Vraagje..
woensdag 22 september 2010 om 13:35
Hallo iedereen,
Zoals de titel al zegt, ik heb een vraagje..
Eerst even een korte inleiding:
Ik heb sinds een week of 2 een leuke jongen ontmoet,
heel leuk allemaal, het klikt goed tussen ons.
We willen het nog geen relatie noemen, maar dat duurt niet lang meer.
Maar nu het volgende, hij belt of smst weinig tot niet!
Ik heb hem nu een paar keer gesmst/gebeld, gewoon om te vragen hoe het is, wanneer we elkaar weer gaan zien of iets dergelijks.
En toen dacht ik gister, nou is kijken wat ie doet als ik niks van me laat horen... Helemaal niks!
Dan kan ik het niet laten om em 's avonds toch te bellen en te vragen waarom ik niks hoor. Hij vertelde me dat ie niet zo van het smsen en/of bellen is en dat ie me later op de avond wel had gesmt als ie niks van me gehoord had (dan denk ik op mijn beurt, ja dat zou ik ook zeggen).
Hij hoeft van mij niet iedere minuut van de dag te smsen, bellen, wat ie doet, met wie en waarom, helemaal niet zelfs.
Maar af en toe een smsje kan toch geen kwaad??
Of zie ik dat verkeerd?
En als je elkaar leuk vind, meer dan leuk zelfs dan wil je toch ook weten hoe het met iemand is bijv?
Ik word hier best een beetje onzeker van moet ik zeggen/schrijven.
Ben benieuwd hoe anderen het zien..
Alvast bedankt
Zoals de titel al zegt, ik heb een vraagje..
Eerst even een korte inleiding:
Ik heb sinds een week of 2 een leuke jongen ontmoet,
heel leuk allemaal, het klikt goed tussen ons.
We willen het nog geen relatie noemen, maar dat duurt niet lang meer.
Maar nu het volgende, hij belt of smst weinig tot niet!
Ik heb hem nu een paar keer gesmst/gebeld, gewoon om te vragen hoe het is, wanneer we elkaar weer gaan zien of iets dergelijks.
En toen dacht ik gister, nou is kijken wat ie doet als ik niks van me laat horen... Helemaal niks!
Dan kan ik het niet laten om em 's avonds toch te bellen en te vragen waarom ik niks hoor. Hij vertelde me dat ie niet zo van het smsen en/of bellen is en dat ie me later op de avond wel had gesmt als ie niks van me gehoord had (dan denk ik op mijn beurt, ja dat zou ik ook zeggen).
Hij hoeft van mij niet iedere minuut van de dag te smsen, bellen, wat ie doet, met wie en waarom, helemaal niet zelfs.
Maar af en toe een smsje kan toch geen kwaad??
Of zie ik dat verkeerd?
En als je elkaar leuk vind, meer dan leuk zelfs dan wil je toch ook weten hoe het met iemand is bijv?
Ik word hier best een beetje onzeker van moet ik zeggen/schrijven.
Ben benieuwd hoe anderen het zien..
Alvast bedankt
Erger u niet, verbaas u slechts
donderdag 23 september 2010 om 21:02
Hij vind je leuk, maar niet meer dan dat. Geef hem gewoon de ruimte en zie hoe het gaat maar richt niet al je pijlen op hem...
Ik snap het wel wat van dat smsen. In mijn ogen laat iemand wel iets horen als hij je echt leuk zou vinden..
Vooral in het begin denk ik.
Maar goed dagelijks hoeft ook weer niet. het is toch persoonlijk.
Ik denk dat je hem niet had moeten bellen, dat was echt too much.
Ik zou daar ook de kriebels van krijgen.
Maar geeft niet, van je fouten moet je leren toch.
Blijf maar niet teveel hopen op dit exemplaar. Er lopen vast leukere rond.
En voor de volgende keer. Laat het aan de man over! Hoe moeilijk ook. Op die handjes zitten
In mijn ervaring is geen bericht ook meestal geen goed bericht.
Hangt ook van de man af natuurlijk.
Succes verder
Ik snap het wel wat van dat smsen. In mijn ogen laat iemand wel iets horen als hij je echt leuk zou vinden..
Vooral in het begin denk ik.
Maar goed dagelijks hoeft ook weer niet. het is toch persoonlijk.
Ik denk dat je hem niet had moeten bellen, dat was echt too much.
Ik zou daar ook de kriebels van krijgen.
Maar geeft niet, van je fouten moet je leren toch.
Blijf maar niet teveel hopen op dit exemplaar. Er lopen vast leukere rond.
En voor de volgende keer. Laat het aan de man over! Hoe moeilijk ook. Op die handjes zitten
In mijn ervaring is geen bericht ook meestal geen goed bericht.
Hangt ook van de man af natuurlijk.
Succes verder
donderdag 23 september 2010 om 21:04
En sorry denk niet dat hij je verder ziet zitten. Hij maakt zich er nu vanaf met: je kan wel eens mee met het uitgaan o.i.d. dat klinkt als we blijven wel vrienden.. (vind ik).
Dus even uithuilen (als je hem echt leuk vond, en ja dat kun je hebben, ook na twee weken). En dan weer doorgaan.
En gewoon kijken hoe het loopt.
Dus even uithuilen (als je hem echt leuk vond, en ja dat kun je hebben, ook na twee weken). En dan weer doorgaan.
En gewoon kijken hoe het loopt.