Relaties
alle pijlers
Wanneer en hoe zeg ik wat ik bedoel?
zaterdag 15 september 2007 om 23:22
Wel een beetje een vage titel, zal proberen mijn verhaal wat minder vaag te maken.
Ik heb een relatie en we hebben samen 2 kinderen. Sinds zij er zijn gaat al mijn aandacht ook voornamelijk naar hun.
Een paar maanden terug vertelde mijn vriend me dat hij verliefd was geworden op een ander. Nooit aan gedacht dat dat ons nog eens zou gebeuren, want hij was niet de enige die daarmee zat.
Na veel praten en de tijd weer voor elkaar nemen, hebben we de crisis overleefd. Het gaat weer goed tussen ons...
Die vrouw is een goede vriendin van ons allebei geworden, onvoorstelbaar hé?
Dan nu het punt waar ik wel wat advies over wil.
Hij is vanavond even naar haar toe, even gezellig...
De laatste keer dat hij zo op een avond bij haar is geweest heb ik hem gepusht, dacht dat het verstandig zou zijn dat ze nog eens met elkaar zouden praten. Wat had ik een kutavond, ik haalde me van alles in mijn hoofd.
Toen hij net wilde vertrekken zei hij morgen geen gezeur te willen, met een glimlach, dat wel...
Zo van, ik mocht van jou dus....
Wat moet ik dan, zeggen dat ik het niet goed vind? Slaat ook nergens op, ik heb er geen problemen mee, al moet ik er wel steeds aan denken en is het na de kamer opruimen en de afwas toch wel voldoende om het hier eens op tafel te gooien...
Zeg ik, gezellige avond, vat hij dat verkeerd op en wordt hij kwaad.
Ik geloof dat ik toch wel een beetje jaloers ben aangelegd en dat ik daarom soms wat verkeerd reageer, nou ja, verkeerd???
Ik heb een relatie en we hebben samen 2 kinderen. Sinds zij er zijn gaat al mijn aandacht ook voornamelijk naar hun.
Een paar maanden terug vertelde mijn vriend me dat hij verliefd was geworden op een ander. Nooit aan gedacht dat dat ons nog eens zou gebeuren, want hij was niet de enige die daarmee zat.
Na veel praten en de tijd weer voor elkaar nemen, hebben we de crisis overleefd. Het gaat weer goed tussen ons...
Die vrouw is een goede vriendin van ons allebei geworden, onvoorstelbaar hé?
Dan nu het punt waar ik wel wat advies over wil.
Hij is vanavond even naar haar toe, even gezellig...
De laatste keer dat hij zo op een avond bij haar is geweest heb ik hem gepusht, dacht dat het verstandig zou zijn dat ze nog eens met elkaar zouden praten. Wat had ik een kutavond, ik haalde me van alles in mijn hoofd.
Toen hij net wilde vertrekken zei hij morgen geen gezeur te willen, met een glimlach, dat wel...
Zo van, ik mocht van jou dus....
Wat moet ik dan, zeggen dat ik het niet goed vind? Slaat ook nergens op, ik heb er geen problemen mee, al moet ik er wel steeds aan denken en is het na de kamer opruimen en de afwas toch wel voldoende om het hier eens op tafel te gooien...
Zeg ik, gezellige avond, vat hij dat verkeerd op en wordt hij kwaad.
Ik geloof dat ik toch wel een beetje jaloers ben aangelegd en dat ik daarom soms wat verkeerd reageer, nou ja, verkeerd???
zaterdag 15 september 2007 om 23:33
Meid , ik vind het hardstikke goed van je : niet veel vrouwen zouden het je na doen .
Ik neem aan dat beiden ( man , vriendin ) zich dat ook realiseren en dit vertrouwen niet zullen misbruiken.
En zeggen dat je het soms toch ook nog wel een beetje dubbel vindt..........daar is helemaal niks mis mee , toch ?
( kon ze niet naar jullie komen ? )
Ik neem aan dat beiden ( man , vriendin ) zich dat ook realiseren en dit vertrouwen niet zullen misbruiken.
En zeggen dat je het soms toch ook nog wel een beetje dubbel vindt..........daar is helemaal niks mis mee , toch ?
( kon ze niet naar jullie komen ? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 15 september 2007 om 23:36
Maar misschien is praten daarover nét voor hij weggaat een beetje een ongelukkig tijdstip....... morgenochtend , bij een bakkie koffie , kun je best zeggen dat je blij bent dat het zo goed gaat bladiebladiebla , maar dat je soms weleens een jaloers prikkeltje voelt . En dan kruip je even lekker in zijn armen ....
zaterdag 15 september 2007 om 23:43
Volgens mij Sintsje, heb je er wél problemen mee als je man bij die vriendin op bezoek gaat. Ik vind je niet jaloers als je daar moeite mee hebt.
Hij wil geen gezeur, logisch maar jij zit er mee. Jij wil óók geen gezeur maar je vindt het wel moeilijk om ontspannen thuis te zitten als hij naar die vriendin toegaat. Toegeven dat je er wél moeite mee hebt en dat aangeven lijkt me helemaal geen raar idee. Laat die vriendin gezellig bij jullie op bezoek komen en misschien dat je over een tijdje (of over wat langer) het wel weer ok vindt dat je man alleen langsgaat bij haar.
Je bent er nu misschien nog wel niet aan toe en dat mag je best uitspreken. Jullie hebben de crisis overwonnen, hartstikke mooi. Dat wil niet zeggen dat jij vanaf nu alles goed moet vinden waar het je man en zijn voormalige onderwerp van verliefdheid aangaat. Jij hebt ook gevoelens waarmee rekening gehouden moet worden.
Kies er zoals Bianca zegt een goed moment voor maar praat er wel over.
Hij wil geen gezeur, logisch maar jij zit er mee. Jij wil óók geen gezeur maar je vindt het wel moeilijk om ontspannen thuis te zitten als hij naar die vriendin toegaat. Toegeven dat je er wél moeite mee hebt en dat aangeven lijkt me helemaal geen raar idee. Laat die vriendin gezellig bij jullie op bezoek komen en misschien dat je over een tijdje (of over wat langer) het wel weer ok vindt dat je man alleen langsgaat bij haar.
Je bent er nu misschien nog wel niet aan toe en dat mag je best uitspreken. Jullie hebben de crisis overwonnen, hartstikke mooi. Dat wil niet zeggen dat jij vanaf nu alles goed moet vinden waar het je man en zijn voormalige onderwerp van verliefdheid aangaat. Jij hebt ook gevoelens waarmee rekening gehouden moet worden.
Kies er zoals Bianca zegt een goed moment voor maar praat er wel over.
zondag 16 september 2007 om 00:19
Sintsje, een mooi gebaar van je, maar misschien niet helemaal verstandig. Het kan best zijn dat hij kunstmatig afstand van haar probeerde te houden. Nu je ze naar elkaar pushed, kunnen er ook weer meer gevoelens groeien.
Als ik jou was zou ik gewoon zeggen wat ik denk, en zeggen dat je jaloers bent. En dat je er moeite mee hebt dat ze elkaar daar zien. Wil je een compromis, laat haar dan bij jullie thuis komen.
Als ik jou was zou ik gewoon zeggen wat ik denk, en zeggen dat je jaloers bent. En dat je er moeite mee hebt dat ze elkaar daar zien. Wil je een compromis, laat haar dan bij jullie thuis komen.
zondag 16 september 2007 om 00:21
Wijffie2, ik weet zeker dat ik de kat niet op het spek bindt...
Hij is vanaf het begin erg eerlijk geweest over zijn gevoelens voor haar en als hij wat had willen doen, was het allang gebeurd...
Ik heb dus eigenlijk geen reden om jaloers te zijn, daarom voel ik me ook zo schuldig over m'n gedachtes.
Zij is inmiddels ook een hele goede vriendin van mij, vertrouw ook haar voor de volle 100 %. Ik kon alles bij haar kwijt...mocht haar ook alles vragen...(blijfgewoonbianca, ja, zij was ook verliefd op hem...)
Echt super!!! Weet ook zeker dat de vlinders van beide kanten helemaal weg zijn, en dan toch nog... Weet ook niet waarom
Wel lief dat jullie allemaal zo snel reageren....bedankt.
Hij is vanaf het begin erg eerlijk geweest over zijn gevoelens voor haar en als hij wat had willen doen, was het allang gebeurd...
Ik heb dus eigenlijk geen reden om jaloers te zijn, daarom voel ik me ook zo schuldig over m'n gedachtes.
Zij is inmiddels ook een hele goede vriendin van mij, vertrouw ook haar voor de volle 100 %. Ik kon alles bij haar kwijt...mocht haar ook alles vragen...(blijfgewoonbianca, ja, zij was ook verliefd op hem...)
Echt super!!! Weet ook zeker dat de vlinders van beide kanten helemaal weg zijn, en dan toch nog... Weet ook niet waarom
Wel lief dat jullie allemaal zo snel reageren....bedankt.
zondag 16 september 2007 om 00:39
jij weet helemaal niks zeker
jij weet alleen maar wat ze jou vertellen en wie zegt dat dat waar is
het feit dat het jou toch niet lekker zit zegt toch wel wat
jou man zal ook niet de eerste zijn die met een vriendin aan de haal gaat
en dat jou man glimlacht kan ook een andere betekenis hebben
kijk maar eens wat er voor reaktie komt als jij zegt dat je niet wilt dat ze elkaar nog zien
wedden dat je ruzie krijgt
als jou man jou zo respecteert ging hij uit zichzelf niet meer
je bent veel te lief en begrijpend en hoezo ik voel me schuldig?
hoort hij zich niet schuldig te voelen in plaats van jij
hier klopt iets echt niet
jij weet alleen maar wat ze jou vertellen en wie zegt dat dat waar is
het feit dat het jou toch niet lekker zit zegt toch wel wat
jou man zal ook niet de eerste zijn die met een vriendin aan de haal gaat
en dat jou man glimlacht kan ook een andere betekenis hebben
kijk maar eens wat er voor reaktie komt als jij zegt dat je niet wilt dat ze elkaar nog zien
wedden dat je ruzie krijgt
als jou man jou zo respecteert ging hij uit zichzelf niet meer
je bent veel te lief en begrijpend en hoezo ik voel me schuldig?
hoort hij zich niet schuldig te voelen in plaats van jij
hier klopt iets echt niet
zondag 16 september 2007 om 00:57
Jeetje, wat een felle reaktie van jou zeg Wijffie2....
Misschien niet zo'n goed idee om mijn verhaal op viva neer te zetten, had er nog helemaal geen ervaring mee, heb het pas ontdekt...
Enne moet aan dit soort reakties echt wennen.., al kon ik in het begin ook niet anders denken dan jij nu doet...
Hij heeft ontzettend met zijn gevoelens in de knoop gezeten, hij vond dat verliefd zijn al vreemdgaan was, terwijl dat in mijn woordenboek heel wat anders betekende.
Hij heeft zich keer op keer afgevraagd waar het fout is gegaan, dat zegt toch al genoeg...hij voelde zich er zo schuldig over...
Verliefd worden op een ander dat gebeurt je, heb je niet in de hand....
Wel wat je ermee doet... En ik ben trots op hem dat hij meteen eerlijk is geweest, het lijkt wel of in mijn buurt iedereen er een ander op na houdt, achter de rug van de partner om...
Hij heeft het meteen bespreekbaar gemaakt, toch een teken dat hij onze relatie nog de moeite waard vind om voor te gaan!!!
En als ik nou nog steeds twijfelde aan zijn oprechtheid dan hadden we beter meteen een einde kunnen maken aan onze relatie, dan is er helemaal geen vertrouwen....
Er over in zitten dat er wat gebeurt, echt niet!!! Het is denk ik meer dat ik nu alleen achter die computer zit te zeuren...
Misschien niet zo'n goed idee om mijn verhaal op viva neer te zetten, had er nog helemaal geen ervaring mee, heb het pas ontdekt...
Enne moet aan dit soort reakties echt wennen.., al kon ik in het begin ook niet anders denken dan jij nu doet...
Hij heeft ontzettend met zijn gevoelens in de knoop gezeten, hij vond dat verliefd zijn al vreemdgaan was, terwijl dat in mijn woordenboek heel wat anders betekende.
Hij heeft zich keer op keer afgevraagd waar het fout is gegaan, dat zegt toch al genoeg...hij voelde zich er zo schuldig over...
Verliefd worden op een ander dat gebeurt je, heb je niet in de hand....
Wel wat je ermee doet... En ik ben trots op hem dat hij meteen eerlijk is geweest, het lijkt wel of in mijn buurt iedereen er een ander op na houdt, achter de rug van de partner om...
Hij heeft het meteen bespreekbaar gemaakt, toch een teken dat hij onze relatie nog de moeite waard vind om voor te gaan!!!
En als ik nou nog steeds twijfelde aan zijn oprechtheid dan hadden we beter meteen een einde kunnen maken aan onze relatie, dan is er helemaal geen vertrouwen....
Er over in zitten dat er wat gebeurt, echt niet!!! Het is denk ik meer dat ik nu alleen achter die computer zit te zeuren...
zondag 16 september 2007 om 03:50
sintsje,
zit er niet over in.......er gebeurt helemaal niks wat niet door de beugel kan maar wat jij op msn kan zeggen kan hij alleen face to face...
trust me...
love you.......mamalief
(zie nu idd dat dit een beetje rare zin is, dat kan verkeerd opgevat worden ja....maar bedoelde gewoon te zeggen dat hij in t eggie meer praat dan op msn...zo duidelijker?)
zit er niet over in.......er gebeurt helemaal niks wat niet door de beugel kan maar wat jij op msn kan zeggen kan hij alleen face to face...
trust me...
love you.......mamalief
(zie nu idd dat dit een beetje rare zin is, dat kan verkeerd opgevat worden ja....maar bedoelde gewoon te zeggen dat hij in t eggie meer praat dan op msn...zo duidelijker?)
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 16-09-2007 15:05
Reden: ter verduidelijking...
Reden: ter verduidelijking...
% gewijzigd
zondag 16 september 2007 om 03:56
Je zeurt niet Sintsje en je hebt er goed aan gedaan om je probleem bespreekbaar te maken.
Sommige mensen reageren wat feller dan anderen, dat komt vaak omdat ze zelf wél meegemaakt hebben dat ze bedrogen werden of dat ze door levenservaring en ook forumervaring weten dat veel dingen niet zijn wat ze lijken.
Ik vind niet dat je zeurt en je hoeft je ook niet schuldig te voelen vanwege je gevoelens. Je partner weer 100% vertrouwen na een verlliefdheid of een verhouding is ontzettend moeilijk en een proces wat soms jaren kan duren. Een deel van het vertrouwen is vaak zelfs onherstelbaar beschadigd, al wil je daar zelf niet aan, er knaagt toch iets en het zou best eens kunnen zijn dat jij daar ook last van hebt. Net als verliefd zijn is ook vertrouwen iets wat je voelt óf niet en hoe hard ook, dat vertrouwen heeft een deuk opgelopen, ook al hebben jullie de crisis overwonnen.
Vertrouwen heeft met je instinct te maken en bij jouw man en je vriendin zegt jouw instinct dat je op moet passen, daar kun je niets aan doen, dat gaat vanzelf, ook al wil je het helemaal niet. Je man en vriendin hebben niet gehandeld naar hun verliefdheid maar hebben wel voor onrust in het veilige nest gezorgd en ook dat brengt schade toe.
Dat toegeven aan jezelf (en je partner) is niet makkelijk en toch is het handig als hij het weet. Je hoeft niet te handelen naar je jaloezie maar als je man bewust het contact opzoekt met degene waar hij verliefd op was dan gebeurt er iets bij jou. Ik denk dat het goed is dat hij dat weet en dat jij je daar niet schuldig om voelt.
Sommige mensen reageren wat feller dan anderen, dat komt vaak omdat ze zelf wél meegemaakt hebben dat ze bedrogen werden of dat ze door levenservaring en ook forumervaring weten dat veel dingen niet zijn wat ze lijken.
Ik vind niet dat je zeurt en je hoeft je ook niet schuldig te voelen vanwege je gevoelens. Je partner weer 100% vertrouwen na een verlliefdheid of een verhouding is ontzettend moeilijk en een proces wat soms jaren kan duren. Een deel van het vertrouwen is vaak zelfs onherstelbaar beschadigd, al wil je daar zelf niet aan, er knaagt toch iets en het zou best eens kunnen zijn dat jij daar ook last van hebt. Net als verliefd zijn is ook vertrouwen iets wat je voelt óf niet en hoe hard ook, dat vertrouwen heeft een deuk opgelopen, ook al hebben jullie de crisis overwonnen.
Vertrouwen heeft met je instinct te maken en bij jouw man en je vriendin zegt jouw instinct dat je op moet passen, daar kun je niets aan doen, dat gaat vanzelf, ook al wil je het helemaal niet. Je man en vriendin hebben niet gehandeld naar hun verliefdheid maar hebben wel voor onrust in het veilige nest gezorgd en ook dat brengt schade toe.
Dat toegeven aan jezelf (en je partner) is niet makkelijk en toch is het handig als hij het weet. Je hoeft niet te handelen naar je jaloezie maar als je man bewust het contact opzoekt met degene waar hij verliefd op was dan gebeurt er iets bij jou. Ik denk dat het goed is dat hij dat weet en dat jij je daar niet schuldig om voelt.
zondag 16 september 2007 om 06:18
Sintsje, je man heeft bekend, dat hij van "chocolade" houdt. Je hebt de chocolade gekocht en in de kast gelegd. Wil niet zeggen dat hij ervan snoept, maar hij wordt er nu telkens aan herinnert. Ik ben zelf een man en weet hoe het werkt, als je als man geen afstand houdt, dan is de kans groot dat je vroeg of laat voor de bijl gaat.
zondag 16 september 2007 om 07:23
zondag 16 september 2007 om 09:07
lieve sintsje
ja ik schrijf lieve
ik schrijf dat omdat ik voel dat je een lief mens bent
je zoekt de schuldgevoelens bij jezelf en dat moet je niet doen
ik voel aan je schrijven dat ik op je lijk
en ik heb veel schade opgelopen ja
en schrik niet maar omdat ik zelf in de valkuil van minares ben gevallen
nooit willen zijn en er ingelokt geweest
dus ik weet dat zulke gedragingen zoals je man doet gevaarlijk zijn
ik wil dat je je ogen openhoud en wil je scherp houden vandaar mijn felle reaktie
ik wil dat je geen pijn krijgt dus ik vind dat je nu moet ingrijpen door te zeggen geen contakt tussen hem en haar
want twijfels zijn eral
jij begint nu al te malen in je hoofd en dat gaat je onderuit trekken
sintsje niets is soms wat het lijkt
ga er bovenop zitten
en eigenlijk is dat krom hij zou uit zichzelf niet meer moeten gaan
ik begrijp dat je spijt hebt dat je hier hebt gepost om de felle reakties
maar het feit dat je al post zegt toch genoeg
begrijp goed er zijn hier mensen met allerlei ervaringen en wij vrouwen onder elkaar willen elkaar helpen en scherp houden in moeilijke situaties
en het feit dat mensen op je reageren is goedheid en niet om je onderuit te trekken
schrijf gerust van je af
je zult hier raad vinden met allerlei invalshoeken en dat is goed want dan kun je er misschien wat mee
wijffie2
ja ik schrijf lieve
ik schrijf dat omdat ik voel dat je een lief mens bent
je zoekt de schuldgevoelens bij jezelf en dat moet je niet doen
ik voel aan je schrijven dat ik op je lijk
en ik heb veel schade opgelopen ja
en schrik niet maar omdat ik zelf in de valkuil van minares ben gevallen
nooit willen zijn en er ingelokt geweest
dus ik weet dat zulke gedragingen zoals je man doet gevaarlijk zijn
ik wil dat je je ogen openhoud en wil je scherp houden vandaar mijn felle reaktie
ik wil dat je geen pijn krijgt dus ik vind dat je nu moet ingrijpen door te zeggen geen contakt tussen hem en haar
want twijfels zijn eral
jij begint nu al te malen in je hoofd en dat gaat je onderuit trekken
sintsje niets is soms wat het lijkt
ga er bovenop zitten
en eigenlijk is dat krom hij zou uit zichzelf niet meer moeten gaan
ik begrijp dat je spijt hebt dat je hier hebt gepost om de felle reakties
maar het feit dat je al post zegt toch genoeg
begrijp goed er zijn hier mensen met allerlei ervaringen en wij vrouwen onder elkaar willen elkaar helpen en scherp houden in moeilijke situaties
en het feit dat mensen op je reageren is goedheid en niet om je onderuit te trekken
schrijf gerust van je af
je zult hier raad vinden met allerlei invalshoeken en dat is goed want dan kun je er misschien wat mee
wijffie2
zondag 16 september 2007 om 10:04
Het lijkt erop van wel.
Tja, ik weet het niet hoor, maar volgens mij kun je maar beter de verleiding idd niet in huis nemen. Het lijkt mij absoluut niet verstandig om iemand waar je man zo recentelijk verliefd op is (geweest) zo in je gezin op te nemen, en zelfs in je eigen hart op te nemen. Helemaal omdat zij ook verliefd was/is op hem. Ik vraag me altijd af waarom mensen toch vaak opzoeken waarvan men van te voren al van heinde en verre kan aanvoelen dat het ooit fout zal gaan. Net als in een horror film: als kijker zit je je te verbijten wanneer de hoofdrolspeler uiteraard tóch dat donkere, verlaten huis ingaat. Waarom de moeilijkheden gaan opzoeken, vraag ik me dan af.
Tja, ik weet het niet hoor, maar volgens mij kun je maar beter de verleiding idd niet in huis nemen. Het lijkt mij absoluut niet verstandig om iemand waar je man zo recentelijk verliefd op is (geweest) zo in je gezin op te nemen, en zelfs in je eigen hart op te nemen. Helemaal omdat zij ook verliefd was/is op hem. Ik vraag me altijd af waarom mensen toch vaak opzoeken waarvan men van te voren al van heinde en verre kan aanvoelen dat het ooit fout zal gaan. Net als in een horror film: als kijker zit je je te verbijten wanneer de hoofdrolspeler uiteraard tóch dat donkere, verlaten huis ingaat. Waarom de moeilijkheden gaan opzoeken, vraag ik me dan af.
zondag 16 september 2007 om 11:04
Het klinkt alsof jij je man toestemming hebt gegeven om bij die vrouw op bezoek te gaan en met haar naar bed te gaan. Het zou mij niet verbazen als jouw man het zo heeft opgevat.
Ik zou de situatie als een soort grote alarmbel beschouwen. Jij zegt dat de kinderen al je tijd opslokken, hij voelt zich blijkbaar verwaarloosd en wordt verliefd op een ander. Hij biecht dat eerlijk op, er volgt een crisis en jullie besluiten samen verder te gaan. Ik zou dan ook echt samen verder willen, niet met een derde erbij die voor onduidelijkheden, jaloezie (logisch!) en spanningen zorgt. Samen verder zou voor mij betekenen, veel energie in elkaar en de relatie steken en in het gezin natuurlijk. Waarom gaat hij bij haar op bezoek? Waarom hebben jullie geen oppas gezocht en zijn samen uit eten of naar de film gegaan?
Ik zou de situatie als een soort grote alarmbel beschouwen. Jij zegt dat de kinderen al je tijd opslokken, hij voelt zich blijkbaar verwaarloosd en wordt verliefd op een ander. Hij biecht dat eerlijk op, er volgt een crisis en jullie besluiten samen verder te gaan. Ik zou dan ook echt samen verder willen, niet met een derde erbij die voor onduidelijkheden, jaloezie (logisch!) en spanningen zorgt. Samen verder zou voor mij betekenen, veel energie in elkaar en de relatie steken en in het gezin natuurlijk. Waarom gaat hij bij haar op bezoek? Waarom hebben jullie geen oppas gezocht en zijn samen uit eten of naar de film gegaan?
zondag 16 september 2007 om 11:22
als ik dit topic zo teruglees zou ik precies zo fel reageren geloof ik...alleen liggen de dingen vaak net even iets anders dan hoe het op het forum naar voren komt.
hier op viva wordt vaak meteen van het slechte van een man (en de andere vrouw) uitgegaan.....
meteen na zo'n openingstopic wordt de man al veroordeeld en afgeslacht want...alle mannen doen dat toch en waar rook is is vuur en bladiebladiebla....
behalve als er es een vent met n klauwhamer begint te gooien...dan ineens alle begrip...(?)....
ik snap heel erg goed dat sintsje er heel veel moeite mee heeft dat ie "even" langsgaat....vooral ook omdat dat even meestal uitloopt......maar denk dat de "begripvolle" reaktie van vriend ook niet echt meewerkt aan het vertrouwen....lachen en dingen zeggen als geen gezeur morgen dat vind ik nu niet echt een geruststellende manier van ermee omgaan eerlijk gezegd...
hier op viva wordt vaak meteen van het slechte van een man (en de andere vrouw) uitgegaan.....
meteen na zo'n openingstopic wordt de man al veroordeeld en afgeslacht want...alle mannen doen dat toch en waar rook is is vuur en bladiebladiebla....
behalve als er es een vent met n klauwhamer begint te gooien...dan ineens alle begrip...(?)....
ik snap heel erg goed dat sintsje er heel veel moeite mee heeft dat ie "even" langsgaat....vooral ook omdat dat even meestal uitloopt......maar denk dat de "begripvolle" reaktie van vriend ook niet echt meewerkt aan het vertrouwen....lachen en dingen zeggen als geen gezeur morgen dat vind ik nu niet echt een geruststellende manier van ermee omgaan eerlijk gezegd...
zondag 16 september 2007 om 11:32
Mamalief , of Sintsje , .......... kan Sintman dan niet face to face praten waar Sintsje bij zit ? ( of zijn ze afzonderlijk vrienden met vriendin en is het geen "allemaal vriendjes met elkaar " ? ) Heeft Sintman in de gaten wat hem gegund wordt en waardeert hij dat ook ? Moest er nu weer van alles uitgesproken worden trouwens ?
zondag 16 september 2007 om 11:48
allemaal vriendjes met elkaar zijn we wel maar savonds langsgaan kan alleen maar apart als je met kleine kids zit he? en nee, er hoefde niks uitgesproken te worden maar even bijkletesen en over dingen praten die je bezighouden...meestal gaat dat via msn maar soms dus even IRL en zonder verder iets hoor...en BGB:die vraag van jou is helemaal goed...ook ik vind dat hij zich hemelsgelukkig mag prijzen met hoe sintsje dr mee omgaat en daar moet ie idd eens wat vaker bij stilstaan....
zondag 16 september 2007 om 12:06
ik vind dat iedereen moet leven zoals hij wilt, maar persoonlijk zou ik dit niet kunnen, dat weet ik wel...
Ik zou het niet trekken door jaloerse gedachten en gevoelens, ik kan het me ook niet voorstellen, zo ver van mn bed voelt dit.
Ik zou het niet trekken door jaloerse gedachten en gevoelens, ik kan het me ook niet voorstellen, zo ver van mn bed voelt dit.
anoniem_40386 wijzigde dit bericht op 16-09-2007 12:07
Reden: .
Reden: .
% gewijzigd
zondag 16 september 2007 om 12:10
zeg mama lief ik vind dat jij een dubieuse rol hebt
waar moet jij met hem over praten?
jij werd pas vriendin met sintsje nadat de situatie verliefdheid er was
waar slaat dit op waarom zit jij in hun leven?
als jullie niets hebben waarom komt hij dan bij jou
ik geloof niets van dit verhaal van jou
ik denk dat jij de boel manipuleert en gewoon een verhouding met hem hebt en sintje het bos instuurt
en dan ook nog haar wijsmaakt dat je haar vriendin bent en er voor haar bent
kom op zeg en dan zit je ook nog hier op forum sintje te volgen
ik denk dat jij heel eng bent
berekenend en sluipend en die arme sintje twijfeld aan zichzelf
sintje wist jij dat mamalief hier jou post leest
weet jij ook waar die zogenaamde gesprekkken met jou man over gaan?
en mama lief als je echt wilt dat sint en sintje bij blijven zwaai dan de aftocht
waar moet jij met hem over praten?
jij werd pas vriendin met sintsje nadat de situatie verliefdheid er was
waar slaat dit op waarom zit jij in hun leven?
als jullie niets hebben waarom komt hij dan bij jou
ik geloof niets van dit verhaal van jou
ik denk dat jij de boel manipuleert en gewoon een verhouding met hem hebt en sintje het bos instuurt
en dan ook nog haar wijsmaakt dat je haar vriendin bent en er voor haar bent
kom op zeg en dan zit je ook nog hier op forum sintje te volgen
ik denk dat jij heel eng bent
berekenend en sluipend en die arme sintje twijfeld aan zichzelf
sintje wist jij dat mamalief hier jou post leest
weet jij ook waar die zogenaamde gesprekkken met jou man over gaan?
en mama lief als je echt wilt dat sint en sintje bij blijven zwaai dan de aftocht