Vreemdgaan: wel of geen spijt?
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:03
Als je bij date 1 niet meteen het gevoel hebt dat zij je grote liefde is dan zou ik wel zeggen dat je met meer vrouwen een date in de planning hebt . Misschien is het dan wel zo slim en aardig enzo om zin ieder geval zélf geen move te maken om te n**ken .
Vrij zijn op het gebied van sex ? Hummmm , nee gooi je denk ik geen hoge ogen mee op een relatie-site ; dan moet je op swingerssite gaan zitten lijkt mij .
Vrij zijn op het gebied van sex ? Hummmm , nee gooi je denk ik geen hoge ogen mee op een relatie-site ; dan moet je op swingerssite gaan zitten lijkt mij .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 22 augustus 2008 om 14:12
wat is er mis mee om 1 voor 1 te date? je zoekt de leukste uit; date er mee, is t leuk dan date je niet met de andere ishet niet leuk schuif je door.... zo gaat het in het echte leven min of meer toch ook, waarom via lexa niet?
ik zou er wel op afknappen trouwens als je zou vertellen dat je vorige week een ander had en er voor volgende week ook 1 gepland staat, maar he wie ben ik
ik zou er wel op afknappen trouwens als je zou vertellen dat je vorige week een ander had en er voor volgende week ook 1 gepland staat, maar he wie ben ik
vrijdag 22 augustus 2008 om 16:48
Wat moeten wij met al die vragen. De enige die ze kan beantwoorden ben je zelf. Volgens mij weet je dondersgoed wat je wil, namelijk: zoveel mogelijk seks met de vrouwen die zich aanbieden op Lexa. Lekker belangrijk wat wij hier op het forum ervan vinden. Of wil je onze goedkeuring?
Ik zou zeggen gewoon eerlijk zijn over je bedoelingen.
Ik zou zeggen gewoon eerlijk zijn over je bedoelingen.
vrijdag 22 augustus 2008 om 18:09
vrijdag 22 augustus 2008 om 23:02
quote:plantenbak schreef op 22 augustus 2008 @ 12:57:
... ik kan over meerdere bereidwillige dames beschikken, kan ik tegen de verleiding? Als ik jou was zou ik open kaart spelen en die zo bereidwillige dames op de hoogte stellen van (al) je problemen. Ik weet zeker dat dit probleem dan spoedig opgelost blijkt te zijn. Succes hoor!
... ik kan over meerdere bereidwillige dames beschikken, kan ik tegen de verleiding? Als ik jou was zou ik open kaart spelen en die zo bereidwillige dames op de hoogte stellen van (al) je problemen. Ik weet zeker dat dit probleem dan spoedig opgelost blijkt te zijn. Succes hoor!
zaterdag 23 augustus 2008 om 11:15
quote:[message=1854617,noline]plantenbak schreef op 22 Maar ik vraag me af: stel, ik kan over meerdere bereidwillige dames beschikken, kan ik tegen de verleiding? Ik ben nu vrijgezel maar door lexa zijn er op zijn hoogst 4 vrouwen die belangstelling hebben, plus mogelijk eentje gewoon via praten op internet.Wie zegt dat "de dames bereidwillig" zijn? Je hebt ze nog niet eens irl gezien en je denk al aan seks met alle vier. Misschien zijn ze helemaal niet zo leuk. Of weten ze niet hoe snel zij zich uit de voeten maken als ze jou in het echt zien. Maak eerst maar eens 1 afspraak en kijk dan verder zou ik zeggen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...