Wat kan ik doen..?

20-06-2011 19:26 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik mijn ex vriend weer terug krijgen?

Ik heb net een relatie van 2 jaar achter de rug het is nu 5 maanden uit.

Door bepaalde omstandigheden heb ik me helemaal gek laten maken door zijn ex. Waardoor ik enorm wantrouwig ben geworden, zoals met zijn msn gesprekken meelezen, zijn smsjes enz. Op 'n gegeve moment herkende ik mezelf niet meer terug. Ik was zo enorm gericht op aleen maar bij hem zijn om gewoon te weten dat hij bij mij hoorde en niet bij iemand anders, en daar heb ik hem mee weggejaagt. :(

Voordat ik hem kende vond ik hem al zo'n 4 jaar leuk, en ik denk echt dat ik iets heel moois heb verpest, het was m'n eerste vriend.

In het begin dat het uit was heb ik een enorme rotperiode gehad, daarna ging het weer beter heb veel met mensen gepraat, ben zelfs zo'n 18 kilo afgevalle, en nu gaat t weer beter ben eindelijk mezelf weer aan het worde. Het enigste wat ik mis is hem gewoon. En echt niet dat ik me daar de hele dag op lig te focusse.

Het is zo moeilijk om mensen echt te laten zien dat je weer de oude bent.

Ik heb hem nog een paar keer gesmst ofdat hij wou afspreke om te praten, en in eerste instantie reageert hij met dat dat goed is. Maar daarna stuurt hij van nee ik heb nu een andere vriendin en dat het hem heel erg spijt.

Op de een of andere manier kan ik het niet laten gaan gewoon omdat ik heel sterk het gevoel heb dat er nog steeds iets is tussen ons.

Ik weet dat wat ik nu kan doen is geduld hebben en moet afwachten.

Maar het is zo moeilijk.. :(

Heeft iemand nog tips wat ik kan doen, of zijn/haar kijk op het verhaal vertellen.
Hij heeft een andere vriendin... je moet dus helemaal geen geduld hebben en afwachten je moet door met je leven
Ga gewoon door met je leven.. bouw je eigen leven op, zonder hem.
Jij wil hem terug, hij heeft een nieuwe vriendin...Jij hebt heel sterk het gevoel dat er nog iets tussen jullie is...

Hij heeft niet voor niks een nieuwe vriendin...

laat het los, ga leuke dingen doen en zet hem uit je hoofd. Denk niet dat hij er net zo over denkt als jij. Ga niet voor hem denken en praten.
Ex = EXIT
quote:Quinty schreef op 20 juni 2011 @ 19:43:

Ex = EXIT
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Het is heel spijtig, maar er is niets meer aan te doe. Zie het als een les voor de volgende keer, dan doe je zoiets niet meer.

Hij is wel snel met een nieuwe vriendi btw
Hij heeft een nieuwe vriendin dus je zal verder moeten met je leven, hoe lullig dat ook is. Dus laat die jongen met rust anders ben je net zo erg als zijn ex was toen jullie nog een relatie hadden.
Hoe lullig het ook klinkt, dat hij een nieuwe relatie is begonnen zegt misschien genoeg.. Hij is verder gegaan met zijn leven, en dat moet jij ook doen.
Inderdaad verder gaan met leven. probeer jezelf weer terug te vinden. En wees lief voor jezelf.

mocht je verhalen willen lezen over mensen die net een relatie hebben verbroken kan je naar TO liefdesverdriet... gaan lezen
Een cursus Nederlands schrijven volgen

Het enige wat werkt is om hem los te laten en verder te gaan met je leven. Schrijf alles op papier en verbrandt het ritueel, ga lekker veel uit en probeer te genieten van de kleine dingen. Sterkte.
Nou, als je nog zo in de knoop zit met jezelf (veel spijt) zou ik proberen toch nog een keer af te spreken om je verhaal te doen.

Daar niks van verwachten (ja, is moeilijk, maar hij is inmiddels jouw station al gepasseerd helaas) maar dan kan je in elk geval je ei (achteraf) kwijt.
Oh, en dat gesprek levert waarschijnlijk veel verdriet en onbegrip op. Maar goed. Beter dat dan in je eentje blijven malen en hopen.
Weet je hoe zijn nieuwe vriendin jou nu gaat omschrijven?

Als de die rare ex die haar vriend stalkt!

Laat hem met rust en ga verder met je eigen leven.
quote:emaille schreef op 20 juni 2011 @ 19:57:

Het is heel spijtig, maar er is niets meer aan te doe. Zie het als een les voor de volgende keer, dan doe je zoiets niet meer.

Hij is wel snel met een nieuwe vriendi btw

het is al 5 maanden uit!

en daarbij mag hij dat helemaal zelf weten.
dat vind ik dus snel
Volgens mij wil het kwartje nog niet bij je vallen TO. Er is helemaal niets meer tussen jullie. Hij heeft een andere vriendin. Dus waar je het gevoel op baseert dat er nog iets tussen jullie is? Dus maak jezelf nu niets wijs.

Wakker worden TO. Het is over tussen jullie. Dus laat hem met rust.
Wat iedereen hier eigenlijk al zegt, hij is verder gegaan met zijn leven en heeft een nieuwe vriendin. Heel lullig voor jou maar de waarheid is soms hard.. Hij heeft je duidelijk gezegd wat zijn gevoelens zijn dus ik zou er niets meer achter gaan zoeken. Feit dat hij je niet meer wil zien om even bij te praten zegt eigenlijk al genoeg, hij heeft het hoofdstuk 'jullie' afgesloten..

Probeer jezelf niet te veel de schuld te geven van de breuk, maar te leren van je 'fouten' en ga met jezelf aan het werk. Je geeft aan dat je op de goede weg bent. Laat je ex er niet voor zorgen dat je er in blijft hangen of terugvalt.. Sterkte!
TO, je N is een beetje stuk...er missen er een paar

En verder, tjsa het is uit!

Daar kan je lang over praten, kort over praten, maar het is en blijft uit

Het is ook heel erg uit, want hij heeft alweer een andere vriendin

Dus de spanning die jij nog denkt te voelen...die is er niet.

Dus ga jezelf niet voor schut zetten door hem terug te winnen

Echt niet doen hoor, je hebt alleen jezelf ermee.

Klinkt lullig, maar leer ervan

En zorg dat je het in een volgende relatie niet meer doet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wat jij voelt is hoop, valse hoop!! ik was er ook ingetrapt bij mijn ex en hij heeft ook een ander. Klaar! we moeten verder! we hebben geen andere keus. Contact verbreken en verder gaan. hoe kut ook. ik raad je aan om dat snel te doen, ik heb heel lang gewacht en het heeft me echt kapot gemaakt! dus laat jou dat niet gebeuren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven