vriendschap met je ex en relatie met een goede vriend

21-01-2009 17:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden!

Een vriendschap wat zich ontvouwt in een relatie.. Wat vinden jullie daarvan, kan dat?

M'n vriend heeft nog steeds het gevoel een goede vriend van me te zijn maar daarentegen ziet hij me ook als 'zijn' meisje... lekker tegenstrijdig denk ik dan..

Maar goed, hij vroeg me of mijn relatie een 'opvulling' voor me is. Nu ik kort geleden een andere langdurige relatie verbroken heb.. Deze vraag maakt me erg aan het twijfelen..

wat denken jullie hierover?
Wat ik denk? Dat jij alleen zelf dat weet.
Ja klopt.. maar ik 'weet' het niet. Gevoel versus verstand. Hoe houd je die twee uit elkaar?

Iemand die de juiste vragen kan stellen?
Wat is er precies mis mee als je vriend je ziet als een goede vriend én jou als 'zijn meisje'? Best of both worlds?

En wat vind je daar dan tegenstrijdig aan?

Of is het je ex-vriend? Of gewoon een vriend?

En mag hij je daarom niet (meer) zien als 'zijn meisje'?

Beetje onduidelijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eigenlijk heb je gelijk, best of both worlds :D

Helaas heb ik nog niet uitgevonden hoe ik mijn titel kan veranderen. Maar het gaat dus om iemand wat een goede vriend was en nu de 'mijne' is.

En ja, wat vind ik er tegenstrijdig aan.. lastige vraag, waarschijnlijk is het mijn onzekerheid of hij me wel écht ziet staan. We kunnen goed praten en onszelf zijn maar we hebben zo weinig te lachen met zn tweeen, wat dat betreft valt het me tegen.

Wie weet komt dat nog..dat het de verlegenheid is.. klinkt vaag maar het is even wennen om nu een relatie te hebben.

Thnx Himalaya!
heb je sex met hem?

anders is het geen relatie, vind ik.

zo even kort door de bocht....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven