart van me schreeuwt om hem en ik wil hem gewoon zien en kijken hoe het na al die jaren is. Want er is iets dat is een ding wat zeker is, maar waarom het dan zo moeizaam moet gaan, begrijp ik niet.

Is er iemand hier die hier ervaring mee heeft of hebben jullie tips wat ik nu het beste moet doen. Want ik wordt hier zo langzamerhand echt gek van.
Ben het wel eens met bovenstaande post.

Ik vind dus ergens dat hij wel een spelletje speelt. Ook al zijn zijn gevoelens oprecht. Hij wil met jou afspreken als een soort 'keurslager' als je goed gekeurd bent dan dumpt hij misschien zijn vriendin. Zo niet, dan gaat hij vrolijk met haar verder. Er gaan hoe dan ook mensen gekwetst worden in deze situatie. Hij kan dat voorkomen door het 'netjes' aan te pakken. Het klinkt alsof hij dat niet van plan is. Waarom niet? Waarschijnlijk omdat dat voor hem het makkelijkste is. Ik vind dit persoonlijk nogal egoistisch.
Heb hem aangegeven dat ik zeker niet zijn nieuwe schoenen wil zijn, voordat hij de oude heeft weggedaan
@letgo dat ben ik helemaal met je eens, maar aan de ene kant snap ik het wel want wat als ik nou heel erg blijk tegen te vallen. Dan geeft hij alles wat hij nu heeft op het spel en dat betekent ook dat hij dan in de schulden komt en terug zou moeten naar zijn geboorteplaats. Dat is inderdaad wel een keuze die hij moet maken, maar het lijkt me ook geen gemakkelijke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven