Wat is dit? vriendschap/relatie?

14-02-2009 17:10 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden en misschien ook mannen,

Ik zit met een groot dilema, en zou graag van jullie advies/raad willen hebben.

Ik heb een vriendschap met een leuke jongen hij mij voor zich alleen hebben. Jaloers als ik smsjes krijg, willen weten wie mij belt. etc

Ik heb hem leren kennen via mijn ex. Hij is mijn relatie bezig geweest met stoken, hij is niet de reden geweest om het uit te maken. Mijn ex had een drankprobleem.

Maar de jongen in kwestie en ik dus erg goed, we kunnen lachen, dollen, praten maar ook huilen.

Nu is het volgende toen ik nog een relatie had heeft hij mij 2 keer een weekendje mee weg gevraagd. En hij zei toen ook van we moeten afstand houden voel meer dan vriendschap

Sinds maart 2008 slaap ik regelmatig bij hem, en ook kom ik vaak s avonds zo maar langs.

Hij zegt nu steeds alleen van ik voel niks voor je. Maar dat is in strijd met de dingen die hij doet.

Lieve smsjes, als ik er ben aan me zitten, jaloers zijn als ik smsjes krijg, willen weten wie mij belt. Als ik een date heb willen weten hoe die was.

2 keer hebben we ruzie hierover gehad, omdat ik hem confronteer met zijn dingen, en dan is tie geraakt en weet tie het allemaal niet meer.

En als ik dan een huildag heb vanwege alles, me smsjes sturen met je bent een kanjer etc.

En het is beter zo, maar een week later weer vragen hoe het gaat en wanneer ik langs kom.

Als ik berichten op hyves neerzet worden ze verwijderd want de buiten wereld mag niks van me weten.

We hadden afgesproken om niet meer bij elkaar te slapen maar toch gebeurd het.

Zoals vannacht ook, valentijnsnacht.Gisteravond naar hem toegegaan hij mij opgehaald van station. heerlijk op de bank gezetten, daarna samen wezen douchen, en toen gaan slapen.

heerlijk tegen elkaar aangelegen gezoend. Vannacht werden we wakker om 2 uur weer dicht tegen elkaar aangekropen en verder geslapen.

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen.

En opeens laat hij mij zijn fotoboek zien, van zijn geboorte tot 5 jaar geleden. Zoiets persoonlijk deel je toch niet zomaar.

En o ja ik mag ook altijd blijven slapen, als ik de nachtbus mis of als er problemen met ov zijn.

En vanaf het begin dat ik hem heb leren kennen was die beroemde klik aanwezig.

Hij verteld mij alle verhalen, van zijn sport, werk, familie etc.

Dit hele gebeuren speelt nu al meer dan 1 jaar.

Ik heb het idee dat hij een probleem heeft om zich te binden, hij is eerder gekwetst in vorige relaties.

Wat is het nou vriendschap/relatie etc.
Een makkelijke bedpartner ben je. Meer niet! En dat hij de controle over je wil houden komt doordat hij je exclusief voor zichzelf wil. Een relatie is het niet, een vriendschap zou ik het niet willen noemen. Iemand die oprecht is, begaan met je is wil je leven niet controleren en geeft je de ruimte om lekker te doen wat je wilt en met wie je dat wilt. Die heeft respect voor je en zal het beste met je voor hebben. Deze jongen heeft dat zo te lezen niet, en is dus in mijn ogen geen vriend maar een egoïst. Een die jou graag onder de duim houdt en meer niet.

Vraag is wil jij dat wel? Ik zou het wel weten! Ik zou kappen met hem. Totaal! Geen bed momenten meer, geen contact helemaal niets meer. Er zijn meer mensen met wie je een klik kunt hebben. En dr zijn mannen die wel goed met je omgaan. Daar zou ik voor gaan. Maar het is mijn leven niet.
Ik denk dat hij ook niet verliefd op je is. als hij dat wel op je zou ziojn geweest, zou hij trots zijn dat jij zijn vriendinnetje bent. Meer dan dit zit er niet in denk ik voor je. Aan jou de keus vind je dit genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven