wat een afgang....!

12-02-2009 16:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik zo'n afgang begaan.

Mijn vriendin Jo kwam langs en we hadden het over onze exen. Van het een kwam het ander en we besloten in een melige bui om een van mijn exen met wie ik jaren geleden heb samengewoond eens op te bellen om zijn voicemail te beluisteren( heel kinderachtig maar wel lachen..hihi) met de bedoeling om dan meteen op te hangen. Helaas drukte ik mijn telefoon niet goed uit waardoor de voicemail gewoon aan het opnemen was terwijl wij in de veronderstelling waren dat de telefoon uit was hard aan het lachen waren en het een en ander uitgebreid over hem en zijn vriendin bespraken. Tot we na een aantal minuten hoorde " bedankt voor het gesprek" ....en wij tot de ontdekking kwamen dat alles wat we over hem en zijn vriendin hebben besproken was opgenomen door de voicemail van de huistelefoon van mijn ex...wat een enorme afgang..!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat moest ik even kwijt
HAHAHAHAHAHAHA
Geweldig! wat zou jij schamen nu!
Ik zou een mooie steen zoeken om onder te kruipen .......... O, wat sta je dan enorm voor schut , zeg . Hoe oud zijn jullie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
knap dat je het nummer nog weet en/of hebt van een ex van jaaaaren geleden.
Oeps.

Als je dit soort dingen doet moet je het wel goed doen natuurlijk

Heb je veel contact met hem? Kun je het enigszins afdoen als een grapje?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Murphey's law.
Oeioeioei!

Maar wat fijn dat je speciaal om dit met ons te kunnen delen een profiel hebt aangemaakt! Ik wilde trouwens dat ik ook een vriendin had om van die stoute dingen mee te doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Voicemails afluisteren voor de lol...die ga ik onthouden! Wordt vast een knaller voor mijn volgende fuif.

(BGB )
quote:hanZie schreef op 12 februari 2009 @ 16:17:

knap dat je het nummer nog weet en/of hebt van een ex van jaaaaren geleden.Ja he heel knap...soms hebben mensen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang hetzelfde nummer..dat gebeurd echt hoor, dit het bewijs !weer wat geleerd.. en ik heb een heel goed geheugen, dat dan weer wel
quote:isa26 schreef op 12 februari 2009 @ 16:25:

Voicemails afluisteren voor de lol...die ga ik onthouden! Wordt vast een knaller voor mijn volgende fuif.

(BGB )Nee de hele dag wachten op nieuwe berichten op het vivaforum dat is een binnenkomer! YOU PARTY ANIMAL!!!!!!!!!
En u is???
quote:kimono2009 schreef op 12 februari 2009 @ 16:27:

[...]

Ja he heel knap...soms hebben mensen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren lang hetzelfde nummer..dat gebeurd echt hoor, dit het bewijs !weer wat geleerd.. en ik heb een heel goed geheugen, dat dan weer wel Wel jammer dat je dan steeds maar dat vriendje niet uit je hoofd kunt zetten met dat hele goede geheugen.
quote:kimono2009 schreef op 12 februari 2009 @ 16:28:

[...]

Nee de hele dag wachten op nieuwe berichten op het vivaforum dat is een binnenkomer! YOU PARTY ANIMAL!!!!!!!!!Ik prijs me gelukkig dat mijn dag wachten beloond werd met jouw verhaal. Hou me vooral op de hoogte hoe het afgelopen is! En hoe is je vriendin Jo eronder?
.
euh......heb je misschien onderwegnaar het yes-forum de verkeerde afslag genomen op de digitale snelweg?

t is sowieso al een afgang om een ex-vriendje te bellen om zn voicemail te beluisteren.

nog meer afgang om dan niet te checken of je ook echt de verbinding vebrreekt voor je begint te lullen.

maar de grootste afgang vind ik het nog om het hier op het forum te gaan zetten.

applaus! 3x afgegaan op 1 dag!
Jaaajaaa... ha ha
Peas on earth!
quote:kimono2009 schreef op 12 februari 2009 @ 16:28:

[...]

Nee de hele dag wachten op nieuwe berichten op het vivaforum dat is een binnenkomer! YOU PARTY ANIMAL!!!!!!!!!Kimono, wat is dit? Of wil je graag gelijk op je eerste dag een waarschuwing op zak hebben?
Niet bepaald slim, haha..maar lach er maar om!
Wist je dat het tijdschrift Yes ook een forum heeft...?
quote:WishfulThinking schreef op 12 februari 2009 @ 18:24:

Wist je dat het tijdschrift Yes ook een forum heeft...?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Wat een heerlijk verhaal om te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven