vriendschap man-vrouw

23-06-2012 13:49 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Jij houdt je vrouw aan t lijntje dunkt me. Los van het feit of je je collega kunt krijgen of niet.
maak je borst maar nat
De enige die iemand aan het lijntje houd ben je denk ik zelf. Of ziet je vriendin deze driehoeksverhouding wel zitten?
Verbreek de relatie met je huidige partner. Als de gevoelens zo sterk zijn dat je haar ervoor zou verlaten is het vrij klootzakkerig om haar maar als back-up te gebruiken tot je nieuwe liefde heeft besloten voor je te willen gaan.
hoi coldplayer

Enig spiritueel niveau is hier ver te zoeken. zoals flame al zei maak je borst maar nat.. het nivo is hier erg laag

Vraag jezelf af of jouw huidige relatie nog potentie heeft en wees open en eerlijk over deze gevoelens. Wil je met de andere vrouw verder rond dan je andere relatie eerst goed af.

succes ermee
quote:cosmiclove schreef op 23 juni 2012 @ 14:08:

het nivo is hier erg laag

Het spirituele niveau?
het nivo is hier erg laag

Ik neem aan dat je het nu over jezelf hebt?
Ik zou sbs bellen en wat tarrotkaarten laten leggen. Ipv op het viva forum te posten../sarcasmemodus
Zo, dat was snel!
quote:cosmiclove schreef op 23 juni 2012 @ 14:08:

hoi coldplayer

Enig spiritueel niveau is hier ver te zoeken. zoals flame al zei maak je borst maar nat.. het nivo is hier erg laag

Vraag jezelf af of jouw huidige relatie nog potentie heeft en wees open en eerlijk over deze gevoelens. Wil je met de andere vrouw verder rond dan je andere relatie eerst goed af.

succes ermeeeehhik had begrepen dat voor jou het toch allemaal naast elkaar moet kunnen? vrouw thuis en een buiten de deur.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat is dat toch met al die kansloze figuren hier de laatste tijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven