Vrouwen zeuren

09-12-2008 14:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, je leest het goed: vrouwen zeuren! Sommige vrouwen hebben het zelfs tot kunst verheven.

Wellicht krijg ik hier hele boze reacties op, dat zal bewijzen dat mijn stelling klopt: 'Vrouwen zeuren'. En 'nee' ik ben geen man, ik ben en vrouw en dus kan ik ook zeuren.

Zeure bindt, zeuren lucht op, zeuren ontlaat en zeuren dood de tijd.......kortom: zeuren heeft een doel.

Kijk op een gemiddeld schoolplein en probeer een aantal gesprekken te volgen (al dan niet met toestemming ).

Of de ene vrouw moet zich beter verzorgen of is 'over the top', of ze draagt stomme laarzen of moet mooie laarzen kopen, of de vrouw is te mager of ze is te dik, of ze is te blond of ze is te donker, etc, etc.

Het is gewoon nooit goed!!!

Al jaren probeer ik niet mee te gaan in deze 'hype' van onzin, met als gevolg dat ik veel vrouwen mij mijden, want te hebben altijd wat te zeuren: of ik ben te knap (jaja) of ik kies niet hun partij, of ik ben te aardig of ik deel hun mening niet, etc, etc

Dames, alsjeblieft, als een vrouw aardig met een man staat te praten dan gaat ze echt niet vreemd en als een vrouw jou toevallig in de stad niet gedag zegt omdat ze met haar gedachten ergens anders is dan is ze niet arrogant, als een vrouw toevallig van Birkenstocks houdt is ze geen 'geitenwollesokkentiep', etc, etc

Laten we nou gewoon elkaar respecteren om wie we zijn en om wat we doen, laten wij vrouwen elkaar nu niet langs een meetlat leggen om te kijken wie een knappere man heeft, slanker is, betere baan heeft, etc, etc..........kleding van de Wibra en de Zeeman is per definitie echt wel goed hoor.

In ieder geval wilde ik als vrouw dit statement hier posten in de hoop dat er meer vrouwen zijn zoals ik die wil leven en wil laten leven!
quote:eleonora schreef op 09 december 2008 @ 18:13:

Nu vind ik dan weer dat je zeurt hoor....Leuk hoor, stél ik me eens kwetsbaar op, krijg je dat weer. Je zal het goed doen in drenthe, tussen de veenlijken......
Ik ga op 't zand wonen. Het veen, waar jij vandaan komt dacht ik, is aan de arme kant van de provincie.
Soms is het wel ff lekker om te zeuren.

maargoed, eerlijk is eerlijk, teveel gezeur is niet echt top, gebeurd weleens dus let daar ook wel op.
quote:Summerdance schreef op 09 december 2008 @ 18:23:

Niet zo zeuren Anne.

Je moet toch iets op een druilerige dinsdag...blijkbaar krijgenmensen uh vrouwen de neiging om te zeuren op zulke dagen als vandaag.
quote:eleonora schreef op 09 december 2008 @ 19:03:

Ik ga op 't zand wonen. Zijn jullie nu tóch in zee gegaan met die malafide makelaar?
Loomii toch, zoiets zeg je toch niet over je eigen broer?
Ja, ik ben eerlijk, jij snapt dat misschien niet, maar zo zit ik gewoon in elkaar.
Ach, dan heeft die jarenlange therapie toch geholpen.

Valt best mee he, niet jokken?
quote:hannah2708 schreef op 09 december 2008 @ 19:06:

Soms is het wel ff lekker om te zeuren.

maargoed, eerlijk is eerlijk, teveel gezeur is niet echt top, gebeurd weleens dus let daar ook wel op.Jij zit nog in de Sint en Piet rijmende gedichten sfeer? Of ben je vast aan het oefenen voor Sinterklaas vieren met de kerst? Kan natuurlijk ook nog!
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Overigens, roddelen moet niet. Roddelen is zelfs helemaal niet leuk. Ook niet om zelf te doen.
O, schilderspalet, je kunt meedoen aan de Any Body. Ze zoeken nog mensen als jij, die helemaal tevreden met hun lijf zijn. Zag het net naast mijn tekstvak staan.
Zoveelste topic van een veel te knappe vrouw, met een waanzinnig lichaam, die vreselijk aardig is en die gewoon een veel betere klik met mannen heeft dan met vrouwen...

Ja lieverd, de waarheid is hard... maar alle vrouwen zijn tegen je....

Maar wat zal het voor ons klootjesvolk saai zijn als jij er niet meer was... dus ergens ben ik toch wel weer een beetje blij met jouw aanwezigheid op deze aardkloot
Maar yoyo, jij bent toch ook een topwijf..mag je heus wel eens over zeuren want dat is ook heel zwaar en vermoeiend!!
ik ben ook geen zeur. zonde van mijn tijd. Meestal is zeuren trouwens negatief..

Maar ja wanneer is zeuren zeuren? Is roddelen ook al zeuren dan?

Zo ja, dan maak ik me daar ook schuldig aan hahahaha. Roddelen kan leuk zijn
Je bevestigt je eigen stelling, saaie discussie dus.

Wat komt er nu?

En nee ik ben niet jaloers. Niet ALLE vrouwen zijn jaloers.

Begin me af te vragen of ik wel een vrouw ben..shit nu ben ik super onzeker geworden door dit forum.

Toch een vrouw?

Pff.
Ik zuer niet, ik roddel alleen maar. Zo goed?
quote:yoyo2 schreef op 10 december 2008 @ 11:34:

Zoveelste topic van een veel te knappe vrouw, met een waanzinnig lichaam, Waanzinnig lichaam? Hoe weet je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven