Vreemdgegaan

01-07-2012 19:48 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhoi,

Ik heb dus al een poosje een relatie (wat de meesten van jullie wel weten) en ik heb wel het gevoel dat de relatie (en hij!) veel voor mij betekenen.

Ondanks mijn gevoelens heb ik vrijdagnacht (na heel wat glazen alcohol) tijdens het uitgaan na heel wat geflirt met een jongen waar ik al een poos mee optrok, besloten (besloten ja, ik was er nog wel bij, eerlijk is eerlijk) om met hem mee naar huis te gaan. Bij hem is het e.e.a. gebeurd en ik ben mij er bewust van, wilde het niet maar toch kon ik mij niet echt inhouden ofzo. De spanning was te hoog tussen ons, het voelde op dat moment fijn, vind hem verder ook niet leuk, het was eigenlijk voor een keertje.

Nu voel ik me super belabberd, verdrietig, kut, misselijk, vervelend, gemeen, ik ben kwaad op mezelf, teleurgesteld in mezelf, baal van mezelf, voel me vies, stom, idioot, en zo kan ik mezelf wel de grond in boren, ik voel me gewoon super super super dom.

Ik weet dus niet of ik het moet vertellen of niet. Ik kan denk ik zo'n geheim bewaren (leven met schuldgevoel), maar er zijn wel vriendinnen en vrienden van hem die het weten, mijn vriendinnen vertellen het sowieso niet door maar het kan weer zijn dat die vrienden gaan praten..

Ik heb spijt van wat ik gedaan heb en ben van plan om het niet nog een keer te laten gebeuren, om ook helemaal te veranderen, geen geflirt, afspraakjes meer met andere mannen, ik wil mijn vriend niet kwijt. En ben bang, dat als ik hem dit vertel, het over is, want dat is wat hij mij vaak heeft duidelijk gemaakt. Lichamelijk contact = exit.

Wat moet ik doen? Ik weet t niet, voel me nu al een soort van gebroken maar als hij mij verlaat voel ik me al helemaal verschrikkelijk. Moet ik het zelf vergeten en doorgaan met hem zonder gezeik of eerlijk zijn en mijn relatie is voorbij..

En ik weet dat ik een afschuwelijke (misschien) onzekere aandachtzoeker ben. Hoeft niet gezegd te worden.
quote:chartreuse schreef op 01 juli 2012 @ 20:17:

[...]

Met dit soort dingen moet je omgaan als met een pleister, die moet je er snel af trekken want dat doet het minste pijn. Zo snel mogelijk aan je vriend vertellen, zo eerlijk mogelijk en geen doekjes omheen winden. Bij de feiten blijven, verhaal kort houden.Hebje gelijk in.
Ik vind ook dat je best wel sletterig gedrag hebt vertoond. Zomaar met iemand naar huis zonder liefde oid.. De schande!
quote:anneriee schreef op 01 juli 2012 @ 20:11:

Ja, denk dat ik beter vrijgezel kan zijn op dit moment. Maar deze relatie opgeven is zo zonde.

Ik weet niet hoor, maar bij mij gaat het trol-alarm af. Of TO heeft het IQ van een goudvis.

Nou, TO, welke van de twee is het?
quote:rozenstruikje schreef op 01 juli 2012 @ 20:17:

Je kent in ieder geval weinig schaamte. Niet tov je vriend, maar ook hier. Ik zou me doodschamen dit te bekennen op het forum na het andere topic. Ook al bijt hier niemand.Ik schaam me juist dood, no way dat ik dit openbaar ga vertellen ofzo, behalve vriendinnen, zusjes en misschien mijn ouders.
Debiel...

Karma is a bitch...jouw tijd komt nog wel.....

Zucht.... Ik word zo moedeloos van al die vreemdgaan verhalen, omdat je zo jeuk aan je kut hebt!

Totaal geen medelijden met jou!

Biecht het maar op, dan hoef jij jezelf minder schuldig te voelen, je ex komt er toch wel achter... Ex ja.... Want hij zal echt niet bij je blijven.

Kansloos figuur bah.
Ja Isabelle, maar wel een troll met een agenda. Best leuk bedacht allemaal enzo... Zeg eens TO. Benjijlief/eenaardbei?
quote:ster89 schreef op 01 juli 2012 @ 20:22:

Benjijlief/eenaardbei?In de trend van: ben je geil of wil je een koekje?
quote:ster89 schreef op 01 juli 2012 @ 20:19:

Ik vind ook dat je best wel sletterig gedrag hebt vertoond. Zomaar met iemand naar huis zonder liefde oid.. De schande!Ik ken hem wel. En ik denk dat iedereen dat wel kent, dat er een hele fijne spanning tussen beide hangt zegmaar. En het gewoon goed voelt.
Hi-la-risch dit.
"vind hem verder ook niet leuk..." schrijf je zelf.

Kan je niet voorstellen dat er een zodanige aantrekkingskracht met iemand die je niet eens leuk vindt, dat je je relatie er bewust voor op het spel zet.
*
T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van Troll?
Mijn vriend, hoe lief, knap en leuk hij ook is, is niet genoeg voor mij terwijl hij alles heeft en alles geeft. Ik kan niets bedenken wat heel vervelend is, behalve zijn jaloezie en té serieuze gedrag. Ik vind hem nog steeds super leuk maar toch heb ik ook behoefte aan nieuwe ervaringen

Hier to, je eigen woorden van een ander topic van jou... zie het onder ogen en ga verder met je leven... als vrijgezel.

Enne... alle meiden die hier zo hard op jou reageren, hebben zelf zeker nooit een fout gemaakt?!
quote:Anna_69 schreef op 01 juli 2012 @ 21:11:

Enne... alle meiden die hier zo hard op jou reageren, hebben zelf zeker nooit een fout gemaakt?!

Oh jawel hoor. Fouten genoeg gemaakt. Van geleerd ook. Dus toen TO met d'r vorige topic om ervaringen vroeg, werd daarover verteld. Toen TO vertelde hoe ze haar vriend kwetste, werd ze daarvoor gewaarschuwd.

Maar TO had dat allemaal niet nodig, TO ging het allemaal anders doen en TO zou sowieso nooit vreemdgaan.

Ze was gewaarschuwd. Ze wist dat dit risico er in zat. En dan heb ik niet zo heel veel medelijden nee.
Ik heb nog nooit gedate met andere mannen tijdens relaties en ben nooit vreemdgegaan.

Vast wel.

Echter nog nooit mijn man gekwetst door te daten en flirten met andere mannen omdat ik dat zo spannend vind daarover hoog van de toren over blazen en dan verbaast zijn dat het uit de hand loopt......

tja.....
Wat een getroll weer, foeifoei trolletje!

Mijn vriend, hoe lief, knap en leuk hij ook is, is niet genoeg voor mij terwijl hij alles heeft en alles geeft. Ik kan niets bedenken wat heel vervelend is, behalve zijn jaloezie en té serieuze gedrag. Ik vind hem nog steeds super leuk maar toch heb ik ook behoefte aan nieuwe ervaringen

Hier to, je eigen woorden van een ander topic van jou... zie het onder ogen en ga verder met je leven... als vrijgezel.

Ik vraag me af wie hier het meest naief is. Jij, die hier in trapt, of de troll, die gelooft dat wij dat doen.
Hmm ik zou het uitmaken, maar niet vertellen. Dat is dan meteen zo natrappen. En vreemdgaan is geen moord hoor, laat je niet gek maken. Wel waarschijnlijk een signaal dat er iets fout zit in de relatie. Maar niet in jou als persoon.

Er komt echt wel een kerel op je pad in de toekomst die beter bij je past.
quote:rozenstruikje schreef op 01 juli 2012 @ 20:17:

Je kent in ieder geval weinig schaamte. Niet tov je vriend, maar ook hier. Ik zou me doodschamen dit te bekennen op het forum na het andere topic. Ook al bijt hier niemand.Dit dus.
Goh,,, dit had nou echt helemaal niemand hier verwacht na je vorige topic.... *sarcasmemodus uit*

Aandachtshoer heet dat.

Je vriend had dus gewoon reden om jaloers te zijn he?... Voor jou stelde het allemaal zoooo niks voor zei je nog geen week geleden. Gat branden, blaren krijgen, zwaar gedumpt worden en je vriend een meisje wensen dat hem verdient. Want jij bent dat niet. Jij bent niks meer dan een grote huilie die nu ineens zielig doet maar het allemaal zo goed wist! Een goedkope slettebak. Niet meer..... Niet minder
quote:anneriee schreef op 01 juli 2012 @ 20:22:

[...]

Ik schaam me juist dood, no way dat ik dit openbaar ga vertellen ofzo, behalve vriendinnen, zusjes en misschien mijn ouders.Pfff, hoe openbaar kun je het hebben.
Stom wijf. Om te kotsen mensen die vreemdgaan. Weet je wel hoe dat voelt voor de ander? Hij houdt daar ws een ongezonde dosis wantrouwen aan over, slecht voor zijn volgende relatie. Gatver!

Meer kan ik er niet over zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven