Vriend homo? Ruzie..

30-09-2010 21:33 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 1 jaar samen, maar ik hoor regelmatig van mensen dat ze twijfelen of hij homo is..

Eerst lachte ik het altijd een beetje weg, omdat we het zo goed hebben..

Maar omdat mijn zus het vorige week ook aan mij vroeg, heb ik hem er toch mee geconfronteerd... Hij zou homo uit zijn ogen kijken o.i.d, en hij gebruikt idd wel wat crempjes..

Toen ik het hem vanmiddag vroeg werd hij echter woedend, gaf hij mij een duw, en vertrok boos uit mijn appartement.. Ik schrok hier nogal van omdat we eigenlijk nooit ruzie hebben.. Ik heb hem een paar keer gebeld en gesmst, maar geen reactie ontvangen..

Heb ik hier wat verkeerd gedaan? Ik mag dit toch best vragen?
Hoe oud zijn jullie?
En wat is in hemelsnaam homo uit je ogen kijken?
Dat heb je niet zo slim gebracht....

had je niet gewoon eens een gesprek die richting op kunnen laten gaan door te praten over 'iedereen schijnt diep van binnen bi-schierig te zijn' ofzo.

Hoe zou jij het vinden als mensen om je heen constant denken dat je een lesbo bent en uiteindelijk je vriend aan jou vraagt: Zeg schatje... je bent toch niet echt lesbo he?
Hoe kijkt een homo uit zijn ogen? Sorry, ik vind het nogal veroordelend klinken.

Anyway, op welke manier heb jij gevraagd of hij homo is?
quote:Christiane04 schreef op 30 september 2010 @ 21:35:

En wat is in hemelsnaam homo uit je ogen kijken? Zoiets Chris.... je weet wel... Schweinsteiger doet dat ook
creme heeft er niks mee te maken.

Maar je merkt zelf toch wel hoe hij doet?
Het kan zijn dat hij in het verleden met zijn voorkomen gepest is en daarom zo fel reageert. Het kan ook zijn dat je vermoeden klopt.
Hij zou homo uit zijn ogen kijken, hoe kijk je dan??

Vind ik niet zo gek dat ie daar een keer boos om zou worden. Als je altijd zulke dingen naar je hoofd geslingerd krijgt zou ik dat ook worden denk ik.
quote:Bianca40 schreef op 30 september 2010 @ 21:36:

[...]

Zoiets Chris.... je weet wel... Schweinsteiger doet dat ook

He, kom niet aan mijn voetballers....

On-topic: ik geloof dat ik als jouw vriend zijnde ook boos zou zijn geworden.
Huh? Waarom vraag je hem dit überhaupt? Dat andere mensen dat zeggen betekent toch niet dat jij in hun twijfel moet meegaan. Als het goed is ken jij hem goed genoeg om te weten hoe hij is.

Off topic: Hoi Au!
Ik lach je niet uit TO, maar dit is zó herkenbaar!!! Toen mijn (toen nog aanstaande) man me op zijn kantoor aan de secretaresse en nog wat dames voorstelde, vielen zij van hun stoel van verbazing... Hadden stiekem 'n oogje op 'm maar ja, hij was homo he? Waarom ze dat dachten? Ze konden zo goed met 'm praten, hij gaf zulke leuke kledingadviezen, kon leuk meekletsen over cremes en parfums en knappe mannen...

Heb 'n lange neus naar die dames gemaakt, want hij is nu lekker met mij. Al 12 jaar lang. En homo? In ieder geval bi, maar toch zeker overwegend heterosexueel.

Los daarvan: "schat, je kijkt zo homo uit je ogen, ben je toevallig homo? Ja ik vraag 't maar want al m'n vriendinnen zeggen 't..."

Heb je echt geen idee hoe respectloos dat is? Je mag er best vragen over stellen, of hij misschien ook sexueel in mannen geïnteresseerd is of zo, of wel eens geil wordt van een knappe vent, maar toch niet over hoe hij uit z'n ógen kijkt....
Volgens mij is een betere indicatie dan een blik het seks leven. Ik ken wel wat mannen die voordat ze uit de kast kwamen een vriendinnetje hadden en daar kwam het dan zelden tot nooit verder mee dan zoenen, of het kostte superveel moeite, of hij had nooit zin of hij kon het alleen met zijn ogen dicht (haha daar had Reve zo´n geweldige methode voor). Dus Sarah35, ga eens bij jezelf na of hij wild opgewonden van jou wordt of niet.
quote:Sarah35 schreef op 30 september 2010 @ 21:33:

Hallo,

Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 1 jaar samen, maar ik hoor regelmatig van mensen dat ze twijfelen of hij homo is..

Eerst lachte ik het altijd een beetje weg, omdat we het zo goed hebben..

Hebben jullie het nu niet meer goed, dat je nu twijfelt?

Maar omdat mijn zus het vorige week ook aan mij vroeg, heb ik hem er toch mee geconfronteerd... Hij zou homo uit zijn ogen kijken o.i.d, en hij gebruikt idd wel wat crempjes..

Wat maakt dat jouw zus meer autoriteit is in het spotten van homo's dan anderen? En waarom zijn cremes een probleem?

Toen ik het hem vanmiddag vroeg werd hij echter woedend, gaf hij mij een duw, en vertrok boos uit mijn appartement.. Ik schrok hier nogal van omdat we eigenlijk nooit ruzie hebben.. Ik heb hem een paar keer gebeld en gesmst, maar geen reactie ontvangen..

Ben je geschrokken omdat je zo'n reactie niet van een homo verwacht?

Heb ik hier wat verkeerd gedaan? Ik mag dit toch best vragen?

Nogmaals, op welke manier heb je dit gevraagd.

Off topic: hey Zwuppie!
Sarah heeft speciaal een nick aangemaakt om dit met ons te delen en ik vind het een ongeloofwaardig verhaal. Homo's zijn namelijk nooit agressief....
Kijk als je nou geregeld wilde sexpartijen hebt,en hij rukt je kleding van je lijf,nou dan heb je weinig te vrezen.

trouwens een aardige zus heb jij ,dat ze zulke dingen zegt

je kan wel veel denken maar niet altijd alles zeggen.
quote:Christiane04 schreef op 30 september 2010 @ 21:38:

[...]

He, kom niet aan mijn voetballers....

. Dat is beloofd... ik zal nooit nooit nooit aan jouw voetballers komen! Al zijn ze de laatsten der aarde
Hoe keek je uit je ogen toen je het vroeg?

Sloeg hij ook met de deur toen hij vertrok? Dan is hij zeker hetero.
Ga in therapie!
quote:Bianca40 schreef op 30 september 2010 @ 21:50:

[...]

Dat is beloofd... ik zal nooit nooit nooit aan jouw voetballers komen! Al zijn ze de laatsten der aarde

Ik heb een leuk idee. Zullen wij in 2012 een samen meeten? En dan naar een wedstrijd gaan?

Ontopic: ik ben nog steeds benieuwd a) wanneer je homo uit je ogen kijkt, b) waarom je homo blijkt te zijn als je crempjes gebruikt, en c) eigenlijk ook wel waarom je je zo laat opfokken door anderen.
Gewist.

Het modereerbeleid[van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Sarah35 schreef op 30 september 2010 @ 21:33:

Heb ik hier wat verkeerd gedaan? Wat denk je zelf?
quote:Courage schreef op 30 september 2010 @ 21:53:

Is dit nou bedoeld om ons af te leiden van Belangrijkere Zaken? * ghe ghe *Haha, so true, dat dacht ik ten tijde van h-gate van elk onzin topic dat werd gelanceerd.
Zo, volgens mij heb je hem echt beledigd TO. Wat is dat nu weer voor een vraag?? Gelijk heeft ie dat ie boos word (duwen en weglopen is dan wel minder netjes)

En waarom luister je zo naar je zus? Lekker laf om wel over een ander te roddelen, maar zelf niet te durven vragen hoe het zit.
He Ksenija ook hier,deze topic is vast leuker dan die van wilde dennis .

Trouwens een homo is altijd vrouwvriendelijk,kan ook een voordeel zijn hoor.

Maar ik denk sarah ,dat anderen mischien wel jaloers zijn op die leuke vriend van jou en zelf ook zo een willen.
een man die normaal denkt over z'n sexuele geaardheid, zal niet kwaad op zo'n vraag reageren, dat vooropgesteld

als je daar al niet tegen kunt, dan rot je maar op, en dat zeg ik als man, en TO, gedrag van homo's zit 'm in de stem (octaaf hoger, en vreemd gedrag, net even meer met zichzelf bezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven