Vriend gaat op negeermodus

07-11-2017 22:51 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is hij boos om iets onbelangrijks van gisteravond (toen gooide de hoorn erop), reageert daardoor gedurende de dag alleen op een stuk of 5 vragen van mij met 1 woord en is nu gaan slapen zonder iets te zeggen. Terwijl we eigenlijk gewoon altijd 's avonds bellen of in ieder geval een paar appjes naar elkaar sturen.

Ik zit hier echt ontzettend mee. Gewoon BAH, ik ben zo'n zacht ei dan. Hele dag probeer ik er niet aan te denken en nu zit ik tranen met tuiten te huilen. Dat slaat natuurlijk nergens op en is buitenproportioneel voor 1 dagje ruzie en het is maar een belletje, maar ik kan er niets aan doen. Misschien ook omdat ik weet dat hij dit dágen kan volhouden tot hij besluit dat hij weer wil praten.Niet dat hij dan kan uitleggen waarom hij zo boos is of waarom hij het zo opkropt, maar dan is het wel in 1x voorbij en hoor ik er niets meer over.

Mijn vriend kan niet praten. Nul, nada. Weigert het ook ook te proberen, wat onze relatie af en toe best lastig maakt aangezien ik in het buitenland woon en hij in Nederland is. Als we samen zijn, gaat het eigenlijk gewoon goed. Leuk, gezellig, lachen, natuurlijk af en toe een rol-je-ogen-in-je-hersenen moment maar veelal is het leuk. En als we zo'n moment hebben als nu, kan ik hem vastpakken en een soort-van-grapje maken en dan is het weer voorbij.

Dumpen die handel zou je dan denken he? Maarja.. dat wil ik helemaal niet!

Wat wil ik dan? Ja.. geen idee. Van me afschrijven maar ook tips hoe ik hier iets minder verdrietig over moet zijn ofzo?? Of toch echt een trap onder mijn hol krijgen en hem terug negeren zodat het uit is? Zucht. I don't know!!
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
:high5:

Fijn om te horen November.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
@quattro , je hebt gelijk hoor. Het is meer gewoon dat ik niets doen klote vind en daarom graag gewoon lekker uit eten ga! Ik ben nog niet op zoek naar iets nieuws, maar thuis zitten gaat me (denk ik dan) ook niet verder helpen. Plus, nu heb ik een goede manier om mijn Frans een stukje bij te spijkeren!

@lauraroar Ik zat er wel even in hoor.. maar nu ben ik eruit en nu is het klaar ook!

@iones Nee, gelukkig niet zeg. Ik was echt.. echt heel verdrietig. En ik zag geen licht ofzo, daarom was het ook zo fijn met jullie te praten. En al met al werd het allemaal zo'n raar verhaal dat ik naar mezelf keek en echt dacht 'Ja,maar HIER ga ik me niet door in de put laten praten'. Mijn moeder heb ik even een grote mond gegeven en we hebben kerst dus ook niet samen gezeten, maar mijn vader was des te liever en daar heb ik hele fijne dagen gehad!

@kastanjez Net een film, toch? Ik denk dat het me juist zelfs geholpen heeft om eroverheen te komen!

@ EvyBlissy :) :) :)
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
Happy New Year!
Leuk om van je te horen en dat het steeds beter met je gaat.
Nu ga je zeker niet meer terug.
Leuk een date, geniet ervan!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Been there, done that. Zelfde situatie met mijn vriend jarenlang. De manier die Doreia voorstelt, heeft mij ook geholpen. Deze man is nu poeslief, loopt niet meer weg, negeert niet meer, enz. En ja, zoals Lotus90 zegt vind ik het nu best apart dat ik dat ooit met me heb laten doen, zou me bij geen man meer gebeuren.

Door al dat terugbellen, achteraan lopen kom je steeds meer uit je eigen midden/evenwicht. Je bent soort van in paniek en kan je niet relativeren dat er morgen weer een nieuwe dag is met nieuwe kansen. Leer jezelf aan om niet terug te bellen/achter aan te lopen, doe het voor je eigenwaarde. Stap uit het spel dat hij speelt. Het is een machtsspelletje. Als hij ophangt, moet hij weer contact zoeken. Hij moet niet denken dat je toch altijd voor hem klaar staat, ook deed hij gemeen. Na hem tien andere. Hij mag niet zeker zijn van zijn zaak. Opvoeden, die hap!
Alle reacties Link kopieren
Novembervakantie schreef:
06-01-2018 16:49
Lief! Ik was in Nederland en heb echt genoten. Heb ook nog een stormende ruzie gemaakt , maar al gaat het echt goed. Kerst was éven vervelend ,maar ik ben superordinair gewoon met iemand anders mee naar huis gegaan en heb daar een hele leuke avond gehad. ;)
Met mijn ex heb ik nu verder geen contact meer. Overal geblokkeerd, alle spullen aan elkaar gegeven en dit is een afgesloten hoofdstuk. Sommige avonden zijn kut, maar eigenlijk was het precies zoals jullie al voorspelden.. ook het verdriet ebt weg. Gelukkig maar!

