Wat doen jullie samen met jullie partner?

20-02-2019 20:38 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af wat jullie met jullie partner doen in de avond. Misschien dat ik wat nieuwe ideeën kan opdoen
Alle reacties Link kopieren
Koken, eten, kind in bad en bed, huishouden dat nog moet gebeuren, volgende dag klaarmaken, serie/film kijken (meestal apart) of iets anders voor onszelf en dan naar bed.

1x per week gaat zoon naar bed voordat wij eten, dan koken we uitgebreid en doen we daarna een spelletje, kijken we een film, of gaan we samen in bad, of blijven we gewoon lang tafelen. Soms uit eten/bios/cabaret.

Als het te warm is om zoon op tijd in bed te leggen wandelen of fietsen we nog een stuk na het eten. Als zoon veel geluk heeft halen we dan een ijsje :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Meestal eigenlijk een beetje ons eigen ding, hij op de iPad en ik kijk TV of zit op 't forum. Verder gaan we 2 à 3 keer in de week samen boulderen, en zijn we regelmatig te vinden in het café van een van zijn vrienden, waar ik ook werk in het weekend.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Als 2 dooie zombies op de bank zitten met tv en telefoon/tablet/laptop.
OldWood schreef:
20-02-2019 21:16
Niks. Mijn man werkt meestal savonds nog. Als hij wel thuis is kijken we samen tv of met mooi weer zitten we buiten.
Voordat onze zoon er was liepen we savonds vaak nog een poos, of gingen we ergens wat drinken of naar de stad, dat kan nu niet meer.
Dit
Op het moment zitten we in het nep-Zweeds op de bank te ouwehoeren. We willen ook nog wel eens de kinderen pletten in een familieknuffel op het grote bed, we ruimen samen de rokende puinhopen die de woonkamer wordt na een dag kinderen weer op. We klussen (meubelstuk bouwen/ verven) samen, kijken een serie met chips en bier, woest romantisch allemaal.
Uit eten soms, optreden in de stad, soms bestellen we sushi, Netflix kijken, gewoon praten, koken.
Alle reacties Link kopieren
Tv kijken, muziek luisteren, seksen, jointje roken. In het weekend naar vrienden of thuis met hapjes een film kijken.
Alle reacties Link kopieren
Niet zoveel, en eerlijk gezegd heb ik die behoefte ook niet :lol:
Ik ben de hele dag aan het werk, heb een beroep waarin ik veel praat, dus als alles klaar is thuis wil ik gewoon even rustig zitten en lezen of tablet kijken oid.
Tuurlijk praten we wel tussendoor over de dag of als er iets bijzonders is geweest, maar na het eten en opruimen heb ik het liefst dat 'ie mij m'n gang laat gaan en hij ook z'n eigen ding doet.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
20-02-2019 20:55
Wouw jullie zijn 20 of zo?
Hoezo is het kinderachtig om te vragen hoe anderen iets doen?
Dat lijkt me bij uitstek iets voor een forum.
Ik vind het ook wel interessant te lezen hoe anderen hun avond invullen hoor, dat lijkt me niets met leeftijd te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Op een normale avond thuis: Samen de hond uitlaten. Samen een film of serie kijken. Samen een spelletje spelen. Al ga ik graag elke week minimaal één avond samen de deur uit. Dan gaan we bijvoorbeeld naar de film, doen een hapje en drankje in de stad of gaan poolen. Verder doen we ook veel alleen, wat we zelf leuk vinden om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Naast de standaard dingen besteden we ook tijd aan: schaken, andere bordspellen, wandelen in het bos, spelen met de hond, squashen, uit eten, maar ook lekker ons eigen ding als we daar behoefte aan hebben.

En in de zomer: voetballen op het pleintje, loungen in onze tuin.
essentialbliss wijzigde dit bericht op 21-02-2019 23:11
4.82% gewijzigd
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn samen op dansles gegaan. <3
Verder: spelletjes spelen, tv kijken
Alle reacties Link kopieren
Ruzie maken natuurlijk, wie op welke bank mag..
Dvcmnn schreef:
20-02-2019 20:38
Ik vroeg me af wat jullie met jullie partner doen in de avond.
Als het aan mij ligt? Anders de Luizemoeder.
Alle reacties Link kopieren
Gisterenavond een uur foto’s gekeken van onze eigen kinderen. (Treurig; je zou toch blij moeten zijn dat de monstertjes liggen te slapen) ♥️
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Echt samen in de avond: (uit) eten, serie/kwis kijken, tegen elkaar handen op de bank, neuken, slapen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven