Wat liet jou het meest afknappen op je ex?

01-08-2019 20:59 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een relatiebreuk kan verschillende reden hebben maar soms ben je de relatie gewoon zat zonder dat er echt iets heftigs is gebeurd maar gewoon omdat er teveel ergernissen zijn die je laten afknappen op deze persoon.

Als ik terug kijk naar mijn relaties dan was een van de dingen die mij het meeste deed afknappen bij een ex dat hij altijd bij mij wilde zijn zelf als ik er even geen behoefte aan had en dan stond hij opeens gewoon aan de deur ...
Maar de ergste afknapper;
Hij had een (te) goede band met mijn moeder. Zij zag hem als haar zoon (hij mocht alles) mijn moeder liet zich ook vaak door hem opstoken. Als ik dan in het weekend laat wakker werd en ik hem in de ochtend koffie zag drinken met mijn moeder en ik dan 2 blikken kreeg zo van: eindelijk wakker .. Dan irriteerde dit mij zo want ex zei ook alles wat hem aan mij ergerde door aan mijn moeder zodat zij het met hem eens was en zij was daar ontzettend gevoelig voor.

Dus ik kreeg daardoor vaak gezeik omdat ex alles door zei.. Op geven moment was ik dit alles zo zat dat ik echt helemaal ben afgeknapt en ik voor hem vrij onverwachts de relatie heb verbroken.
Ik heb 0 liefdesverdriet gehad van hem terwijl hij er heel lang mee gezeten heeft.

Al deze dingen bij elkaar zorgde ervoor dat ik hem gewoon helemaal zat was..

Wat deed jullie enorm afknappen bij jullie ex(en)?
Rommelende darmen
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
01-08-2019 21:01
Rommelende darmen
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
:HA:
Alle reacties Link kopieren
- Mij willen veranderen
- Te lief / overbezorgd
- kon niet lekker zoenen
Neuken met een ander. Dat was de afknapper bij mijn laatste ex.

En de eerste lange relatie was ik heel jong en dacht dat drama over bepaalde dingen erbij hoorde.

Maar toch knapte ik ineens af op hoe hij reageerde op zijn moeder. Op de rol van moeder in dat gezin. Ik had daar dus echt geen zin in. Huisslaaf spelen. Onderdanige rol.
Ineens keek ik naar hem na gezeur over verkeerde koekjes en wilde ik weg.

Meteen.
Zijn losse handjes.
Alle reacties Link kopieren
Ze kon niet goed pijpen en er zat geen vooruitgang in.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Angstig gedrag w.b. geld uitgeven, dochter laten logeren zodat wij samen tijd hadden enz enz. Ow en natuurlijk lag alles aan mij.


Toedels :bye:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
De alcohol.
Te lief inderdaad. Te snel voorstellen aan ouders. Te snel over kinderen beginnen. Niet dominant genoeg zijn maar altijd maar 'ja' zeggen (geen tegengas geven). Slecht in bed.
Alle reacties Link kopieren
Dat ie altijd zijn zin doordramde en dat ie altijd de schone schijn op moet houden en weinig inlevingsvermogen heeft voor mensen met psychische problemen.

Bij een andere ex zijn jaloezie en bezitterigheid.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij overal over loog.
Die ranzige krokante stoffen zakdoek die hij eeuwig in zijn broekzak gefrommeld had zitten.
Alcohol probleem, en al een jaar een andere relatie. Heel cliché begonnen toen ik zwanger was.

Tweede relatie. Ex was meer aanwezig in zijn leven dan ik. Als in keuzes liet hij afhangen of zijn ex daar boos om zou worden. Die was altijd boos..
Alle reacties Link kopieren
Letsgetlosttonight schreef:
01-08-2019 21:13
Te lief inderdaad. Te snel voorstellen aan ouders. Te snel over kinderen beginnen. Niet dominant genoeg zijn maar altijd maar 'ja' zeggen (geen tegengas geven). Slecht in bed.
Ook een afknapper inderdaad als een man te graag wilt en niet zoveel uit lijkt te maken verder met wie..
Alle reacties Link kopieren
De laatste, dat ie altijd net tien minuten te vroeg kwam, zodat ik nog net niet klaar was met alles, dat ie doodstil was onder het eten, dat had ie van zijn strenge moeder geleerd.
En dat ie ineens op tv was...
Alle reacties Link kopieren
Gebrek aan hygiëne.
Wie wat wil die moet wat.
MissMaran schreef:
01-08-2019 21:19
De laatste, dat ie altijd net tien minuten te vroeg kwam, zodat ik nog net niet klaar was met alles, dat ie doodstil was onder het eten, dat had ie van zijn strenge moeder geleerd.
En dat ie ineens op tv was...
Opsporing gezocht?

Dat hij op jeu de boules zat en daar ieder weekeinde naartoe moest.
Alle reacties Link kopieren
Mishandeling, vreemdgaan.
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan...
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
01-08-2019 21:24
Opsporing gezocht?

Dat hij op jeu de boules zat en daar ieder weekeinde naartoe moest.
Ja opsporing verzocht..
Mijn knappe man in pak was een witte boordencrimineel, hoe ik het uitkies..
Best knap en voorlopig even klaar met de mannen haha
Alle reacties Link kopieren
De compleet zieke relatie met zijn kinderen. Zijn kinderen bepaalde wat hij wel en niet mocht en hij ging op zijn rug liggen met zijn pootje omhoog en riep: jullie mogen alles hebben / doen wat jullie maar willen. Vinden jullie mij alsjeblieft dan een leuke vader?
Zijn kinderen lachten hem uit....
Alle reacties Link kopieren
Alles negatief inzien. Niks stond mij leuk, ik deed nooit genoeg in het huishouden etc. Ik was het gewoon een beetje zat. Hij is wel degene die het uitmaakte, ik zag dit pas achteraf in.

Oh, en zijn stomme depressieve kop die nergens hulp voor wou zoeken maar wel iedere winter suicidaal werd en dan moest ik het weer opvangen. Vraag me af hoe ik het 6 jaar met hem heb volgehouden
Vreemdgaan (meerdere vrouwen), oplichting, diefstal, liegen, manipuleren.
In 1 persoon voor de duidelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven