Wanneer relatie?

06-12-2017 20:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

ik heb inmiddels als een paar dates gehad met een hele leuke jongen. We zijn een keer uit eten en naar de film gegaan, we zijn een keer wezen schaatsen en hij is nu al 2 keer bij mij thuis geweest. We hebben toen de hele avond lang op mijn bed gezeten en het was heel gezellig. We hebben de hele tijd geknuffeld en het was zo leuk! De laatste twee keer kreeg ik bij het afscheid ook nog een kus (niet echt gezoend ofzo)
Ik zie hem helaas maar 1 keer in de week, wat ik echt ontzettend jammer vind. Gelukkig appen we ook echt elke dag de hele dag door. Hij vertelt heel vaak hoe ontzettend leuk hij me vind, hoe ontzettend erg hij me mist en hoe erg hij weer uitkijkt naar de volgende keer dat ik hem zie, dat hij me graag wil zoenen enz.
Ik hoop toch wel dat er een relatie van komt, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? We hebben nog niet gezoend, maar ik denk dat hij daar misschien ook te verlegen voor is (ik durf dit zelf ook niet zo goed namelijk).
We zijn allebei 18 trouwens.

Als jullie tips hebben, hoor ik het graag!
Jullie zijn allebei 18 maar hebben nog niet met elkaar gezoend?

Jullie zijn toch op en top verliefd? Staan toch strak van de hormonen die op hol slaan?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Kortom: ik zou beginnen met flink potje tongen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dus.. als jullie binnenkort samen gezellig op de bank zitten ben jij degene die het initiatief neemt en hem zoent. Zeker weten dat er daarna meer duidelijkheid komt ipv awkward vragen. 😉
Is 18 het nieuwe 12?
Jeetje wat zal dr een spanning hangen. Lekker afspreken en doorhakken de knoop!
Gewoon op schoot kruipen.
Vraag of hij verkering wil. Zo heet dat op jouw leeftijd, geen relatie. Zoen en knuffel en vrij tot de vonken ervan af spatten, als je maar zorgt dat je niet zwanger wordt. Geniet van de tijd samen en over 20 of 30 jaar denk je dan met vertedering terug aan dat eerste vriendje.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Thanks voor jullie reacties! Ik wil best zelf het initiatief nemen, maar ik vind het doodeng om hem zomaar te zoenen (heb nog nooit gezoend met iemand namelijk en hij ook niet geloof ik)
fluffyunicorn99 schreef:
06-12-2017 21:26
Thanks voor jullie reacties! Ik wil best zelf het initiatief nemen, maar ik vind het doodeng om hem zomaar te zoenen (heb nog nooit gezoend met iemand namelijk en hij ook niet geloof ik)
Ja maar lieverd waar wacht je op? Hij is duidelijk gek op je.
fluffyunicorn99 schreef:
Maar als jullie allbei niets doen gebeurt er niets.
fluffyunicorn99 schreef:
Denk maar zo.. Voor hem is het net zo spannend. Fietsen of zwemmen was ook spannend in het begin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven