Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
safrat schreef:
20-07-2018 23:30
Dat langzame gedoe heb ik nooit gedaan. Je kon ook contact maken op grond van foto’s. Een soort tinder. Dan zag je dat je bij die en die op 1 stond en dan kom je een bericht sturen. Ik kwam op tinder nog een man tegen die ik van Paiq kende.

Je hebt wel gelijk met jouw stelling over uiterlijk, maar het werkt niet altijd zo. Je kan ook verliefd worden op iemand die je qua uiterlijk helemaal niet zag zitten. Je moet elkaar dan wel leren kennen. Online daten is voor jou waarschijnlijk niet het juiste middel.
Mee eens met je laatste alinea. Daarom is de enige manier om ooit iemand te treffen in het echte leven moet gebeuren.
Waarbij ik eerst een langdurige vriendschap dien op te bouwen en heel misschien na jaren gaat ze iets voor mij voelen. Al zie ik dit op mijn leeftijd niet meer gebeuren. Ik zak toch door een soort ondergrens heen wat betreft uiterlijk.

Maar ik ging juist online daten op advies van anderen omdat er nooit iets gebeurde in het echte leven. Dus alles is redelijk hopeloos.
En het doet af en toe veel pijn. Het is moeilijk om dit te moeten doorstaan want geen mensen om mij heen herkennen deze problematiek.
De mensen die mij adviseerden om online te daten kunnen zelf geen voorstelling maken hoe het is om nooit door de vleeskeuring te komen.

Vele eenzame avonden en nachten moeten doorstaan is eigenlijk gewoon ongezond ook al ben ik er aan gewend geraakt. Ik blijf af en toe fantaseren hoe het is om iemand te vinden die mij ziet zitten.
Na jaren is overdreven. Dan kom je in zo’n platonische vriendschap terecht. Daar heb ik er zelf aardig wat van. Bijna incestueus vind ik dat. Half jaar tot maximaal een jaar.

Er zijn heel wat mannen die het niet goed doen op internet. Ik heb me op tinder echt verbaasd over welke foto’s mannen gebruiken. Ik ben er al weer vanaf. Mijn linkerduim werd moe.

Je bent dus echt niet de enige. Ik denk wel dat je misschien wat extras moet hebben ter compensatie. Heel slim of heel empatisch ofzo. Mensen moeten ergens op vallen. Een karaktertrekje dat er uitspringt. Maar misschien ook wel niet en ligt de reden om verliefd te worden bij de ander en niet bij jou. Soms is het ook gewoon een rationele keuze.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
21-07-2018 00:09
Al zie ik dit op mijn leeftijd niet meer gebeuren. Ik zak toch door een soort ondergrens heen wat betreft uiterlijk.

Maar ik ging juist online daten op advies van anderen omdat er nooit iets gebeurde in het echte leven. Dus alles is redelijk hopeloos.
En het doet af en toe veel pijn. Het is moeilijk om dit te moeten doorstaan want geen mensen om mij heen herkennen deze problematiek.
De mensen die mij adviseerden om online te daten kunnen zelf geen voorstelling maken hoe het is om nooit door de vleeskeuring te komen.

Vele eenzame avonden en nachten moeten doorstaan is eigenlijk gewoon ongezond ook al ben ik er aan gewend geraakt. Ik blijf af en toe fantaseren hoe het is om iemand te vinden die mij ziet zitten.
Ik weet niet wat je leeftijd is, maar blijf een beetje positief, blijf hoop houden (mensen kopen ook loten in de hoop dat ze ooit een grote prijs winnen, al is de kans vrijwel 0, jij hebt echter veel meer kans op een relatie, dat kun je namelijk beinvloeden). Als jij bereid bent om aan jezelf te werken en contact met vrouwen te maken, dan kun jij ook een relatie krijgen. Niet met iedere vrouw, ik ook niet trouwens. Maar je moet wel moeite doen. Ik heb je eerder al een tip gegeven, ga daar wat mee doen. Opgeven en vrouwen ontlopen is geen optie want dan blijf je gegarandeerd altijd alleen en ongelukkig.

Online daten is vooral in eerste instantie een vleeskeuring. Het gaat nou eenmaal eerst om de foto van iemand en daarna eventueel een gesprek. Als je dat niet prettig vindt, dan kun je daar beter niet aan beginnen. Dan moet je echter wel de stap zetten om buiten je huis achter de vrouwen aan te gaan. Anders gebeurt nog niets. Wees die doorzetter. Neem een voorbeeld aan iemand die ook altijd afgekraakt werd (Donald Trump anyone?)
Don't follow me. I'm lost too..
safrat schreef:
21-07-2018 00:29
Na jaren is overdreven. Dan kom je in zo’n platonische vriendschap terecht. Daar heb ik er zelf aardig wat van. Bijna incestueus vind ik dat. Half jaar tot maximaal een jaar.

Er zijn heel wat mannen die het niet goed doen op internet. Ik heb me op tinder echt verbaasd over welke foto’s mannen gebruiken. Ik ben er al weer vanaf. Mijn linkerduim werd moe.

Je bent dus echt niet de enige. Ik denk wel dat je misschien wat extras moet hebben ter compensatie. Heel slim of heel empatisch ofzo. Mensen moeten ergens op vallen. Een karaktertrekje dat er uitspringt. Maar misschien ook wel niet en ligt de reden om verliefd te worden bij de ander en niet bij jou. Soms is het ook gewoon een rationele keuze.
Persoonlijk zie ik dit als het hoogst haalbare. Een jarenlange platonische vriendschap en dan hopen dat de vrouw in kwestie alleen maar badguys date die constant opnieuw haar hart breken. Maar vooralsnog is een vriendschap ook al veel te hoog gegrepen. Het is moeilijk voor mensen om door mijn uiterlijk heen te kijken, ik vind het niet eens oppervlakkig om op uiterlijk te worden beoordeeld. Zelf doe ik dat uiteraard niet omdat ik weet van mezelf dat ik het niet getroffen heb , maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je weet dat je een aantrekkelijk uiterlijk hebt dan automatisch ook kritischer bent naar anderen toe omdat je toch veel meer mogelijkheden hebt.
Werkelijk alle deuren blijven gesloten voor mij, stappen maken is onmogelijk.

Ik weet dat ik zeker niet de enige ben. Op mijn werk lopen ook wel mannen rond die niet knap zijn maar toch voldoende uitstraling hebben. Ik vermoed dat die ook niet bepaald veel successen zouden boeken op dating sites.

Vrienden hebben mij ook tegen mijn zin in proberen te koppelen maar de dames in kwestie zeiden direct " dat is mijn type dus echt niet hé" soms ook recht in mijn gezicht zonder ze ook maar gesproken te hebben. Gewoon een afwijzingen puur op de eerste indruk. Het is zovaak verteld dat het me ook niks meer doet. Misschien dat ik 0,1% kans heb om ooit nog iemand te treffen en ik blijf hopen op die 0,1%.

Ik ga vrouwen nu compleet uit de weg omdat ik weet dat ze niet moeten en ik vind het ook vervelend voor ze als ik pogingen ga wagen want dat kost hun weer energie om mij af te wijzen. Het is een vrij ernstige zaak want ik heb ook specifiek gezocht naar banen waar geen vrouwen werken en dat gaat me veel beter af.
Die eerste opmerking is wat vreemd. Je hoopt dat de vrouw waarmee je bevriend bent ongelukkig genoeg is/wordt om een relatie met jou aan te gaan. Bij een echte vriendschap hoop je toch dat de ander een goed leven heeft?

Je hebt trouwens ooit een afbeelding laten zien van een man die op jou leek. Die man was niet lelijk. Ik vond die voetbalman ook niet lelijk.

Jij schrijft dat je dat wel bent en als ik jouw uitleg lees over de wattenstaafjes dan begrijp ik dat ergens ook wel, maar ik denk wel dat je het probleem groter maakt dan het is.
Ik had laatst kans op een ONS met een Milf via happy pancake, dr kinderen waren bij hun pa en ze had een avond vrij. Ik had echter na maanden niet werken een hele drukke werkdag gehas en was echt te moe om nog in een bus te stappen (heb ff geen auto). Maar langskomen wou ze niet, mocht wel bij haar langskomen.

Niks gebeurt, ik was ook te moe en had geen zin. Elke andere dag had ik het overwogen. Haar profiel is nu weg.

Story of my life.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
20-07-2018 23:12
Paar gebroken ribben, klaplong, onherstelbare hersenbeschadiging maar verder alles prima.

Heb haar nog een paar keer gesproken, gaat goed met haar, die is aan het genieten van haar wereldreis. Is ook wel duidelijk hoe ze dit kan financieren hehe
Maar ik ga nooit meer van mijn leven afspreken met een prostituee dat is dus niks voor mij. Nu weet ik dat intimiteit zonder gevoel niks voorstelt. En lusten heb ik ook niet (meer)

Erg leuk dat je oprechte bezorgdheid beantwoordt met sarcasme.
Je posts van eind mei vallen nou niet direct onder de teksten die je dagelijks op dit forum leest, en zeker niet de teksten van vóór je ze hebt veranderd.
En ik hoop maar dat dit sarcasme is, en niet een oprecht antwoord :(
nounou
zazamaenade schreef:
21-07-2018 12:25
Erg leuk dat je oprechte bezorgdheid beantwoordt met sarcasme.
Je posts van eind mei vallen nou niet direct onder de teksten die je dagelijks op dit forum leest, en zeker niet de teksten van vóór je ze hebt veranderd.
En ik hoop maar dat dit sarcasme is, en niet een oprecht antwoord :(
Ik vond het wel een goede grap.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al 2 dagen geen nieuwe Posts?
Ik mag niet meer meedoen, heb een relatie inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
biobitch1984 schreef:
21-07-2018 10:03
Ik had laatst kans op een ONS met een Milf via happy pancake, dr kinderen waren bij hun pa en ze had een avond vrij. Ik had echter na maanden niet werken een hele drukke werkdag gehas en was echt te moe om nog in een bus te stappen (heb ff geen auto). Maar langskomen wou ze niet, mocht wel bij haar langskomen.

Niks gebeurt, ik was ook te moe en had geen zin. Elke andere dag had ik het overwogen. Haar profiel is nu weg.

Story of my life.
Ik dacht dat jij last had van een huidprobleem daar? Ben je dan niet liever eerst vertrouwd met iemand voor je seks gaat hebben?
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
23-07-2018 20:38
Ik mag niet meer meedoen, heb een relatie inmiddels.
Ej wat leuk! Geniet ervan! Je hebt een goed moment uitgekozen met dit weer. Skinny dippen!!
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
21-07-2018 12:25
Erg leuk dat je oprechte bezorgdheid beantwoordt met sarcasme.
Je posts van eind mei vallen nou niet direct onder de teksten die je dagelijks op dit forum leest, en zeker niet de teksten van vóór je ze hebt veranderd.
En ik hoop maar dat dit sarcasme is, en niet een oprecht antwoord :(
Laten we dan maar hopen dat het een "goeie" grap of fantasie is geweest.
Ik ben het eens met je oprechte bezorgdheid.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
hondenmens schreef:
23-07-2018 20:42
Ik dacht dat jij last had van een huidprobleem daar? Ben je dan niet liever eerst vertrouwd met iemand voor je seks gaat hebben?
Nee is toch meer psychosomatisch.. spierspanning komt van stress/spanning, maar hoe ik daar vanaf kom? Geen idee. Met een vrouw lukt het wel.
Alle reacties Link kopieren
biobitch1984 schreef:
27-07-2018 09:47
Nee is toch meer psychosomatisch.. spierspanning komt van stress/spanning, maar hoe ik daar vanaf kom? Geen idee. Met een vrouw lukt het wel.
Oke. Fijn voor je dat het met een vrouw wel lukt. Ik vroeg het omdat ik er zelf ook last van had mijn met mijn toenmalige FWB. Maar dat was ook tot nu toe mijn enige bedpartner. Daarna niemand meer gehad. Met vrouwen heb ik geen ervaring.
Ik krijg ook huidproblemen als het allemaal serieus wordt. Bij een luchtige insteek heb ik nergens last van.

Stressexceem.
safrat schreef:
21-07-2018 08:55
Die eerste opmerking is wat vreemd. Je hoopt dat de vrouw waarmee je bevriend bent ongelukkig genoeg is/wordt om een relatie met jou aan te gaan. Bij een echte vriendschap hoop je toch dat de ander een goed leven heeft?

Je hebt trouwens ooit een afbeelding laten zien van een man die op jou leek. Die man was niet lelijk. Ik vond die voetbalman ook niet lelijk.

Jij schrijft dat je dat wel bent en als ik jouw uitleg lees over de wattenstaafjes dan begrijp ik dat ergens ook wel, maar ik denk wel dat je het probleem groter maakt dan het is.
Ja, misschien wel. Iemand die zich gelukkig voelt heeft betere mogelijkheden en zal mij niet (nooit) zien staan. Ik denk dat mijn grootste kans al is die alsnog kleiner dan 1% in het treffen van een vrouw met psychologische problemen. Daar ben ik heel eerlijk eerlijk in, een normale vrouw daar zal ik nooit kans bij maken en dat is met mijn ervaringen in het verleden ook wel zo gebleken en vastgesteld.
Maar om heel eerlijk te zien, misschien is het de leeftijd, is de drang en interesse bijna compleet verdwenen in het zoeken van vrouwelijke contacten. Ik baal er ontzettend van dat het er vroeger nooit van gekomen is. Nu maakt het me niks meer uit. Dus ik voel me sowieso wel gelukkiger zolang ik maar niet aan het verleden ga denken.
Momenteel ben ik weer erg veel gaan werken. Een 40-urige werkweek is te kort voor mij. Dan blijf ik teveel tijd overhouden om te piekeren, ik ben dan ook weer naar 60 uur gegaan. Nu ben ik tenminste weer helemaal uitgeput en heb ik geen tijd meer over om te piekeren.
Mijn gezicht in de breedte is van oor tot oor de lengte van een wattenstaafje, iets korter zelfs nog, deze afwijking is op zich wel apart want niemand in mijn familie heeft deze gezichtskenmerk. Deze problemen zijn plastisch chirurgisch ook lastig op te lossen. Ik heb fillers om meer vorm te geven aan mijn gezicht maar die verlopen altijd heel snel. Implantaten kan nog een optie zijn die ik nu aan het overwegen ben.
Het adopteren van een kind ben ik jammer genoeg iets te laat mee. En wetende dat ik nu oud aan het worden ben en alleen ga eindigen met straks allemaal gezondheidsklachten erbij is een zeer pijnlijke vaststelling. Dat was een rampscenario die nu echt uitgekomen is. Wel kan ik met trots zeggen dat ik er heel veel aan gedaan heb om het anders te maken. Ik heb veel gesport, ik kleed me goed, ik heb plastisch chirurgie ondergaan, ik was redelijk sociaal en had altijd goede vrienden, ik had mijn hobby's het lopen van hondenshows, ik heb datingsites geprobeerd, ik heb psychische hupt gezocht, een relatiecoach ingeschakeld, op andere vlakken alles goed voor elkaar hebben etc. Dat maakt alles wel minder pijnlijk.
Natuurlijk heb ik ook wel zelfmoord overwogen maar ik vermoed niet dat ik me ooit nog suïcidaal ga voelen. Ik voel me al tijden eigenlijk veel prettiger. Ik voel geen druk meer om te presteren en ik heb ook geen behoefte meer aan sociale contacten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit iemand gezoend in mijn leven. Ik ben veel te beschaamd om de eerste stap te zetten. Hoe kom ik uit mijn schelp? Ik heb eens opgezocht en de eerste keer gemiddeld gebeurt misschien al op 14 en ik ben al dubbel zo oud. Ik voel mij zo waardeloos en ben bang dat het er nooit van zal komen.
Heb zelf ooit weleens een relatie gehad en dat is al zo lang geleden.
Vraag me überhaupt af of dit ooit nog wel weer gaat gebeuren.
Ben er behoorlijk van vervreemd.
Voel hierin sowieso weinig aansluiting en perspectief.
Zal eerst weer nieuwe contacten moeten gaan leggen.
Dit vind ik niet eens heel moeilijk.
Ben echter bang om (weer) in de friend-zone te belanden en daar heb ik weinig trek in.
En om zulke contacten in stand te houden, vind ik al helemaal moeilijk.
Begrijp me niet verkeerd; sta best open voor vriendschappen.
Het is mij in het verleden echt te vaak gebeurd dat ik in de friend-zone gedropt werd.
Kreeg hier ook nog een aardige link over;
https://www.individuo.nl/hoe-vermijd-je-de-friend-zone/
Alle reacties Link kopieren
Lee2017 schreef:
28-07-2018 12:19
Ben echter bang om (weer) in de friend-zone te belanden en daar heb ik weinig trek in.
En om zulke contacten in stand te houden, vind ik al helemaal moeilijk.
Maar dat geeft dan toch helemaal niet dat je het moeilijk vindt om zulke contacten in stand te houden? Je zegt dat je er weinig trek in hebt!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dat is wel weer zo, tonkje.
Alleen ben ik vaak bang om diegene hiermee voor het hoofd te stoten oid en dat er dan ruzie kan ontstaan.
safrat schreef:
27-07-2018 11:29
Ik krijg ook huidproblemen als het allemaal serieus wordt. Bij een luchtige insteek heb ik nergens last van.

Stressexceem.
Bedoel je letterlijk of figuurlijk? :P
Alle reacties Link kopieren
Justme: Ik ben je geklaag en negatieve zelfbeeld in dit draadje helemaal beu. Waarschijnlijk is het niet je uiterlijk waarom vrouwen je niet ziet staan, maar je negatieve zelfbeeld en levensinstelling. Je lijkt me als ik het zo lees geen leuk persoon.

sorry als dit wat hard overkomt.

Ga naar een psych en aan jezelf werken.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
28-07-2018 20:12
Justme: Ik ben je geklaag en negatieve zelfbeeld in dit draadje helemaal beu. Waarschijnlijk is het niet je uiterlijk waarom vrouwen je niet ziet staan, maar je negatieve zelfbeeld en levensinstelling. Je lijkt me als ik het zo lees geen leuk persoon.

sorry als dit wat hard overkomt.

Ga naar een psych en aan jezelf werken.
Hey Mick,

Ik zat net even met iets in mijn maag. En die 'schop' helpt mij ook onder mijn kont.
Ben er gelijk uit. Thanx.
Nu positief weer onder de mensen. Ben lekker uit.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
27-07-2018 16:37
Ja, misschien wel. Iemand die zich gelukkig voelt heeft betere mogelijkheden en zal mij niet (nooit) zien staan. Ik denk dat mijn grootste kans al is die alsnog kleiner dan 1% in het treffen van een vrouw met psychologische problemen. Daar ben ik heel eerlijk eerlijk in, een normale vrouw daar zal ik nooit kans bij maken en dat is met mijn ervaringen in het verleden ook wel zo gebleken en vastgesteld.
Maar om heel eerlijk te zien, misschien is het de leeftijd, is de drang en interesse bijna compleet verdwenen in het zoeken van vrouwelijke contacten. Ik baal er ontzettend van dat het er vroeger nooit van gekomen is. Nu maakt het me niks meer uit. Dus ik voel me sowieso wel gelukkiger zolang ik maar niet aan het verleden ga denken.
Ik vind het logisch dat je eerder een vrouw met (eveneens) problemen zult aantrekken maar het klinkt een beetje alsof je daar liever niet aan wil?
justme_37 schreef:
27-07-2018 16:37
Mijn gezicht in de breedte is van oor tot oor de lengte van een wattenstaafje, iets korter zelfs nog, deze afwijking is op zich wel apart want niemand in mijn familie heeft deze gezichtskenmerk. Deze problemen zijn plastisch chirurgisch ook lastig op te lossen. Ik heb fillers om meer vorm te geven aan mijn gezicht maar die verlopen altijd heel snel. Implantaten kan nog een optie zijn die ik nu aan het overwegen ben.
Het is wel jammer dat niemand hier de impact van je uiterlijk echt kan inschatten omdat we niets zien.
justme_37 schreef:
27-07-2018 16:37
Een relatiecoach ingeschakeld, op andere vlakken alles goed voor elkaar hebben etc. Dat maakt alles wel minder pijnlijk.
Nu ben ik wel benieuwd wat die coach je heeft geleerd. Of bevestigde die jou bijna onmogelijke situatie?
justme_37 schreef:
27-07-2018 16:37
Natuurlijk heb ik ook wel zelfmoord overwogen maar ik vermoed niet dat ik me ooit nog suïcidaal ga voelen. Ik voel me al tijden eigenlijk veel prettiger. Ik voel geen druk meer om te presteren en ik heb ook geen behoefte meer aan sociale contacten.
Klinkt als case closed maar het komt toch steeds weer terug, waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven