Wat is dit nou weer..?

27-07-2011 13:28 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry ik ben klaar met al die Florence Nightingales hier op dit forum.
-
Hij vind het jagen leuker..

nu de prooi op hem ligt te wachten is de lol eraf ???
Volgens mij kwestie koude voeten. Heeft in een overmoedige bui ws een mailtje gestuurd en had wellicht geen reactie verwacht. Aangezien je niet weet hoe het met de relatie is zou ik voorlopig even geen contact opnemen...jij hebt al wat van je laten horen en het is nu zijn beurt. Reageert hij niet dan weet je waar je staat (ws achter zijn huidige vriendin...)
If you're not a priority, don't be an option.

Wàt er ook aan de hand is, hij vindt jou kennelijk niet belangrijk genoeg om contact op te nemen.

Wàt er ook aan de hand is, hij is kennelijk niet zo weg van jou als jij van hem.

Als hij hoteldebotel van je was, als je belangrijk genoeg was, als hij je leuk genoeg had gevonden, had hij heus wel contact met je opgenomen. Heeft hij niet gedaan. Niet netjes nadat hij je eerst mee uitvraagt, dat niet. Maar het is wel duidelijk imho. Hij wil niet meer.
Misschien heeft hij een nog leuker iemand op Hyves gezien?Of hij heeft gewoon geen interesse in jou.

Trouwens jouw argument van , hij heeft geen jarenlange relatie en geen kinderen , is dikke vette kolder.

Een relatie is een relatie en eigenlijk vind ik dat je dan van die vent af moet blijven!

En als hij al zo doet in deze relatie wie zegt dan als hij jouw vent is , hij niet via Hyves etc andere meiden gaat benaderen?
Er mag niet gequote worden uit andere topics, maar ik neem 't risico toch maar even (heb 'n stoer dagje ).

TO, in 'n ander topic (hoe lang wachten ...) schreef je zelf o.a.:

quote:De ervaring leert ook gewoon dat als een man je leuk vindt (voor meer dan alleen sex of losse flodder), hij gewoon iets van zich laat horen. Punt.Hopelijk wint dat standpunt het van de kriebels in je buik voor deze man.
.
@Nathalie: Heb ik ook dat ik mijn eigen dingen niet helemaal helder zie en dat ik bij hetzelfde probleem bij een ander wel wat helderder kan nadenken...zie jouw post uit ander topic.

Gewoon even laten bezinken en ik zou toch geen contact opnemen hoor. Wel zou ik de volgende keer als ik hem werktechnisch zou zien even vragen of hij alweer uit zijn winterslaap, eeh zomerslaap is
Je vraagt "what to do". Niet wat we van de actie van die mafklapper vinden.

What to do: niks. Klaar er mee. Als hij je leuk vindt, zal hij zich wel weer melden. Tot die tijd doorgaan met je leven en als je iemand anders hebt ontmoet tegen de tijd dat deze man zich weer gaat melden, pech voor hem.

Zijn actie op je mee uit te vragen en daarna nergens meer op te reageren: asociaal. Ben ik helemaal met je eens. Kunnen 1001 redenen aan ten grondslag liggen waarom hij doet wat hij doet, maar ik kan er eigenlijk geen één bedenken die ik acceptabel zou vinden. M.i. is hij je energie gewoon niet waard.
-
.
Dat het vaak gebeurd oke, maar wil jij een vent die misschien eerst een nieuwe vriendin wilt hebben voordat hij zijn huidige relatie verbreekt?

Wat ik zou doen ? Op zoek gaan naar een ander :D
quote:Martini schreef op 27 juli 2011 @ 13:31:

Volgens mij kwestie koude voeten. Heeft in een overmoedige bui ws een mailtje gestuurd en had wellicht geen reactie verwacht.

Ik denk dat Martine het bij het juiste eind heeft.

Toen je er serieus op in ging werd het hem 'te heet onder de voeten'. En met 'afzeggen' valt hij door de mand.

Dus dan reageert hij maar helemaal niet meer.

Wel erg laf van hem.
.
.
Geen aandacht meer aan besteden. Het is inderdaad superlomp en asociaal dat hij nu niets meer van zich laat horen (of is hij op vakantie?) maar jij hebt aangegeven dat je best wel eens wil afspreken dus nu ligt de bal bij hem. Je hebt geen relatie met hem dus er is verder niks 'uit te praten' of iets dergelijks. Gewoon afwachten of je nog wat hoort en intussen ook verder blijven gaan met andere dingen, inclusief afspreken met potentiële nieuwe vriendjes e.d.
Niets meer van je laten horen,negeren.. Ook wel:hard to get spelen.. Waarschijnlijk was t een beetje te makkelijk voor hem en is hij afgehaakt. Ik zou niet vragen waarom hij niet reageert,daarmee stoot je hem alleen maar af.

Ook als hij nu ineens wel wat zou sturen,niet direct op reageren!
-
Nathalie2008 vroeg:

Maar hoezo valt hij dan "door de mand"?

Ik bedoel daarmee dat hij eerst leuk een afspraak wilde maken.

Maar later durfde hij niet meer.

Had hij je dan moeten schrijven: Sorry, maar ik trek me terug, ik heb een relatie, wil geen gedonder en dacht dat je er niet zo serieus op zou reageren?

Dat zou een afgang voor hem zijn.

Dus..... Reageer maar nergens meer op.

Zo bedoel ik het.
Gevoel kun je niet zomaar uitschakelen?

Sjonge jonge meid, hoe diep zit dat gevoel dan?

Stel je niet aan.
quote:Nathalie2008 schreef op 27 juli 2011 @ 13:42:

Maar die reacties van "hij vindt je toch niet zo leuk" vind ik wel wat kort door de bocht.

HIJ komt toch met het voorstel?? Meid je wil niet wéten naar hoeveel "niet zo leuke" kerels ik in dronken, jolige, geile buien voorstellen heb zitten doen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Irritant. Iemand gek lopen maken en dan niks meer van je laten horen..
Nou ja hoe dan ook...

Ik ben misschien te enthousiast geweest (gewoon gezegd: leuk!) maar My God..moet ik daar ook al over na gaan denken? Als ik niet enthousiast was geweest en ik had niks meer gehoord had ik gedacht dat dat de reden zou zijn van de stilte. Zo blijven we bezig.

@Dave: nogmaals, hij had gewoon kunnen sturen dat t er voorlopig niet van komt of zo. Zonder t te hebben over zijn vriendin. Maja, dat heeft hij nu eenmaal niet gedaan.

@Perel: Met gevoel uitschakelen bedoel ik dat je niet opeens iemand "niet leuk meer vindt" omdat hij een relatie heeft en mij mee uit vraagt. Als reactie op iemand die hier schreef: "zou jij zo'n man willen die tijdens zijn relatie al op zoek gaat naar een ander?" etc. Was gevoel maar zo eenvoudig. Ja ik vind hem leuk en dat betekent niet dat ik er uren van wakker lig maar wel dat ik denk: "Mmm" als ik hem zie. Dat is niet ineens weg, zeker nu ik weet dat er bij hem dus ook iets is, al zet hij het niet door.

Daarom baal ik nu ook als een stekker. Hij heeft me blij gemaakt met een dooie mus, haha. Natuurlijk ga ik wel door met andere mannen, zo desperate ben ik niet. Maar balen doe ik wel. Maar ik zeg er niets meer over, en als hij er niet meer op terugkomt doe ik dat verder ook niet. Mocht hij ineens weer iets sturen, dan zie ik het nog wel, maar dan reageer ik ook niet meteen natuurlijk. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niks meer hoor.
quote:Nathalie2008 schreef op 27 juli 2011 @ 15:41:

Nou ja hoe dan ook...

Ik ben misschien te enthousiast geweest (gewoon gezegd: leuk!) maar My God..moet ik daar ook al over na gaan denken? Als ik niet enthousiast was geweest en ik had niks meer gehoord had ik gedacht dat dat de reden zou zijn van de stilte. Zo blijven we bezig.

Krijg het gevoel dat je denkt/vermoed/vreest dat zijn stilte komt door jouw reactie, die op een of andere manier verkeerd gevallen zou zijn bij hem.

Zijn radiostilte is hèm aan te rekenen. Ook als jouw reactie verkeerd zou zijn gevallen, had hij nog het fatsoen kunnen hebben iets te laten weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven