Vriend homo? Ruzie..
donderdag 30 september 2010 om 21:33
Hallo,
Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 1 jaar samen, maar ik hoor regelmatig van mensen dat ze twijfelen of hij homo is..
Eerst lachte ik het altijd een beetje weg, omdat we het zo goed hebben..
Maar omdat mijn zus het vorige week ook aan mij vroeg, heb ik hem er toch mee geconfronteerd... Hij zou homo uit zijn ogen kijken o.i.d, en hij gebruikt idd wel wat crempjes..
Toen ik het hem vanmiddag vroeg werd hij echter woedend, gaf hij mij een duw, en vertrok boos uit mijn appartement.. Ik schrok hier nogal van omdat we eigenlijk nooit ruzie hebben.. Ik heb hem een paar keer gebeld en gesmst, maar geen reactie ontvangen..
Heb ik hier wat verkeerd gedaan? Ik mag dit toch best vragen?
Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 1 jaar samen, maar ik hoor regelmatig van mensen dat ze twijfelen of hij homo is..
Maar omdat mijn zus het vorige week ook aan mij vroeg, heb ik hem er toch mee geconfronteerd... Hij zou homo uit zijn ogen kijken o.i.d, en hij gebruikt idd wel wat crempjes..
Toen ik het hem vanmiddag vroeg werd hij echter woedend, gaf hij mij een duw, en vertrok boos uit mijn appartement.. Ik schrok hier nogal van omdat we eigenlijk nooit ruzie hebben.. Ik heb hem een paar keer gebeld en gesmst, maar geen reactie ontvangen..
donderdag 30 september 2010 om 21:35
Dat heb je niet zo slim gebracht....
had je niet gewoon eens een gesprek die richting op kunnen laten gaan door te praten over 'iedereen schijnt diep van binnen bi-schierig te zijn' ofzo.
Hoe zou jij het vinden als mensen om je heen constant denken dat je een lesbo bent en uiteindelijk je vriend aan jou vraagt: Zeg schatje... je bent toch niet echt lesbo he?
had je niet gewoon eens een gesprek die richting op kunnen laten gaan door te praten over 'iedereen schijnt diep van binnen bi-schierig te zijn' ofzo.
Hoe zou jij het vinden als mensen om je heen constant denken dat je een lesbo bent en uiteindelijk je vriend aan jou vraagt: Zeg schatje... je bent toch niet echt lesbo he?
donderdag 30 september 2010 om 21:41
Ik lach je niet uit TO, maar dit is zó herkenbaar!!! Toen mijn (toen nog aanstaande) man me op zijn kantoor aan de secretaresse en nog wat dames voorstelde, vielen zij van hun stoel van verbazing... Hadden stiekem 'n oogje op 'm maar ja, hij was homo he? Waarom ze dat dachten? Ze konden zo goed met 'm praten, hij gaf zulke leuke kledingadviezen, kon leuk meekletsen over cremes en parfums en knappe mannen...
Heb 'n lange neus naar die dames gemaakt, want hij is nu lekker met mij. Al 12 jaar lang. En homo? In ieder geval bi, maar toch zeker overwegend heterosexueel.
Los daarvan: "schat, je kijkt zo homo uit je ogen, ben je toevallig homo? Ja ik vraag 't maar want al m'n vriendinnen zeggen 't..."
Heb je echt geen idee hoe respectloos dat is? Je mag er best vragen over stellen, of hij misschien ook sexueel in mannen geïnteresseerd is of zo, of wel eens geil wordt van een knappe vent, maar toch niet over hoe hij uit z'n ógen kijkt....
Heb 'n lange neus naar die dames gemaakt, want hij is nu lekker met mij. Al 12 jaar lang. En homo? In ieder geval bi, maar toch zeker overwegend heterosexueel.
Los daarvan: "schat, je kijkt zo homo uit je ogen, ben je toevallig homo? Ja ik vraag 't maar want al m'n vriendinnen zeggen 't..."
Heb je echt geen idee hoe respectloos dat is? Je mag er best vragen over stellen, of hij misschien ook sexueel in mannen geïnteresseerd is of zo, of wel eens geil wordt van een knappe vent, maar toch niet over hoe hij uit z'n ógen kijkt....
donderdag 30 september 2010 om 21:43
Volgens mij is een betere indicatie dan een blik het seks leven. Ik ken wel wat mannen die voordat ze uit de kast kwamen een vriendinnetje hadden en daar kwam het dan zelden tot nooit verder mee dan zoenen, of het kostte superveel moeite, of hij had nooit zin of hij kon het alleen met zijn ogen dicht (haha daar had Reve zo´n geweldige methode voor). Dus Sarah35, ga eens bij jezelf na of hij wild opgewonden van jou wordt of niet.
donderdag 30 september 2010 om 21:46
quote:Sarah35 schreef op 30 september 2010 @ 21:33:
Hallo,
Hebben jullie het nu niet meer goed, dat je nu twijfelt?
Wat maakt dat jouw zus meer autoriteit is in het spotten van homo's dan anderen? En waarom zijn cremes een probleem?
Ben je geschrokken omdat je zo'n reactie niet van een homo verwacht?
Nogmaals, op welke manier heb je dit gevraagd.
Off topic: hey Zwuppie!
Hallo,
Hebben jullie het nu niet meer goed, dat je nu twijfelt?
Wat maakt dat jouw zus meer autoriteit is in het spotten van homo's dan anderen? En waarom zijn cremes een probleem?
Ben je geschrokken omdat je zo'n reactie niet van een homo verwacht?
Nogmaals, op welke manier heb je dit gevraagd.
Off topic: hey Zwuppie!
donderdag 30 september 2010 om 21:53
quote:Bianca40 schreef op 30 september 2010 @ 21:50:
[...]
Dat is beloofd... ik zal nooit nooit nooit aan jouw voetballers komen! Al zijn ze de laatsten der aarde
Ik heb een leuk idee. Zullen wij in 2012 een samen meeten? En dan naar een wedstrijd gaan?
Ontopic: ik ben nog steeds benieuwd a) wanneer je homo uit je ogen kijkt, b) waarom je homo blijkt te zijn als je crempjes gebruikt, en c) eigenlijk ook wel waarom je je zo laat opfokken door anderen.
[...]
Dat is beloofd... ik zal nooit nooit nooit aan jouw voetballers komen! Al zijn ze de laatsten der aarde
Ik heb een leuk idee. Zullen wij in 2012 een samen meeten? En dan naar een wedstrijd gaan?
Ontopic: ik ben nog steeds benieuwd a) wanneer je homo uit je ogen kijkt, b) waarom je homo blijkt te zijn als je crempjes gebruikt, en c) eigenlijk ook wel waarom je je zo laat opfokken door anderen.
donderdag 30 september 2010 om 21:57
donderdag 30 september 2010 om 21:58
donderdag 30 september 2010 om 22:02