Vraag over de liefde

04-10-2010 17:37 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn probleem is opgelost:D
Ik wil niet negatief zijn, maar volgens mij ziet hij je gewoonweg niet zitten voor een relatie, hooguit voor het gefladder. Anders zou hij je vragen wel beantwoorden.
Alle side info daargelaten: kijk de film " he's not that in to you" eens!
Wat heeft dit met cultuur te maken? Volgens mij is hij simpelweg niet geïnteresseerd in een relatie met jou. Hoe spijtig dan ook.
Ja okee, dat is dus ook mijn eerste gedachte ben niet geheel achterlijk.

Maar mijn vraag is dan, waarom blijft hij keer op keer contact zoeken?
@ erwt:

Cultuur heeft ook met je opvoeding te maken. En ik heb geleerd gewoon de waarheid te spreken hoe lullig het soms ook is.
quote:Elizzzabeth89 schreef op 04 oktober 2010 @ 18:03:

Maar mijn vraag is dan, waarom blijft hij keer op keer contact zoeken?

Omdat jij hem daar de kans toe geeft. Zolang je jezelf als jojo laat gebruiken vindt hij dat wel best. Zodra je paal en perk gaat stellen hoor je echt niets meer van hem. Nu laat je met je spelen.

Als hij geinteresseerd in je zou zijn, zouden jullie niet in een fladderfase blijven hangen.
Ja ik weet indd dat jullie gelijk hebben. Dit moest ik gewoon even horen. En niet de lieve ideeen van mijn vriendinnen gewoon lekker hard de waarheid.

Alleen ja hoe pak ik het aan, ik moet er over gaan praten met hem?

En mijn gevoel voor hem gewoon afsluiten, zal vast wel weer over gaan.

Maar is het raar als ik hem als eerst vraag, waarom die iedere keer weer contact met me opneemt, ik moet alles wel uit zijn mond horen, maar hoe krijg ik het eruit?
Anderen met een soort gelijke situatie?? Ervaringen??
Waarom wil je het uit zijn mond horen? Hij blijft waarschijnlijk toch wel mooie praatjes maken waar je niks mee kunt. Laat die flapdrol gewoon lekker lopen.
quote:Elizzzabeth89 schreef op 04 oktober 2010 @ 18:25:

Ja ik weet indd dat jullie gelijk hebben. Dit moest ik gewoon even horen. En niet de lieve ideeen van mijn vriendinnen gewoon lekker hard de waarheid.

Alleen ja hoe pak ik het aan, ik moet er over gaan praten met hem?

En mijn gevoel voor hem gewoon afsluiten, zal vast wel weer over gaan.

Maar is het raar als ik hem als eerst vraag, waarom die iedere keer weer contact met me opneemt, ik moet alles wel uit zijn mond horen, maar hoe krijg ik het eruit?

Gewoon de eerst volgende keer als hij contact opneemt direct vragen wat nu eigenlijk de bedoeling is en dat je er niet langer van gediend bent om zo behandeld te worden. Dat je duidelijkheid wilt hebben mbt zijn bedoelingen met je.

Heel simpel eigenlijk..............Al zal hij gezien zijn gedrag wel om de hete brij heen blijven draaien. In dat geval gelijk dumpen.
Hij zal je geen antwoord geven. Probeer het toch voor jezelf af te sluiten, ook zonder antwoorden van hem.
quote:Elizzzabeth89 schreef op 04 oktober 2010 @ 18:03:

Maar mijn vraag is dan, waarom blijft hij keer op keer contact zoeken?Ik zal toegeven dat ik lang geleden ook eens een meisje zo jarenlang aan het lijntje heb gehouden. Ik had een vriendin en zij wisten van elkaar, en ik ging af en toe vreemd met de tweede dame omdat ze zich steeds zeer beschikbaar opstelde (kwam haar vaak tegen in een bar als ik los van mijn vriendin uitging). Ze was obsessief verliefd op mij, wist ik ook via haar beste vriendin. En beschikbare vrouwen triggeren mij enorm. Ik vond haar niet eens aantrekkelijk maar kon gewoon geen nee zeggen en dus bleef ze komen. Na een jaar heeft de tweede zich losgetrokken van mij.
@fockewulf.

dankje voor je reactie.

Maar de grap is dus, dat ik me niet beschikbaar naar hem opstel niet als een onozele achter hem aanloop en hij niks bij mij krijgt wat betreft seks etc.

Kijk mocht dat wel het geval zijn geweest dan zeg ik ja daar gebruikt hij me voor.

Maar dat is niet het geval. Daarom begrijp ik niet waarom hij telkens terug blijft komen, want op die gebieden 'heeft' hij mij gewoon niet.

Daarom kan ik het zelf niet helemaal plaatsen en heb ik mijn vraagtekens erbij. Zelf kan ik me niet snel geven al ben ik nog zo verliefd.

En soms denk ik dan van ja moet ik me dan maar 'geven' en zeggen wat ik voel en denk voordat hij ermee komt.

Of gaat het gewoon nooit wat worden, ik wil er best tijd en energie insteken maar het moet wel wederzijds zijn en ik moet duidelijkheid hebben. Vind hij me niks ja dan is het maar zo kom ik ook wel weer overheen, maar wees in ieder geval eerlijk en open.
Je moet het antwoord eerst bij jezelf zoeken en niet bij hem.

Dat jij verliefd bent op een man waardoor je je resepectloos laat behandelen zegt iets over jou. Dat je toelaat dat hij steeds in je leven komt, is gebaseerd op de hoop dat hij zal veranderen.
welke liefde? want zo te lezen is dat er alleen maar van jouw kant.
Da's me ook wat. Bekeer je je tot de islam, krijg je nog geen voet aan de grond bij die lekker donkere mannen. Wat een domper. Misschien toch maar gewoon gaan paaldansen?
quote:Elizzzabeth89 schreef op 04 oktober 2010 @ 22:12:

Maar de grap is dus, dat ik me niet beschikbaar naar hem opstel niet als een onozele achter hem aanloop en hij niks bij mij krijgt wat betreft seks etc.

Kijk mocht dat wel het geval zijn geweest dan zeg ik ja daar gebruikt hij me voor.

Aandacht? Gestreeld ego?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven