Vriend overdreven niet jaloers
vrijdag 20 november 2009 om 11:32
Op het forum verschijnen veel berichtjes van jaloerse partners, of exen, of slachtoffers van jaloers gedrag.
Ik heb het andere uiterste (klaag overigens niet hoor), mijn vriend is zo verschrikkelijk niet jaloers dat het bijna een beetje overdreven is. Als ik hem zou melden dat ik een maand op een onbewoond eiland zou zitten met a. die ene significante ex., b. dat snackje van een collega., c. Brad Pitt, zou hij waarschijnlijk zeggen 'veel plezier schatje, kijk even of het je lukt af en toe te smsen'.
Nogmaals, best relaxed, daar niet van, maar toch bijzonder.
Wat vinden jullie er van? Ken je dit of ben je zelf zo?
Ik heb het andere uiterste (klaag overigens niet hoor), mijn vriend is zo verschrikkelijk niet jaloers dat het bijna een beetje overdreven is. Als ik hem zou melden dat ik een maand op een onbewoond eiland zou zitten met a. die ene significante ex., b. dat snackje van een collega., c. Brad Pitt, zou hij waarschijnlijk zeggen 'veel plezier schatje, kijk even of het je lukt af en toe te smsen'.
Nogmaals, best relaxed, daar niet van, maar toch bijzonder.
Wat vinden jullie er van? Ken je dit of ben je zelf zo?

vrijdag 20 november 2009 om 11:40
Ik geloof dat zowel mijn man als ik zo zijn. Hij gaat regelmatig op wintersport met vrienden en blijft dan een week weg, vaak zijn daar ook vrouwen bij. Ik hoop alleen maar dat er bergen verse sneeuw liggen voor hem en dat hij heelhuids thuis komt. Verder gaat mijn zorg niet. En hij heeft zich nog nooit jaloers getoond naar mij toe, al geef ik hem daar ook geen aanleiding toe, want ik ga eigenlijk nooit iets doen met mennen. Ja, mijn beste vriend die ooit mijn minnaar is geweest maar nu een kinderschare (van een stuk of 8 stuks) heeft en een vrouw waarmee ik dik bevriend ben.
Ik geloof dat het werkelijk niet in me op komt dat mijn man zijn oog op een ander zou laten vallen, laat staan daar gevoelens voor krijgen of iets mee doen.
Naïef he?
Ik geloof dat het werkelijk niet in me op komt dat mijn man zijn oog op een ander zou laten vallen, laat staan daar gevoelens voor krijgen of iets mee doen.
Naïef he?

vrijdag 20 november 2009 om 11:52
vrijdag 20 november 2009 om 11:53
vrijdag 20 november 2009 om 11:57
Mijne is ook wel zo.. In overleg zou ik zelfs heel wat met een andere kerel mogen doen. Niet dat ik dat nou persé zou willen trouwens.. Maar wel fijn dat hij me niet op mijn nek zit als ik eens een andere jongen spreek. Komt omdat we veel vertrouwen hebben tussen elkaar en het gewoon helemaal goed zit tussen ons!
vrijdag 20 november 2009 om 11:58
quote:qwertu schreef op 20 november 2009 @ 11:56:
[...]
Toen manlief een keer wild was wezen stappen en de volgende dag "opbiechtte" dat hij versierd was en dat ze "opeens" stonden te zoenen, kon ik daar alleen maar heel hard om lachen. (Mijn man is nogal naïef in die dingen, dus ik zag het echt helemaal voor me, dat hij ècht niets in de gaten had gehad. )
Ja daar zou ik dan weer niet mee aan hoeven komen...
Was het een enkele tongslag? Of echt een half uurtje snavelen?
[...]
Toen manlief een keer wild was wezen stappen en de volgende dag "opbiechtte" dat hij versierd was en dat ze "opeens" stonden te zoenen, kon ik daar alleen maar heel hard om lachen. (Mijn man is nogal naïef in die dingen, dus ik zag het echt helemaal voor me, dat hij ècht niets in de gaten had gehad. )
Ja daar zou ik dan weer niet mee aan hoeven komen...
Was het een enkele tongslag? Of echt een half uurtje snavelen?
vrijdag 20 november 2009 om 12:01
Hahahaha Q Mr N ziet dat ook nooit.
Laatst in de kroeg een oude bekende van ons. Ze zat nog net niet in hem en vertelde mij later dat ze 'zo'n enorme klik voelde tussen haar en Mr N' en dat die klik 'hoe vervelend ook voor mij toch ook wel sexueel was' en dat ze dat 'toch maar even eerlijk wilde vertellen'
Ik deed het echt bijna in mijn broek van et lachen, want ik zag hoe ongelukkig Mr N keek toen ze zo over hem heen hing en hij niet bij zijn biertje kon.
Die sexuele klik had ie niet gevoeld, die andere klik ook niet.
Laatst in de kroeg een oude bekende van ons. Ze zat nog net niet in hem en vertelde mij later dat ze 'zo'n enorme klik voelde tussen haar en Mr N' en dat die klik 'hoe vervelend ook voor mij toch ook wel sexueel was' en dat ze dat 'toch maar even eerlijk wilde vertellen'
Ik deed het echt bijna in mijn broek van et lachen, want ik zag hoe ongelukkig Mr N keek toen ze zo over hem heen hing en hij niet bij zijn biertje kon.
Die sexuele klik had ie niet gevoeld, die andere klik ook niet.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 20 november 2009 om 12:04
Gelukkig zitten mijn vriend en ik er een beetje tussenin.
We vertrouwen elkaar helemaal, maar toch zou hij het niet fijn vinden als ik met een andere man op een onbewoond eiland zou zitten en andersom.
Ik vind het wel fijn dat hij af en toe laat merken dat hij me voor zichzelf wil en me niet kwijt wil hoor. Maar hij is gelukkig ook niet zo overdreven jaloers dat ik niet met andere mannen om mag gaan of dat hij mijn smsjes en computer controleert enz. Ik ook niet bij hem.
Totaal niet jaloers zijn en alles maar oke vinden, zou mij ook het gevoel geven alsof ik niet zo belangrijk voor hem ben.
We vertrouwen elkaar helemaal, maar toch zou hij het niet fijn vinden als ik met een andere man op een onbewoond eiland zou zitten en andersom.
Ik vind het wel fijn dat hij af en toe laat merken dat hij me voor zichzelf wil en me niet kwijt wil hoor. Maar hij is gelukkig ook niet zo overdreven jaloers dat ik niet met andere mannen om mag gaan of dat hij mijn smsjes en computer controleert enz. Ik ook niet bij hem.
Totaal niet jaloers zijn en alles maar oke vinden, zou mij ook het gevoel geven alsof ik niet zo belangrijk voor hem ben.
vrijdag 20 november 2009 om 12:11