Wat is dit?

28-10-2012 19:51 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ging met een jongen uit me klas naar de bios , totaal zonder bedoelingen , we hebben alebei zo een pasje dat we gratis kunnen . En dat was heel gezellig , maar na een tijdje begonnen we elkaar wel leuk te vinden , wel iets te voelen enzo . Gevreën hebben we ook.

Maar toen op een dag was ik bij hem . En toen kwamen er 2 vrienden van hem naar zijn huis (niet om te ''chillen'') maar uit het niets. Zegt de ene : heb je (...) gewhatsappt? Dus de jongen uit me klas nee hij werkt blabla . En die vrienden gingen weer weg . En toen kwam zijn oom ( die woont bij hem) en zei tegen mij : (...) vertelt niet veel , en toen zei hij tegen (...) : ik sta altijd aan jou kant he.... Dus ik vraag zo aan (...) wat is dit dan? Zegt ie : ja ze hadden spelletje geleend enzo. Ik geloofde daar natuurlijk geen REET van. Later die dag toen ik naar huis ging, belde ik hem. Ik zeg van ja kijk ik wil wel kijke of het misschien wat word tussen ons 2en, maar dan wil ik niet dat er word gelogen. Dus weet je het zeker dat wat je zei echt zo is? Dus hij van jaja is echt zo. Vertrouw je me niet dan. Nja ik denk maak geen ruzie Maar goed ik zit dus nu wel heel de tijd in me hoofd van wat is dit nou weet je Weet iemand hoe ik er miss achter kan komen op een slimme manier of iets ?
Dit verhaal doet me denken aan Little Britain en die meid in het roze trainingspak haha
Inderdaad erg Vicky P.

Maareh, je wilt er op een slime manier achterkomen wat er is? Lijkt me echt te hoog gegrepen, geef het maar gewoon op, volgende keer met een ander naar de film.
Waar is de 888 van het vivaforum?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hé Enn, die jongen heb ik vandaag bij de bushalte gezien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven