Vrienden 12 1/2 jr getrouwd,iets leuks organiseren
maandag 4 januari 2010 om 21:11
Vrienden van ons zijn binnenkort 12 1/2jr getrouwd.
Van 10 tot ong 5 is er ruimte om iets leuks te organiseren voor ong 30pers.
Er komt een touringcar om de mensen te vervoeren.
Er zijn een paar kinderen bij.
Zij wonen in Hoogeveen.
Dus 2uur reizen is geen optie..
Wat zou leuk zijn om te doen. En please..geen dierentuin, speeltuin, museum o.i.d..
Jilz
Van 10 tot ong 5 is er ruimte om iets leuks te organiseren voor ong 30pers.
Er komt een touringcar om de mensen te vervoeren.
Er zijn een paar kinderen bij.
Zij wonen in Hoogeveen.
Dus 2uur reizen is geen optie..
Wat zou leuk zijn om te doen. En please..geen dierentuin, speeltuin, museum o.i.d..
Jilz
maandag 4 januari 2010 om 21:19
Gangbangen? Heb je precies genoeg mensen voor.
Ik heb al een doopkado verzonnen vandaag, iets voor een meneer die vijftig wordt, volgens mij had ik nog een paar briljante ingevingen .... mijn inspiratiebron is opgedroogd eigenlijk.
Waarom verzint het bruidspaar zelf niks en moet jij dit doen? Zij geven toch een feest?
Nou, kraak, kraak , kraak..... bowlen , kruisboogschieten , klootgooien , puzzeltocht , huifkargedoe , broodmaaltijd , bowlen , karaoke'en , haaitie , weurksjop , wraps eten....
Ik heb al een doopkado verzonnen vandaag, iets voor een meneer die vijftig wordt, volgens mij had ik nog een paar briljante ingevingen .... mijn inspiratiebron is opgedroogd eigenlijk.
Waarom verzint het bruidspaar zelf niks en moet jij dit doen? Zij geven toch een feest?
Nou, kraak, kraak , kraak..... bowlen , kruisboogschieten , klootgooien , puzzeltocht , huifkargedoe , broodmaaltijd , bowlen , karaoke'en , haaitie , weurksjop , wraps eten....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 4 januari 2010 om 21:45
Persoonlijk vind ik dat er een paar mooie wandelgebieden liggen, maar dat moet je maar leuk vinden.
Verder is het wel een beetje moeilijk om voor een onbekend gezelschap iets te verzinnen. Zijn ze sjiek gekleed of is het minder formeel.
Ik doe 1 suggestie: Boerengolf, maar weet niet of het daar in de buurt is. Bij mij zou ik het met een gezelschap 4 km bij mij vandaan kunnen doen. In Drenthe weet ik het niet.
Groepsuitjes in Drenthe
Verder is het wel een beetje moeilijk om voor een onbekend gezelschap iets te verzinnen. Zijn ze sjiek gekleed of is het minder formeel.
Ik doe 1 suggestie: Boerengolf, maar weet niet of het daar in de buurt is. Bij mij zou ik het met een gezelschap 4 km bij mij vandaan kunnen doen. In Drenthe weet ik het niet.
Groepsuitjes in Drenthe
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 04-01-2010 21:47
Reden: zie tweede link
Reden: zie tweede link
% gewijzigd
maandag 4 januari 2010 om 21:47
quote:jilzz schreef op 04 januari 2010 @ 21:41:
Oo bgb..nou dat is echt iets speciaals zeg..bowlen? mjah..huifkar? karaoke..wow..
Leuk..tof dat je meedenkt..
Krijg lekker tietuh, zeg............. Ik ken jou niet , ik ken je goeie vrienden niet maar ik moet maar precies posten wat in jouw straatje past maar wat je zelf kennelijk niet verzonnen krijgt ?
En ik moet niks hoor. Zij hebben ons gevraagd mee te denken om iets leuks te gaan doen. En dan bedoel ik ook iets leuks..
Ik vind gangbangen leuk.
Jij zeker ook weer niet?
Oo bgb..nou dat is echt iets speciaals zeg..bowlen? mjah..huifkar? karaoke..wow..
Krijg lekker tietuh, zeg............. Ik ken jou niet , ik ken je goeie vrienden niet maar ik moet maar precies posten wat in jouw straatje past maar wat je zelf kennelijk niet verzonnen krijgt ?
En ik moet niks hoor. Zij hebben ons gevraagd mee te denken om iets leuks te gaan doen. En dan bedoel ik ook iets leuks..
Ik vind gangbangen leuk.
Jij zeker ook weer niet?
maandag 4 januari 2010 om 22:23
quote:jilzz schreef op 04 januari 2010 @ 21:41:
Zow, lekker dankbaar.
Oh had BGB zelf al gezegd.
Zow, lekker dankbaar.
Oh had BGB zelf al gezegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 5 januari 2010 om 08:31
Thanx voor de reacties..
BgB..zucht..vul maar in wat je wilt..en dat past wel weer in jou straatje..toch??
Oo en gangbangen?? Ja tuurlijk, lijkt mij wel leuk, had ik al verzonnen hoor..echt waar..vooral als er kinderen bij zijn, zegt wat over jou toch??(vul dat ook maar in)
ABC..nou..lijkt mij ook wel weer een iets anders..
BgB..zucht..vul maar in wat je wilt..en dat past wel weer in jou straatje..toch??
Oo en gangbangen?? Ja tuurlijk, lijkt mij wel leuk, had ik al verzonnen hoor..echt waar..vooral als er kinderen bij zijn, zegt wat over jou toch??(vul dat ook maar in)
ABC..nou..lijkt mij ook wel weer een iets anders..
dinsdag 5 januari 2010 om 08:36
Als er kinderen bij zijn, heb je gewoon veel minder opties. Die vervelen zich namelijk nogal snel. Vooral als het van 10 tot 5 is.
Dan kom je dus toch snel uit bij de dingen die standaard zijn.
Of je moet een workshop gaan doen. Of iets met outdoor (jeeprijden quadrijden etc).
Dan kom je dus toch snel uit bij de dingen die standaard zijn.
Of je moet een workshop gaan doen. Of iets met outdoor (jeeprijden quadrijden etc).
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 5 januari 2010 om 08:37
Google is your friend trouwens
http://www.activitiez.nl/activiteit-drenthe.aspx
In Hoogeveen is trouwens echt niks te beleven, wat een saaie sfeerloze stad is dat. No offence.
http://www.activitiez.nl/activiteit-drenthe.aspx
In Hoogeveen is trouwens echt niks te beleven, wat een saaie sfeerloze stad is dat. No offence.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 5 januari 2010 om 08:41
Wat mag het kosten eigenlijk?
Ik ben een aantal keer op dit soort feestjes geweest. Volgende dingen heb ik gedaan:
- Naar de dierentuin, safaritoer en daarna eten
- Museumbezoek en high tea
- Partyboerderij waar gezelschapsspellen werden gedaan en buiten bbq aan
- Rondvaartboot met buffet
Ik ben een aantal keer op dit soort feestjes geweest. Volgende dingen heb ik gedaan:
- Rondvaartboot met buffet
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
dinsdag 5 januari 2010 om 08:44
quote:Carrera schreef op 05 januari 2010 @ 08:41:
- Rondvaartboot met buffetQuote ; En please..geen dierentuin, speeltuin, museum o.i.d..
Bowlen is te gewoontjes, huifkartocht is mwah , gangbang geen optie , karaoke te gek voor woorden ........
- Rondvaartboot met buffetQuote ; En please..geen dierentuin, speeltuin, museum o.i.d..
Bowlen is te gewoontjes, huifkartocht is mwah , gangbang geen optie , karaoke te gek voor woorden ........
dinsdag 5 januari 2010 om 08:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 januari 2010 @ 08:44:
[...]
Quote ; En please..geen dierentuin, speeltuin, museum o.i.d..
Bowlen is te gewoontjes, huifkartocht is mwah , gangbang geen optie , karaoke te gek voor woorden ........Ja, ik lees het nu ook. Er blijft dan weinig over he, zeker in een gat als Hoogeveen.
[...]
Quote ; En please..geen dierentuin, speeltuin, museum o.i.d..
Bowlen is te gewoontjes, huifkartocht is mwah , gangbang geen optie , karaoke te gek voor woorden ........Ja, ik lees het nu ook. Er blijft dan weinig over he, zeker in een gat als Hoogeveen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

dinsdag 5 januari 2010 om 10:21
quote:elninjoo schreef op 05 januari 2010 @ 09:40:
Vier het zonder kleine kinderen en ga iets écht leuks doen. Zoals?
Of doe 's middags iets kneuterigs met de kinderen, drop ze dan bij de oppas en ga met de volwassenen naar 'n moorddiner.En een moorddiner is écht leuk?
Vier het zonder kleine kinderen en ga iets écht leuks doen. Zoals?
Of doe 's middags iets kneuterigs met de kinderen, drop ze dan bij de oppas en ga met de volwassenen naar 'n moorddiner.En een moorddiner is écht leuk?
dinsdag 5 januari 2010 om 10:27
Doe echt lekker gek. Doe het niet. Stel voor dat het echtpaar de kinderen een paar uur/ dag/ weekend/ week bij jullie mag parkeren en lekker samen hun huwelijk gaat vieren. Voor de gasten moet je het namelijk vooral niet doen.
/ Wat is er trouwens mis met een feestje?
// je weet wel: 's avonds met bier/wijn/fris muziekje aan, rondje bitterballen en stokbrood met beleg.
/ Wat is er trouwens mis met een feestje?
// je weet wel: 's avonds met bier/wijn/fris muziekje aan, rondje bitterballen en stokbrood met beleg.
dinsdag 5 januari 2010 om 15:48
s'Avonds is er een feest met diner en een bandje.
Zij willen overdag ook iets doen, maar weten nog niet wat.
Ze willen niet naar een dierentuin o.i.d. Mij lijkt evt dierentuin met hightea dan wel een optie. Juist ivm de kinderen.
Mjah..hoogeveen, niet echt wereldstad hè..
Maar zij wonen daar nu 1maal...of daar in de buurt althans.
Ik zal eens op die site kijken.
Zij willen overdag ook iets doen, maar weten nog niet wat.
Ze willen niet naar een dierentuin o.i.d. Mij lijkt evt dierentuin met hightea dan wel een optie. Juist ivm de kinderen.
Mjah..hoogeveen, niet echt wereldstad hè..
Maar zij wonen daar nu 1maal...of daar in de buurt althans.
Ik zal eens op die site kijken.
dinsdag 5 januari 2010 om 16:57
http://www.recreatief.nl/ ... OCusYHNi58CFUqF3godzzSqGQ
Al in mijn eerdere melding gezet. MET prijzen. Gevonden via google.
Al in mijn eerdere melding gezet. MET prijzen. Gevonden via google.
dinsdag 5 januari 2010 om 20:01
quote:kiki_twee schreef op 05 januari 2010 @ 16:57:
Al in mijn eerdere melding gezet. MET prijzen. Gevonden via google.Als je over al dat bowlen heenkijkt staan er best leuke dingen tussen ; bodypainten, bijv. Of valt dat in dezelfde categorie als gangbangen?
http://www.recreatief.nl/ ... paviljoen_de_bloemert.php
Maar dat kanovaren is leuk, dat Molspel, Oud Hollandse Spelen, GPS- tocht .....
Al in mijn eerdere melding gezet. MET prijzen. Gevonden via google.Als je over al dat bowlen heenkijkt staan er best leuke dingen tussen ; bodypainten, bijv. Of valt dat in dezelfde categorie als gangbangen?
http://www.recreatief.nl/ ... paviljoen_de_bloemert.php
Maar dat kanovaren is leuk, dat Molspel, Oud Hollandse Spelen, GPS- tocht .....