Uiteindelijk zijn er verhalen over dealen en vreemdgaan naar boven gekomen, toen mensen wisten dat we in problemen zaten. Dat was blijkbaar het moment om mij zulke dingen te vertellen - ervoor dachten ze dat ik het niet zou geloven e.d. Ik heb echt... zoo... veeel... tijd... besteed aan een wildvreemde! Ik kende mijn vriend dus helemaaaal niet. Wat echt alles weer zo veel makkelijker gemaakt heeft! Ik mis de jongen waarmee ik dacht oud te worden, maar nu die jongen uberhaupt niet bestaan heeft is het een stuk makkelijker om verder te gaan.

Heb morgenavond een date ;-) In een restaurant. Ik ben benieuwd. Dankjewel lieve iedereen. Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en voor wie het nodig hebben veeeel hulp hier op het forum. Ik weet dat het MIJ iig de wereld geholpen heeft <3.
November,

Ik vind het superknap van je dat je er zo helder tegenaan kunt kijken.

Verder, en dat wilde ik nog even kwijt, maak ik uit je tekst op dat je leuk bent, gevoel voor humor hebt (citaat: 'ik ben superordinair gewoon met iemand anders mee naar huis gegaan': mooi omschreven!) en je hart op de juiste plaats zit.

Respect voor je!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
eens met hightower! :rose:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad, hightower & turquasi, dankjewel!! En fijne zondagavond iedereen!
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je zoveel aan je topic gehad hebt! Leuk om te lezen, dus extra leuk dat je weer een update gegeven hebt. Bizar hè, dat je met iemand was die je achteraf gezien eigenlijk helemaal niet kende?! Gelukkig dat dat achter de rug is, je hebt het onwijs goed aangepakt. You go :thumbsup: .
Alle reacties Link kopieren
Zo!! Misschien is dit enorme zelf-liefde dat ik denk dat jullie wel willen lezen hoe het nu met mij is! Ik was deze inlog-code alweer even kwijt en heb hem nu bij het verhuizen op een random briefje gevonden, daardoor kon ik ineens weer inloggen & heb ik dit hele topic gewoon nog eens van voor naar achter doorgelezen. In deze periode was het forum zo fijn voor mij, met lieve mensen en luisterende mensen en een stok achter de deur. Ik heb de beste beslissing ooit gemaakt om naar jullie te luisteren en het te beeindigen.

Nu de echte update: Ik ben echt ontzettend gelukkig nu en heb een nieuwe vriend sinds een tijdje die natuurlijk (zoals iedereen) stomme dingen doet maar nóóit zoiets als hier gebeurd is. De update over mijn vriend is eigenlijk veel interessanter...... :popcorn:

Deze jongen die mij in december nog ten huwelijk vroeg, appte dronken tijdens carnaval (februari) dat hij samenwoonde met zijn nieuwe vlam en dat dat échte liefde was. In de zomer dat jaar hoorde ik van zijn moeder dat hij een huis gekocht had met haar en in november 2018 (toevallig - november) hebben ze zich verloofd. Ik geloof er niet in, maar misschien is dit wel echt een goede match en bewees het alleen maar extra dat wij dat niet waren! (alhoewel ik daar gewoon gehuild heb hoor, een jaar na het allemaal gebeurd is).

Nougoed misschien leest niemand dit, misschien toch wel! In ieder geval was dit de laatste update :cheer2: en hoop ik dat ik nooit meer een topic over zoiets hoef te openen!
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd zo gaaf als de TO nog even terug komt met een update. Goed nieuws, Novembervakantie!
Fijn dat je nu wel een leuke vriend hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij voor je, Novembervakantie! Geniet van je nieuwe vriend. De rest is niet belangrijk :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch nog even gelezen hoe het met je gaat. Echt leuk!
Maar typisch dat ex het nodig vond om jou op de hoogte te stellen dat het goed met hem ging. Hij dacht waarschijnlijk dat hij jou daarmee had.
Ik hoop dat zijn verloofde straks niet met de gebakken peren komt te zitten.
Mooi dat iedereen jou hier heeft kunnen helpen, maar ook mooi dat je er voor open stond. Want dat gebeurt niet vaak hier op het forum en dan blijven ze maar in een rondje draaien, alle adviezen te hebben aangehoord en dan "ja maar ja maar'" en in de ongelukkige situatie blijven hangen.
Misschien is het wel heel rustig in zijn nieuwe relatie.......negeren ze elkaar dagenlang bij onenigheid. Wat een sneuneus(om die er nog even bij te halen) dat hij je moest melden dat het echte liefde is.

Geniet jij maar lekker van je huidige relatie :couple:
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor je! En leuk dat je een update geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven