Vragen aan je partner....

28-03-2010 15:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Laatst zaten vriend en ik in de auto na een lekker middagje in de zon....Het leek ons leuk om elkaar een aantal vragen te stellen, over ons zelf, vroeger en hoe je dingen zag, wat je er van vond e.d.

Maar we hadden niet echt veel inspiratie...

Wat zijn nou dingen die je 'moet' weten van je partner of die leuk zijn om te weten...

Het gaat om vragen die niet zo zeer over de relatie gaan, maar meer over dingen in het algemeen, over hem/haar...

Ik hoor het wel...Dan gaan we ze ook stellen aan elkaar Lijkt me wel leuk, misschien ontdekken we dingen van elkaar die we na ruim 1,5 jaar nog niet wisten, hihi.

Bedankt,

MMR
@ durk....Ow ja dat is ook wel een hele leuke variant
En dan wel gelijk antwoorden hè. Dus niet eerst nadenken wat het beste is, maar je eerste ingeving eruit gooien. Dat leert je ook veel over jezelf. Ik weet dat ik erg heb moeten lachen en ook heel verbaasd was soms.
Truth or dare erbij gebruiken is dan ook leuk.
Hoe zie je je vader/moeder, beschrijf de band met hun of met je broer/zus. Vertel over een bijzondere jeugdherinnering. Kan je je een moment in je leven herinneren waarop er iets sterk veranderde? Wat is tot nu toe de mooiste gebeurtenis in je leven en de minst fijne gebeurtenis. Wanneer heb je voor het laatst gehuild en waarom. Waar heb je spijt van? Wat zou je opnieuw willen doen. Voor wie heb je heel veel respect en waarom. Hoe kijk je terug op je jeugd? Welk lichaamsdeel vind je mooi aan jezelf en welk deel juist niet. Hoe zie je je leven over 10 of 20 jaar. Wat wil je nog leren. Wat zou je willen dat je kon? Waar ben je goed in. Wie of wat mis je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven