Vriend is vreemdgegaan

04-07-2010 13:41 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt..

Ik heb al bijna 2 jaar een relatie met een jongen. Wij zijn allebei 19 jaar. In het begin vond ik hem niet zo geweldig, maar de liefde groeide steeds meer.

Ik was echt verliefd op hem en vertrouwde hem volkomen.

Hij zou 2 logeetjes krijgen uit Azië. Allebei meisjes, 2 zusjes.

Ik dacht er niet veel van, maar binnenin dacht ik ' als hij maar niks doet'.

Ik heb hem gebeld op een avond dat zij er waren, en heb mijn hart uitgestord bij hem, huilend. Ik was zo bang dat hij vreemd zou gaan..

Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, en dat alles goed zou komen.

Ik voelde met er toch niet goed bij, en na een lang gesprek (toen zij alweer vertrokken waren) vertelde hij me dat hij met de oudste had gezien.

Dit deed me zoveel pijn! Mast hij zei specifiek dat dat alles was wat er was gebeurd, en dat zei niet wist dat hij een vriendin had, en ik geloofde hem.

Een week ongeveer later was ik met zijn mobieltje aan het spelen en vond een smsje van haar waarin stond dat ze dacht dat ze zwanger was.

Ik confronteerde hem ermee, maar hij vertelde me dat ze ook bij iemand in rotterdam had geslapen, en daarmee naar bed was geweest.

Ik vertrouwde hem, weer. Maar ik voelde me er echt niet goed bij. En wilde haar ook vertellen dat hij een vriendin had, zodat ze dat wist, en niet met een gebroken hart zou komen zitten.

Gelukkig wist ik haar email adres, en stuurde haar een email dat ik wist dat ze gezoend hadden, maat dat ze moest weten dat hij een vriendin had.

Na een paar uur kreeg ik een email terug van haar met schokkend nieuws .

Ze hadden in de 3 dagen dat zei bij hem was, 3x seks gehad.

En wat nog erger was, was na het eerder genoemde telefoongesprek, heeft hij direct na het ophangen van de telefoon haar gebeft.

Toen ik daar achterkwam heb ik het uitgemaakt met hem. Maar dat hield slechts 3 dagen stand omdat ik hem do miste.

Hij beloofdehet nooit meer te Fien, en wilde gewoon bij mijn zijn .

Iknam hem terug inde hoop dat hij de waarheid sprak.

Maar helaas was nietsminder waar. Hij had zich bij een aantal dating sites ingeschreven, en probeerde met een paar meisjes sexdates te regelen.

Ik heb me er weer overgezet, en het gaat al een paar maanden weer helemaal goed,

Maar mijn liefde is gewoon op.

Ik heb hem in een uitgebreide mail verteld dat ik over ons aan het twijfelen was, en kreeg daar een mail terug over.

Ook vrij open, maar toen ik hem weer zag, negeerde hij gewoon alles war ik had gezegd.. Net alsof er niks was gebeurd..

Ik ben gewoon lichamelijk en geestelijk helemaal op. En weet gewoon niet mee. maar wil hem niet kwijt.. Ik ben gewend geraakt aan hem bij mij, maar het word zo zwaar..
Meid kom op... je bent 19!!! Niet zo naief en ga genieten, jeetje zeg... ik snap hier werkelijk nooit iets van, je houdt toch altijd meer van jezelf dan van zo'n onbetrouwbare lamlul?
Eens met Bi.

Niet meer tijd vergooien aan zo'n jongen die respectloos met je gevoelens omgaat en alleen aan zijn eigen (pik) denkt.

Je bent jong, de hele zee vol met vis ligt aan je voeten!
quote:Bianca40 schreef op 04 juli 2010 @ 13:43:

Meid kom op... je bent 19!!! Niet zo naief en ga genieten, jeetje zeg... ik snap hier werkelijk nooit iets van, je houdt toch altijd meer van jezelf dan van zo'n onbetrouwbare lamlul?

Volledig eensch!

Wat heeft hij aan wel leuke kanten/dingen? Ik zie er geen.
Deze jongen is zo slecht voor je. Je verdient echt veel beter. En idd je bent nog zo ontzettend jong! Het doet nu misschien heel veel pijn, maar uiteindelijk wordt je veel gelukkiger zonder hem!

Tsja, wat zal ik eens zeggen..Je voelt je zelf toch hopelijk wel veel te goed voor zo'n gemankeerde zielepoot die zijn piemol niet binnensbroeks kan houden?
Je gaat toch niet serieus nadenken over deze jongen?

Ik snap niet dat je nog twijfelt en dat je in eerste instantie naar hem terug bent gegaan.

Kom op zeg! Dumpen die lul!
Hij heeft nu al een aantal keer bewezen dat hij onbetrouwbaar is. Dat hoef je zeker niet te pikken. Natuurlijk is het voor ons makkelijk om te zeggen omdat wij die jongen niet kennen, maar je moet nu gewoon voor jezelf kiezen en geen tijd meer aan deze knul besteden.

En het klinkt misschien wel wat naar, maar laat je ook even testen op SOA's, je weet namelijk maar nooit en hij zal vast niet altijd veilig zijn vreemdgegaan, anders had dat ene meisje ook niet de angst gehad dat ze zwanger zou kunnen zijn.
Semper ubi sub ubi
Er staan nogal wat contradicties in je OP. Weg met die vent.

Wat een misbruiker van vrouwen en wat laat jij je misbruiken! Niet doen hoor! Sorry als dit nogal hard overkomt, ik bedoel het niet hard en kwetsend, maar ik hoop juist dat je voor jezelf gaat opkomen en je niet verschuilt achter je slachtoffer gedrag, want bij elk besluit om hem weer te vertrouwen wist je hoe de vork in de steel zat (waar meteen ook de contradictie is te vinden, want willens en wetens heb je het besluit genomen met hem verder te gaan).

En verder eens met Izz.
Kom op hij neukt er op los en jij neemt hem na 3 dagen weer terug, en verwacht je dan nog dat je serieus genomen word? Je vraagt er bijna om zou ik zegge, haal die stront uit je ogen en blijf weg bij hem zou ik zeggen, iemand die van je houd doet zulke dingen niet, wat hij ook zegt, doe niet zo naïef en kom eens voor jezelf op
Meid echt waar wat een verhaal...Ik moest alleen wel een beetje "lachen" dat je schrijft: Ik was met zijn tel aan het spelen. Zeg dan gewoon: Ik wilde hem controleren

Maar echt waar zorg dat je loskomt van hem. Iemand die ZO weinig respect voor jou heeft kan niets anders doen dan jouw zelfbeeld naar beneden halen. Je bent 19, en nog een heel leven voor je. Wennen kun je ook aan een andere man, maar alleen bij iemand blijven omdat je er zo gewend aan bent, dat is niet goed.

Kies voor jezelf! Hoe hard het ook klinkt deze man houdt niet van jou. Hij houdt van aandacht, en sex met een ander. Klinkt hard, maar hoop dat daardoor je ogen open gaan dat jij veel beter verdient. Iemand die 100% voor JOU gaat
En je neemt hem na 3 dagen alweer terug nadat hij vreemd was gegaan...

[quote]Sunshine_S schreef op 04 juli 2010 @ 13:58:

Meid echt waar wat een verhaal...Ik moest alleen wel een beetje "lachen" dat je schrijft: Ik was met zijn tel aan het spelen. Zeg dan gewoon: Ik wilde hem controleren

Die las ik dus exact ook zo.
Wegwezen hoor. Jij verdient beter!
Wegwezen hoor. Jij verdient beter!
Lindajuschtel, hij houdt niet van je en respecteert je niet...zelfs al zou hij zeggen van wel, zijn daden bewijzen duidelijk het tegendeel...

Wees lief voor jezelf nu en gun jezelf tenminste de mogelijkheid om te ontdekken wat een fijne relatie is, wat echte liefde is, want als je bij hem blijft, ontneem je jezelf die mogelijkheid...
Ik zit me alleen maar af te vragen waar hij die 2 logeetjes vandaan haalde. Vond je dat niet vreemd?
quote:pooky schreef op 04 juli 2010 @ 14:03:

[quote]Sunshine_S schreef op 04 juli 2010 @ 13:58:

Die las ik dus exact ook zo. Vrouwen hebben er een handje van om de waarheid te verbloemen
Waarom deed het dan zoveel pijn toen hij vertelde dat hij 1 van hen had gezien, je wist toch dat zij bij hem waren? En idd, vond je het niet vreemd dat hij opeens die 2 logeetjes had? Hoe dan ook: het klinkt echt als een heel onbetrouwbare jongen. Ik zou er geen energie meer aan verspillen, als ik jou was. Er zijn veel lievere en eerlijkere jongens.
Ik denk dat gezien gezoend moet zijn..

En inderdaad,wasr kwamen die meiden vandaan?
quote:ossiepossie schreef op 04 juli 2010 @ 14:29:

Ik denk dat gezien gezoend moet zijn..

En inderdaad,wasr kwamen die meiden vandaan?

Las het ook als tikfoutje en dat het 'gezoend' moest zijn.

Waar ze 'ineens' vandaan kwamen zie ik ook nergens terug.

TO, kom je nog wat toelichten/uitleggen/zeggen of je iets met de reacties kunt?
Kom op...je bent 19 jaar... je hebt nog een leven lang voor je!! Mijn vader zei altijd als ik liefdesverdriet had: lieverd, er is geen hánd vol...er is een lánd vol!! En in dat land lopen genoeg kerels die wél trouw en respectvol zijn, die jou wél waard zijn.

Opbokken dus met deze droeftoeter!
Waarom zou hij stoppen met zijn gedrag. hij komt er elke keer mee weg...

Je schrijft ook telkens; "ik vertrouwde hem weer" en "ik heb me eroverheen gezet", maar feitelijk vertrouw je hem helemaal niet en heb je je er ook niet overheen gezet. Je hebt alleen je kop in 't zand gestoken, maar dat is wat heel anders.... Niet rot bedoeld hoor, maar maak wel dat onderscheid voor jezelf.

Je hebt i.m.o. 2 keuzes;

- Je blijft bij hem en je houdt je oogkleppen stevig op. Accepteer dat hij je keer op keer weer gaat bedriegen.

- Je verlaat hem en gaat op zoek naar iemand die wel eerlijk en betrouwbaar is.

Ik zou het wel weten.....
Niet verder over nadenken, lees de eerste post van Bianca en ren heel hard van die jongen weg.
Deze jongen liegt en bedriegt en jij laat hem ermee wegkomen. Hij zal dit blijven doen, want hij weet ondertussen dat jij het accepteert. Het heeft ook niets te maken met vertrouwen. Hij doet dingen waarvan hij weet dat jij er problemen mee hebt en toch blijft hij ze doen. Dat is imho heeeeel erg respectloos naar jou toe.

Even door de zure appel bijten en het uitmaken en uit laten met deze eikel. Ga je uiteindelijk veel blijer en gelukkiger van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven