Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Jezus zeg, wil je nog iets anders met dit topic bereiken dan een beetje modder naar elkaar gooien?
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 18:31
Of je kan gewoon lekker opkankeren uit dit topic, in plaats van te zeiken. Niemand verplicht jou om in dit topic te blijven en te reageren. Volg je eigen advies op zou ik zeggen, en ga weg.
En jij vind het raar dat niemand je wil?
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 18:35
Je denkt dat als je haar kont likt, dat je dan kans maakt bij haar? Slijmbal.
Stakker.
Weet je, je hebt gelijk.
Alle vrouwen zijn hetzelfde en we willen allemaal keihard geneukt worden door een rijke bad boy.
Terecht dat je ons allemaal haat, want jij bent geen rijke bad boy, maar een sneue, gefrustreerde eikel.
Rest je maar één ding: de rest van je leven lekker rukken. Alleen.
Heb jij geen last van ons en wij niet van jou.

Toedels :byee:
anoniem_192889 wijzigde dit bericht op 08-03-2018 18:40
0.27% gewijzigd
madamecannibale schreef:
08-03-2018 18:36
En jij vind het raar dat niemand je wil?
Vind je het gek, elke reactie die ze plaatst zit ze mij af te zeiken. Na een gegeven moment komt het wel een beetje me strot uit. Niemand verplicht haar om hier te reageren. Zij doet het gewoon om te trollen, nou gefeliciteerd. Het is haar gelukt.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 18:31
Of je kan gewoon lekker opkankeren uit dit topic, in plaats van te zeiken. Niemand verplicht jou om in dit topic te blijven en te reageren. Volg je eigen advies op zou ik zeggen, en ga weg.
Jeetje. Daar raakte ik kennelijk een hele gevoelig snaar.
De_Cynicus schreef:
07-03-2018 21:21
Of je draait het om, de haat die ik heb ontwikkeld komt meer door hoe ik behandeld ben.
:hug:
Ik vind het oprecht vervelend voor je dat 't zo gelopen is tot nu toe.
Je schrijft dat je geen behoefte hebt aan een vriendin, toch hoop ik voor je dat je iemand tegenkomt die goed bij jou past en waar jij goed bij past, zodat je wellicht wat haat kwijt raakt, of zelfs kunt omzetten naar liefde.
Ik weet wel waarom je geen antwoord wil geven, zelf ga je niet met iemand naar bed die je niet aantrekkelijk vindt maar je verwacht wel dat ze met jou naar bed gaan. Want dat is wel zo eerlijk in jouw beleving. Kan natuurlijk niet zo zijn dat zo'n vrouw wel ingaat op de avances van zo'n mooie jongen en jou geen blik waardig gunt, heel oneerlijk.

Tijdje terug ook al zo'n topic van een man die heel verontwaardigd was dat vrouwen niet net zo gezellig en flirterig tegen hem deden als tegen die andere mannen. Alsof een vrouw verplicht is om alle mannen gelijk te behandelen.
Creativity is intelligence having fun
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 14:31
Gaat noet over hoe ik mezelf zie, maar hoe vrouwen mij zien. Die zien mij om wel meerdere redenen minderwaardig. Waaronder uiterlijk. Die plaatsen mannenmeer in verschillende categorieën. Oftewel, de ene plaatsen ze in de categorie friendzone, de andere one night stand, en de andere is relatiemateriaal.
.
Mijn man ging van friendzone naar relatie van 25 jaar. Wat je maar afwijst.

en hij is ook geen standaard mooiboy
Als je eens goed om je heenkijkt, zou je kunnen zien dat veel mensen, die niet per se mooi zijn, wel relaties hebben.

of.. stel jij wél eisen aan het uiterlijk van je toekomstige vrouw? Moet zij wél een schoonheid zijn? Zonder (al te veel) ervaring?
Werkt het 1 kant op?
Later is nu
Wat voor reacties had je hier gehoopt te krijgen, Cynicus?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Kirby schreef:
08-03-2018 18:48
Ik weet wel waarom je geen antwoord wil geven, zelf ga je niet met iemand naar bed die je niet aantrekkelijk vindt maar je verwacht wel dat ze met jou naar bed gaan. Want dat is wel zo eerlijk in jouw beleving. Kan natuurlijk niet zo zijn dat zo'n vrouw wel ingaat op de avances van zo'n mooie jongen en jou geen blik waardig gunt, heel oneerlijk.

Tijdje terug ook al zo'n topic van een man die heel verontwaardigd was dat vrouwen niet net zo gezellig en flirterig tegen hem deden als tegen die andere mannen. Alsof een vrouw verplicht is om alle mannen gelijk te behandelen.
Als je de moeite had genomen om het topic door te lezen, zou je wel hebben gelezen dat ik had getypt dat ik het al te laat vond. Dus als iemand zich aanbiedt om te neuken, zou dat een one night stand zijn. En ik had al verteld wat mijn mening daarover was, vanwege mijn leeftijd.
Haha dit is niet echt, toch? Vertel me aub dat dit nep is...? Niemand is toch echt zo ziek?
Doornroosje75 schreef:
08-03-2018 18:51
Wat voor reacties had je hier gehoopt te krijgen, Cynicus?
Ik hoop op niks, maar sommige hebben tenminste wat nuttige dingen te zeggen, interessante input. Andere zitten alleen te trollen, met onder andere taalfouten, of afzeiken en beledigen.
De_Cynicus schreef:
Als je de moeite had genomen om het topic door te lezen, zou je wel hebben gelezen dat ik had getypt dat ik het al te laat vond. Dus als iemand zich aanbiedt om te neuken, zou dat een one night stand zijn. En ik had al verteld wat mijn mening daarover was, vanwege mijn leeftijd.
.
Maar dat is toch óók zielig, dat je jezelf als nog geen dertiger al uitgerangeerd hebt?

Man.. je bent als het goed is nog niet eens op de helft. En die eerste helft van je leven was je te jong voor een relatie. Je begint net!
Je bent je eigen grootste probleem. Echt.
Later is nu
De_Cynicus schreef:

Niemand gaat zich aan jou aanbieden om te neuken met die kansloze houding van je.
YouWish schreef:
08-03-2018 18:55
Niemand gaat zich aan jou aanbieden om te neuken met die kansloze houding van je.
Behalve vrouwen die op foute mannen vallen
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 18:54
Ik hoop op niks, maar sommige hebben tenminste wat nuttige dingen te zeggen, interessante input. Andere zitten alleen te trollen, met onder andere taalfouten, of afzeiken en beledigen.
Ik heb je alleen maar de waarheid gezegd. Trollen is iets anders. Ik snap dat jij het als beledigend ervaart, maar echt antwoord geven kan je niet. Dat heeft natuurlijk een reden.
De_Cynicus schreef:

Je bent zelf óók alleen maar aan het zeiken en beledigen.

Wie wind zaait zal storm oogsten.
Dreamer schreef:
.
Maar dat is toch óók zielig, dat je jezelf als nog geen dertiger al uitgerangeerd hebt?

Man.. je bent als het goed is nog niet eens op de helft. En die eerste helft van je leven was je te jong voor een relatie. Je begint net!
Je bent je eigen grootste probleem. Echt.
Ligt aan iemands perspectief, voor mij is 1/4de deel van mijn leven al voorbij. En dan met name ook het meest actieve deel van je leven, daarna gaat het alleen maar achteruit.

Mensen zeggen dat meestal omdat ze zelf ouder zijn, en mij daarom jong vinden.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 14:44
Vind je het gek, met dat constante beledigen en persoonlijke aanvallen van vrouwen hier. Met verdachtmakingen en woorden in de mondstoppen.

Zoals "vrouwen zijn voor hem gebruiksvoorwerpen", wat ik nooit gezegd heb. Gewoon weer hypocriete mannenhatertjes op dit forum.
maar :
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 19:10
Maar als gebruiksvoorwerp, wat levert dat de vrouw op?
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 19:43
en hem kan krijgen als ze haar mond en benen spreidt toch?
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:21
Omdat vrouwelijke beroemdheden zichzelf niet massaal af laten palen in de backstage ruimte, ofwel?
De_Cynicus schreef:
06-03-2018 20:36
Aangezien jij je zo extreem aangesproken voelt, neem ik aan dat je ook zo'n meid in kwestie bent?
De_Cynicus schreef:
07-03-2018 06:39
Nou, ik zou me niet echt op mijn gemak voelen als ik een vriendin had, die was gebruikt als neukspeeltje van zo'n iemand.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Je doet constant denigrerend tegen vrouwen in het algemeen of groepen vrouwen en zegt dat je een enorme hekel aan ons hebt. Maar dan ga je wel zeuren dat vrouwen niet zo lief tegen je praten? Kweek eens wat ruggengraat ipv zo het slachtoffer te spelen.
De_Cynicus schreef:
Grapje toch?
Besef je wel hoe respectloos je eigen woorden zijn?
Wat verwacht je nu eigenlijk te lezen?
De_Cynicus schreef:
Ik heb het topic grotendeels doorgelezen, maar ik zag weinig trollen. Wel zag ik reacties die soms cru of bot waren, maar niet respectlozer of veroordelender dan uitspraken die je zelf doet. Die reacties van anderen zou je kunnen als een spiegel. Wat ik vooral bijzonder vind, is dat je je niet bewust lijkt van het effect van je eigen woorden.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Sereia schreef:
08-03-2018 18:17
Ja maar wat nu dan? Ik kan ook wel duizenden artikelen plaatsen over hoe mannen vrouwen mishandelen, verkrachten. Betekent toch niet dat elke man een creep is? Ik snap niet goed hoe jij denkt dat dit een bron is. Ik heb nog nooit een beroemdheid geneukt. Maakt mij dat nou een grote uitzondering? Hierboven staat trouwens wel een interessante vraag; zou jij een voor jou onaantrekkelijke vrouw wel neuken dan? Je hebt niet gereageerd op Kirby.
Met het verschil dat mishandelen en verkrachten misdaden zijn waarmee je een ander geweld aandoet.
Als mens is het je goed recht om niet met iemand naar bed te gaan.
TO denkt echter dat een afwijzing voor seks hetzelfde is als hem als afval behandelen en denkt daarom dat hij een slachtoffer is.

Sommige mannen houden ervan om over vrouwen te spreken als nummers. Een 1 is graflelijk en een 10 is Venus zelve.
Nou, laten we deze even doortrekken.
Stel dat TO inderdaad een 4 is bijvoorbeeld. Dan kan er heel wat aan gedaan worden om dit te verbeteren: sportschool of teamsport voor beter lichaam, leuke kleding, vlot kapsel, goede hygiene en je bent al snel een 5/6. Ga je dan ook nog wat energie steken in een bijzondere hobby bv skydiven, martial arts etc, dan wordt je steeds aantrekkelijker. Je kan ook vrijwilligerswerk doen, wat bepaalde vrouwen ook weer aantrekt, vooral als je bv mishandelde honden uitlaat en zij zijn hondenliefhebber. Kortom, veel manieren om je aantrekkelijker te maken.

In plaats daarvan zakt TO echter naar een 1 omdat hij enkel klaagt, vrouwen haat, ons als een monoliet geheel zien en geen vriendschap met geen enkele vrouw wilt, enkel seks.

Zoals ik al eerder zei: Een beter leven, begint bij jezelf.
Paarsebloem schreef:
08-03-2018 19:34
Met het verschil dat mishandelen en verkrachten misdaden zijn waarmee je een ander geweld aandoet.
Als mens is het je goed recht om niet met iemand naar bed te gaan.
TO denkt echter dat een afwijzing voor seks hetzelfde is als hem als afval behandelen en denkt daarom dat hij een slachtoffer is.

Sommige mannen houden ervan om over vrouwen te spreken als nummers. Een 1 is graflelijk en een 10 is Venus zelve.
Nou, laten we deze even doortrekken.
Stel dat TO inderdaad een 4 is bijvoorbeeld. Dan kan er heel wat aan gedaan worden om dit te verbeteren: sportschool of teamsport voor beter lichaam, leuke kleding, vlot kapsel, goede hygiene en je bent al snel een 5/6. Ga je dan ook nog wat energie steken in een bijzondere hobby bv skydiven, martial arts etc, dan wordt je steeds aantrekkelijker. Je kan ook vrijwilligerswerk doen, wat bepaalde vrouwen ook weer aantrekt, vooral als je bv mishandelde honden uitlaat en zij zijn hondenliefhebber. Kortom, veel manieren om je aantrekkelijker te maken.

In plaats daarvan zakt TO echter naar een 1 omdat hij enkel klaagt, vrouwen haat, ons als een monoliet geheel zien en geen vriendschap met geen enkele vrouw wilt, enkel seks.

Zoals ik al eerder zei: Een beter leven, begint bij jezelf.
Grappig, dat je er automatisch vanuit gaat dat ik nooit naar een sportschool ben geweest of een vechtsport heb beoefend. Ik was meerdere jaren naar de sportschool gegaan, en een jaar op kickboksen. Beide heeft mij niets opgeleverd, nog aantrekkelijker gemaakt in de ogen van vrouwen.

Ten tweede, ik wil enkel vrouwen neuken? Waar heb ik dat gezegd? Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik er geen interesse meer in heb, vanwege mijn leeftijd.
De_Cynicus schreef:
08-03-2018 19:54
Grappig, dat je er automatisch vanuit gaat dat ik nooit naar een sportschool ben geweest of een vechtsport heb beoefend. Ik was meerdere jaren naar de sportschool gegaan, en een jaar op kickboksen. Beide heeft mij niets opgeleverd, nog aantrekkelijker gemaakt in de ogen van vrouwen.

Ten tweede, ik wil enkel vrouwen neuken? Waar heb ik dat gezegd? Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik er geen interesse meer in heb, vanwege mijn leeftijd.

Waarom open je dit topic dan? Jij hebt geen interesse in vrouwen en vrouwen hebben geen interesse in jou... prima dan toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven